Jonger worden geschat
donderdag 15 mei 2014 om 11:14
Ik begin het irritant te vinden. Ik ben 25 jaar en ik word bijna altijd jonger geschat! Sowieso 17 want ik moet me nog vaak overal legitimeren. Laatst zelfs nog bij de ING bank waar ik geld wilde opnemen. De medewerker zei dat ik daar ook een account kon openen, maar dan moet ik wel 18 zijn. Ook nog vaak met uitgaan, drank meenemen uit de winkel. Het is gewoon irritant.
Ik weet dat ik me ook niet super volwassen gedraag, maar ik heb het idee dat mensen me steeds jonger schatten. Toen ik 16 was schatte mensen me vaak 15/16. Inmiddels schatten ze me dus zeventien? Ik heb het idee dat ik heus wel wat volwassener uitzie, maar blijkbaar is dat voor de buitenwereld toch anders. Ik heb vrijwel altijd mooie donkere, volwassen kleding aan en draag vrijwel altijd hakken omdat ik klein ben. . Ik zie er verzorgd uit, draag make up. Maar zelfs dan wordt ik nog jonger geschat. staan als ik sneakers aan heb zonder make up. Dan lijk ik net 14. Ik vind het heel vervelend. Ik ben klein, slank maar heb natuurlijk wel weer bolle wangen.
Iemand tips of heeft hetzelfde probleem?
Ik weet dat ik me ook niet super volwassen gedraag, maar ik heb het idee dat mensen me steeds jonger schatten. Toen ik 16 was schatte mensen me vaak 15/16. Inmiddels schatten ze me dus zeventien? Ik heb het idee dat ik heus wel wat volwassener uitzie, maar blijkbaar is dat voor de buitenwereld toch anders. Ik heb vrijwel altijd mooie donkere, volwassen kleding aan en draag vrijwel altijd hakken omdat ik klein ben. . Ik zie er verzorgd uit, draag make up. Maar zelfs dan wordt ik nog jonger geschat. staan als ik sneakers aan heb zonder make up. Dan lijk ik net 14. Ik vind het heel vervelend. Ik ben klein, slank maar heb natuurlijk wel weer bolle wangen.
Iemand tips of heeft hetzelfde probleem?
donderdag 15 mei 2014 om 20:53
Dat met drank enz. niet meekrijgen heb ik nou nooit ...
En dat lijkt me nou juist zo grappig...
Mijn zus is ook vrij klein en smal, haar man is 12 jaar ouder dan zij.
(hij ziet er echt niet uit als 65 hoor...)
Is wel eens gebeurd dat ze dachten dat hij haar vader was.
Werd zij erg kwaad over, haar man lag in een deuk...
En dat lijkt me nou juist zo grappig...
Mijn zus is ook vrij klein en smal, haar man is 12 jaar ouder dan zij.
(hij ziet er echt niet uit als 65 hoor...)
Is wel eens gebeurd dat ze dachten dat hij haar vader was.
Werd zij erg kwaad over, haar man lag in een deuk...