Jeukende oksels
maandag 4 juli 2011 om 08:11
Sinds een week of wat heb ik ontzettende jeuk in mijn oksels. Niet de hele tijd gelukkig, maar in vlagen.
Ik probeer er vanaf te blijven, maar soms is het ondraaglijk, maar die tere huid krab je zo gemakkelijk stuk....
Ik ben nu een aantal dagen vrij en ga nu kijken of het beter wordt door geen deo te gebruiken. Gewoon wassen met neutrale zeep dus, goed spoelen en geen deo.
Ik ben bang dat het een overgevoeligheidsreactie kan zijn nl.
Overigens geen rode bultjes ofzo (behalve van het krabben).
iemand ervaring? Zou het een allergie kunnen zijn of komt het gewoon door een wondje dat er al zat dat is gaan irriteren en dat door krabben niet beter wordt (heb het wel in beide oksels).
Oja, ik gebruik normaal rexona en die hebben onlangs hun formule aangepast volgens mij...het zit ten minste wel in een andere bus.
edit: misschien had dit topic beter bij gezondheid kunnen staan..nou ja.
Ik probeer er vanaf te blijven, maar soms is het ondraaglijk, maar die tere huid krab je zo gemakkelijk stuk....
Ik ben nu een aantal dagen vrij en ga nu kijken of het beter wordt door geen deo te gebruiken. Gewoon wassen met neutrale zeep dus, goed spoelen en geen deo.
Ik ben bang dat het een overgevoeligheidsreactie kan zijn nl.
Overigens geen rode bultjes ofzo (behalve van het krabben).
iemand ervaring? Zou het een allergie kunnen zijn of komt het gewoon door een wondje dat er al zat dat is gaan irriteren en dat door krabben niet beter wordt (heb het wel in beide oksels).
Oja, ik gebruik normaal rexona en die hebben onlangs hun formule aangepast volgens mij...het zit ten minste wel in een andere bus.
edit: misschien had dit topic beter bij gezondheid kunnen staan..nou ja.
dinsdag 5 juli 2011 om 19:14
dinsdag 5 juli 2011 om 19:20