Mode & Beauty alle pijlers

jeej! onverwacht flatteus!

17-07-2015 16:27 58 berichten
Getwijfeld getwijfeld.

Maandenlang.

Maar zag hem aan bij een andere volslank kleintje en stond hardstikke leuk.

Was nog in de sale ook.

En vandaag binnen.

Een jumpsuit in maat 44.

En nee, ik kon de pijpen leuk omslaan zonder dat ik met bulten van meters dik om de enkels loop.

Maat 44 paste gewoon zodat ik me geen papzak hoef te voelen.

Er zitten zakken in zodat mijn kont er ietwat voordelig in uitkomt.

Ik ben erg blij!

En nu benieuwd naar andere: Het kan niet maar het kan toch mode items.
Alle reacties Link kopieren
Hihi, Yay ! Wat fijn voor je !

Zoiets had ik met die maxi-jurken. Veel te lang voor mij, met 1.60m. Toch na aandringen van een vriendin toch eentje aangepast en hij komt op 1 cm na niet op de grond en staat nog leuk ook ! :-)
Foto!

Of een linkje naar de jumpsuit...
Ha, dat had ik laatst met een maxi-dress. Ukkie dat ik ben, maar wel voorzien van de nodige rondingen dacht ik dat wordt niks. Toch wel, heel leuk zelfs en wat draagt dat fijn op dagen als vandaag!
Wat leuk!
Linkje! Zelfde ervaring met maxi jurk, moet wel getailleerd zijn onder de borst.
quote:Plienn schreef op 17 juli 2015 @ 16:30:

Hihi, Yay ! Wat fijn voor je !

Zoiets had ik met die maxi-jurken. Veel te lang voor mij, met 1.60m. Toch na aandringen van een vriendin toch eentje aangepast en hij komt op 1 cm na niet op de grond en staat nog leuk ook ! :-)

Wat voor model is dat dan (kijkt hebberig).

Ik heb er ook 1 maar flatteus is anders. Mensen roepen steeds: Ja wat grappig (echt wat je wil horen ja ) of: Echt jij, jij kan ook alles hebben (? Wat is dat dan). Mijn vriend mijdt het erover te praten.

' vind je dit nou leuk staan?'

' ja, je hebt hem toch vaker aangehad?'

(hij denkt ook dat je alleen de eerste keer iets hoeft te zeggen bij kleding )
quote:PlayingTheAngel schreef op 17 juli 2015 @ 16:34:

Linkje! Zelfde ervaring met maxi jurk, moet wel getailleerd zijn onder de borst.Ah dan is dat de clou. Al lijk ik dan snel een zwangere bejaarde.
Het is deze. Van geisha.

Ik vul hem wat beter op zeg maar, zit op dit model wel wat hobbezakkerig.

Ik wil ook een jumpsuit!!

Mijn schoonzus heeft ze. Ik draag zelf 42(en sindskort bij sommige kleding 40 ). Zij is maar een beetje slanker dan ik, maar het staat haar fantastisch.

Laatst ook een soort jumpsuit met korte pijpen/mouwen gezien. Ook erg mooi, stond geweldig.

Hier ook fan van de maxidress! Ik heb er 1 gekocht in witblauw, super! Ik wil er graag 1 bij in een leuke print. Zit inderdaad heerlijk bij warm weer en het fijne vind ik dat je benen een beetje uit de zon blijven(ik verbrand daar snel!).
Ben ik de enige die jumpsuits echt helemaal niks vind?

En maxi jurken trouwens ook niet..
quote:Liefzoontje83 schreef op 17 juli 2015 @ 16:54:

En maxi jurken trouwens ook niet..Nee hoor , ik vind jumpsuits ook niks . maxi jurken wel.

En maxi jurken trouwens ook niet..Kan ik me ook voorstellen. Maar er zijn nu zoveel soorten. Ik vind die overal achtige erg leuk. Dus de wat stoerdere. Maar ik vind het snel wat pyjama achtig bij mezelf. Vooral zo'n gulp loos lang kruis is maar bij weinigen echt leuk.

En maxi jurken trouwens ook niet..Ze lijken me vooral erg onhandig eigenlijk.
quote:haakje schreef op 17 juli 2015 @ 16:38:

[...]

Wat voor model is dat dan (kijkt hebberig).

Ik heb er ook 1 maar flatteus is anders. Mensen roepen steeds: Ja wat grappig (echt wat je wil horen ja ) of: Echt jij, jij kan ook alles hebben (? Wat is dat dan). Mijn vriend mijdt het erover te praten.

' vind je dit nou leuk staan?'

' ja, je hebt hem toch vaker aangehad?'

(hij denkt ook dat je alleen de eerste keer iets hoeft te zeggen bij kleding )

Gewoon een donkerblauwe van de Vera Moda ( Of Only , is hetzelfde). Ze zijn er nog steeds ! :-)

Mijn vriend houd niet van (soep)jurken maar hierover is hij juist erg te spreken.

Wel jammer dat hij het niet bij 1 opmerking laat.. Misschien toch even een maximes van de Only aanproberen dan !
Ik heb er twee, een van Geisha met army/bloemenprint en een van Anna Field met allerlei kleuren. Die Geisha is van tshirtstof, is wat onhandig. Eind vd dag zie je meer decollete dan aan het begin zeg maar.
Wat fijn Haakje, zou wel een foto van een stralende jij willen zien.

Ik ben dol op beide.

Laatst deze gekocht:

Strapless save the day! Mooi!

En de print is ook prachtig.
Wat gaaf Haakje! Ik durf het niet met maat 44. Maar dat komt ook omdat ik in een eerder gepast exemplaar eruit zie alsof ik in Boer zoekt Vrouw kan :(
Ik vind strapless sowieso wel mooi, maar doen jullie dan geen bh aan? of iets zonder bandjes? omdat me dat lastig lijkt heb ik nooit iets strapless
quote:Liefzoontje83 schreef op 17 juli 2015 @ 17:22:

Ik vind strapless sowieso wel mooi, maar doen jullie dan geen bh aan? of iets zonder bandjes? omdat me dat lastig lijkt heb ik nooit iets straplessIk ben er nu te oud voor, dit effect:

Maar ik had van die bh's ooit van de marks& spencer met een beugel en een soort rubber randje. Die bleven perfect zitten. En nu heb je dat soort ook bij de Primark zag ik met van die voorgevormde cups.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 17:17:

Wat gaaf Haakje! Ik durf het niet met maat 44. Maar dat komt ook omdat ik in een eerder gepast exemplaar eruit zie alsof ik in Boer zoekt Vrouw kan :(

Nou, ik ben in deze ook niet wat je zegt elegant of sjiek hoor. Ik ging idd voor stoer. En zie er verder niet zo boerinnig uit

Maar degene op wie ik hem had gezien was gewoon blond trouwens. Vond ik ook echt leuk staan, gewoon lekker ipv 'waar is mijn hooibaal' (of: Waar is de garage).
quote:haakje schreef op 17 juli 2015 @ 17:36:

[...]

Nou, ik ben in deze ook niet wat je zegt elegant of sjiek hoor. Ik ging idd voor stoer. En zie er verder niet zo boerinnig uit

Maar degene op wie ik hem had gezien was gewoon blond trouwens. Vond ik ook echt leuk staan, gewoon lekker ipv 'waar is mijn hooibaal' (of: Waar is de garage).Ik normaliter ook niet maar in dat ding dus wel heel maf. Komt misschien ook omdat het ding niet echt getailleerd was waardoor ik er veel massiever in leek dan ik al ben. Iedereen heeft weer een ander figuur.
OMG dat plaatje!!!! WHAHAHAHA
[quote]haakje schreef op 17 juli 2015 @ 17:31:

[...]

Ik ben er nu te oud voor, dit effect:

[afbeelding]

Omfg!

Nou ik ben niet de jongste maar met een goede (strapless) bh kan ik de schijn nog enigzins ophouden hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven