jeej! onverwacht flatteus!
vrijdag 17 juli 2015 om 16:27
Getwijfeld getwijfeld.
Maandenlang.
Maar zag hem aan bij een andere volslank kleintje en stond hardstikke leuk.
Was nog in de sale ook.
En vandaag binnen.
Een jumpsuit in maat 44.
En nee, ik kon de pijpen leuk omslaan zonder dat ik met bulten van meters dik om de enkels loop.
Maat 44 paste gewoon zodat ik me geen papzak hoef te voelen.
Er zitten zakken in zodat mijn kont er ietwat voordelig in uitkomt.
Ik ben erg blij!
En nu benieuwd naar andere: Het kan niet maar het kan toch mode items.
Maandenlang.
Maar zag hem aan bij een andere volslank kleintje en stond hardstikke leuk.
Was nog in de sale ook.
En vandaag binnen.
Een jumpsuit in maat 44.
En nee, ik kon de pijpen leuk omslaan zonder dat ik met bulten van meters dik om de enkels loop.
Maat 44 paste gewoon zodat ik me geen papzak hoef te voelen.
Er zitten zakken in zodat mijn kont er ietwat voordelig in uitkomt.
Ik ben erg blij!
En nu benieuwd naar andere: Het kan niet maar het kan toch mode items.
vrijdag 17 juli 2015 om 17:49
quote:Liefzoontje83 schreef op 17 juli 2015 @ 17:22:
Ik vind strapless sowieso wel mooi, maar doen jullie dan geen bh aan? of iets zonder bandjes? omdat me dat lastig lijkt heb ik nooit iets straplessJa een strapless van 100 jaar oud ooit eens bij de Hunkemoller gekocht. Of met een gewone bh en dan een spijkergilet eroverheen.
Ik vind strapless sowieso wel mooi, maar doen jullie dan geen bh aan? of iets zonder bandjes? omdat me dat lastig lijkt heb ik nooit iets straplessJa een strapless van 100 jaar oud ooit eens bij de Hunkemoller gekocht. Of met een gewone bh en dan een spijkergilet eroverheen.
vrijdag 17 juli 2015 om 18:22
quote:haakje schreef op 17 juli 2015 @ 16:43:
Het is deze. Van geisha.
Ik vul hem wat beter op zeg maar, zit op dit model wel wat hobbezakkerig.
[afbeelding]
Knap dat je het besteld hebt en gedurfd hebt om aan te trekken. Zoals hier op plaatje zou ik er
vriendelijk voor bedanken. Waarom nemen ze van die broodmagere modellen om zoiets te showen???
Veel plezier ermee, haakje!!
Het is deze. Van geisha.
Ik vul hem wat beter op zeg maar, zit op dit model wel wat hobbezakkerig.
[afbeelding]
Knap dat je het besteld hebt en gedurfd hebt om aan te trekken. Zoals hier op plaatje zou ik er
vriendelijk voor bedanken. Waarom nemen ze van die broodmagere modellen om zoiets te showen???
Veel plezier ermee, haakje!!
vrijdag 17 juli 2015 om 20:14
quote:hebjehaarookweer schreef op 17 juli 2015 @ 19:59:
Fijn voor je, Haakje, wat leuk! Ik heb vorig jaar een zwart-witte jurk met strepen gekocht. Horizontale strepen. Van die nee-dat-moet-je-niet-doen-want-dat-maakt-hartstikke-dik horizontale strepen. Lijk ik dus 2 maten slanker in dan ik daardwerkelijk ben
Ik zou bijna zeggen: Pic or it didn't happen
Fijn voor je, Haakje, wat leuk! Ik heb vorig jaar een zwart-witte jurk met strepen gekocht. Horizontale strepen. Van die nee-dat-moet-je-niet-doen-want-dat-maakt-hartstikke-dik horizontale strepen. Lijk ik dus 2 maten slanker in dan ik daardwerkelijk ben
Ik zou bijna zeggen: Pic or it didn't happen
vrijdag 17 juli 2015 om 20:15
vrijdag 17 juli 2015 om 20:17
quote:Liefzoontje83 schreef op 17 juli 2015 @ 16:54:
Ben ik de enige die jumpsuits echt helemaal niks vind?
En maxi jurken trouwens ook niet..
ik zie ook zelden een jumpsuit die écht mooi zit.
bij de meeste vrouwen is het een hobbezak en zit hij bij iedereen vreselijk lelijk op de kont.
plus dat ik vind dat het alleen maar kan als je echt heel slank bent.
maxi jurken vind ik dan weer wel leuk. maar zo'n strakke ook alleen maar als je echt mooi slank bent.
anders no go
Ben ik de enige die jumpsuits echt helemaal niks vind?
En maxi jurken trouwens ook niet..
bij de meeste vrouwen is het een hobbezak en zit hij bij iedereen vreselijk lelijk op de kont.
maxi jurken vind ik dan weer wel leuk. maar zo'n strakke ook alleen maar als je echt mooi slank bent.
anders no go
vrijdag 17 juli 2015 om 21:17
vrijdag 17 juli 2015 om 21:31
quote:haakje schreef op 17 juli 2015 @ 17:31:
[...]
Ik ben er nu te oud voor, dit effect:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 8d7c68.jpg[/img]
Maar ik had van die bh's ooit van de marks& spencer met een beugel en een soort rubber randje. Die bleven perfect zitten. En nu heb je dat soort ook bij de Primark zag ik met van die voorgevormde cups. omg, wat een mooie foto
[...]
Ik ben er nu te oud voor, dit effect:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 8d7c68.jpg[/img]
Maar ik had van die bh's ooit van de marks& spencer met een beugel en een soort rubber randje. Die bleven perfect zitten. En nu heb je dat soort ook bij de Primark zag ik met van die voorgevormde cups. omg, wat een mooie foto
vrijdag 17 juli 2015 om 21:38
quote:Morrigan- schreef op 17 juli 2015 @ 20:17:
[...]
anders no go
Precies, ik vind maxi jurken een beetje oubollig, de meeste dan.
Teveel jurk...
Tenminste, als je mooie benen hebt vind ik een kortere jurk mooier..
En een jumpsuit vind ik meestal een soort pyama, vaak komt je figuur er ook niet erg voordelig uit..
Ieder zn eigen ding natuurlijk , ik hoef er niet in te lopen.
Ben blij dat je geslaagd bent, haakje
[...]
anders no go
Precies, ik vind maxi jurken een beetje oubollig, de meeste dan.
Teveel jurk...
Tenminste, als je mooie benen hebt vind ik een kortere jurk mooier..
En een jumpsuit vind ik meestal een soort pyama, vaak komt je figuur er ook niet erg voordelig uit..
Ieder zn eigen ding natuurlijk , ik hoef er niet in te lopen.
Ben blij dat je geslaagd bent, haakje
vrijdag 17 juli 2015 om 21:47
Fan van jumpsuits . Ik draag alleen die met een strakke onderkant (capri lengte) en wat lossere bovenkant. Ook van Geisha. Die blijven lang mooi vind ik.
Mijn dingen:
De al eerder genoemde horizontale gestreepte rok. Ik heb een pencilskirt met blauw/witte strepen (ook nog wat glitter in het blauwe) en daarin oog ik echt een stuk voordeliger.
Mijn clogs (houten zolen, die typische spijkertjes en sandaalachtig bovenwerk). Vintage uit eigen kast van vijftien jaar geleden met 10 cm hoge hak. Al vier mensen die mij hebben gevraagd waar ze zijn gekocht. Lopen als sandalen zonder hoogteverlies
Mijn dingen:
De al eerder genoemde horizontale gestreepte rok. Ik heb een pencilskirt met blauw/witte strepen (ook nog wat glitter in het blauwe) en daarin oog ik echt een stuk voordeliger.
Mijn clogs (houten zolen, die typische spijkertjes en sandaalachtig bovenwerk). Vintage uit eigen kast van vijftien jaar geleden met 10 cm hoge hak. Al vier mensen die mij hebben gevraagd waar ze zijn gekocht. Lopen als sandalen zonder hoogteverlies
vrijdag 17 juli 2015 om 21:54
quote:calvijn1 schreef op 17 juli 2015 @ 20:47:
Ik vind jumpsuits juist leuker staan bij een wat vollere vrouw.
Ik ook. Ben zelf slank en een jumpsuit maakt me vormloos. Er waren 2 miskopen voor nodig om dat te kunnen accepteren
Mogen kapsels ook? Ik heb namelijk een bob laten knippen. Dacht altijd dat ik zo'n plofkop kreeg van een korter kapsel. Maar mén, ik zie er veel frisser uit en heb ineens gewoon een goeie kaaklijn
Ik vind jumpsuits juist leuker staan bij een wat vollere vrouw.
Ik ook. Ben zelf slank en een jumpsuit maakt me vormloos. Er waren 2 miskopen voor nodig om dat te kunnen accepteren
Mogen kapsels ook? Ik heb namelijk een bob laten knippen. Dacht altijd dat ik zo'n plofkop kreeg van een korter kapsel. Maar mén, ik zie er veel frisser uit en heb ineens gewoon een goeie kaaklijn
zaterdag 18 juli 2015 om 05:19
Een tuinbroek! Ik heb er een van John Bauer, bij Bonprix gekocht. Zal zo kijken of ik een link kan vinden. Mijn kont lijkt er wat door gelift, haha. Hij zit ook strak om de heupen en kont dus geen hobbezak.
En pofmouwtjes. Ik heb namelijk hele smalle schouders. Vlindermouwen staan daardoor ook leuk.
Ik vind modellen vaak maar weinig vorm hebben. Ik kijk wel naar de foto's maar weet dat het mij dan beter zal staan. De lichaamsverhoudingen veranderen met de jaren dus ik vind het wel logisch dat je soms prettig verrast wordt. Ik draag nu bv shirts die niet zo strak zitten en eigenlijk vind ik dat ik er slanker uitzie in iets wijdere shirts. Dus bedankt buikje, haha.
En pofmouwtjes. Ik heb namelijk hele smalle schouders. Vlindermouwen staan daardoor ook leuk.
Ik vind modellen vaak maar weinig vorm hebben. Ik kijk wel naar de foto's maar weet dat het mij dan beter zal staan. De lichaamsverhoudingen veranderen met de jaren dus ik vind het wel logisch dat je soms prettig verrast wordt. Ik draag nu bv shirts die niet zo strak zitten en eigenlijk vind ik dat ik er slanker uitzie in iets wijdere shirts. Dus bedankt buikje, haha.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
zaterdag 18 juli 2015 om 09:32
quote:Mevrouw75 schreef op 17 juli 2015 @ 23:09:
Ik heb een t-shirt jurk waarvan ik altijd dacht dat ik als peer massief in werd, zo'n 'oeps ik heb geen pyjama en dus leen ik het t shirt van mijn vriend even', maar nee hoor, fantastische jurk. En het is echt zo'n vormeloos vierkant ding.Oh daar hou ik ook zo van. Welke heb jij als ik vragen mag?
Ik heb een t-shirt jurk waarvan ik altijd dacht dat ik als peer massief in werd, zo'n 'oeps ik heb geen pyjama en dus leen ik het t shirt van mijn vriend even', maar nee hoor, fantastische jurk. En het is echt zo'n vormeloos vierkant ding.Oh daar hou ik ook zo van. Welke heb jij als ik vragen mag?