Mode & Beauty alle pijlers

Juicy Couture Tracksuits

29-01-2010 17:51 54 berichten
Wie is er ook zo gek op de tracksuits van Juicy Couture?

Vorig jaar heb ik in Amerika het merk Juicy Couture ontdekt. In een outletstore heb ik een mooie velours hoodie gekocht voor heel weinig geld.

Ik ben in Europa ook op zoek geweest naar dit merk, maar het is bijna nergens verkrijgbaar. En als ze het hebben is het idioot duur. Je betaalt zo 2 tot 3 x zoveel als in Amerika.

Wie heeft er wel eens online iets gekocht van dit merk? Of weet adressen in Rotterdam waar ze het verkopen?

Plaatje plakken lukt niet, dat is beschermd. Maar wie een kijkje wil nemen, hier is de link. http://www.juicycouture.com/

*en nee, dit is niet om reclame te maken *
Alle reacties Link kopieren
http://www.getthatshoe.nl/get_that_shoe/juicy-couture/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ainne zegt het niet.. maar ik wel hoor, Lapinnetje

Juice Couture TRASHsuites.

(maar ik ga wel even voor je checken bij mn 'crew' in Roffa)
He BGB, in Rotterdam op de Lijnbaan zie ik, daar ga ik even kijken.

Suus, ik ben bang voor nep op Ebay. Ik weet dat er 1 of andere chinees is die ze namaakt. En die dingen vallen van ellende uit elkaar na 1 x dragen hoorde ik.
JJ, je kan lullen wat je wil, ik blijf ze mooi vinden. En ik hoef tenminste mijn buik niet in een veel te strakke broek te proppen.
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 18:45:

JJ, je kan lullen wat je wil, ik blijf ze mooi vinden. En ik hoef tenminste mijn buik niet in een veel te strakke broek te proppen. eens, eens.... de lelijkheid van Juicy couture leid de aandacht geheid af
Ik snap het niet? Omdat ze laag zijn?

Donna Guy op de lijnbaan blijkbaar (is oude info)

Je zou even met X-treme op de hoogstraat kunnen bellen. En anders kunnen ze je vast doorverwijzen.

Denkt nog even na... ik bel zo wel ff mn matties voor je.

Komt goed komt goed... wil je er ook een gouden naamketting bij, euhm een buggy met daarin een caramelkleurige baby die Shaniekwa heet, en dan natuurlijk je uggs aan, en een peuk in je bek mond.

sorry voor het Lapin bash gedrag hoor Lapinnetje..... had ik even zin in ;)
Ik kan zoveel voordelen opnoemen van die JC broeken. Ze zijn er in alle kleuren van de regenboog. Ze zijn lekker zacht, velour. Ze zitten heerlijk als je lang moet vliegen, Uggs staan er heel mooi bij. Ze zijn lekker warm. En mijn kerst/vreetbuien/te weinig beweging buikje past er in.
JJ, ja Donna Guy heeft ze inderdaad zag ik net. Zal alleen wel weer veel te duur zijn daar.

Ik moet gaan, man komt thuis en ik heb nog helegaar niets aan het eten gedaan.
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 18:52:

Ik kan zoveel voordelen opnoemen van die JC broeken. Ze zijn er in alle kleuren van de regenboog. Ze zijn lekker zacht, velour. Ze zitten heerlijk als je lang moet vliegen, Uggs staan er heel mooi bij. Ze zijn lekker warm. En mijn kerst/vreetbuien/te weinig beweging buikje past er in. hahahaha dus lelijk+nog lelijker = mooi? Misschien moet ik ook maar zo'n pakje kopen , worden mn uggs toch nog mooi
Jaja, lach me maar uit allemaal. Wacht maar tot ik gespot wordt door de paperazzi. Verschijn ik opeens op alle voorpagina's van de grote bladen. 'Onbekende beeldschone blondine met Uggs en JC gespot in Zwitserland'
quote:JJ80 schreef op 29 januari 2010 @ 18:51:

Ik snap het niet? Omdat ze laag zijn?

Donna Guy op de lijnbaan blijkbaar (is oude info)

Je zou even met X-treme op de hoogstraat kunnen bellen. En anders kunnen ze je vast doorverwijzen.

Denkt nog even na... ik bel zo wel ff mn matties voor je.

Komt goed komt goed... wil je er ook een gouden naamketting bij, euhm een buggy met daarin een caramelkleurige baby die Shaniekwa heet, en dan natuurlijk je uggs aan, en een peuk in je bek mond. sorry voor het Lapin bash gedrag hoor Lapinnetje..... had ik even zin in ;)
Als je Juicy lekker vindt zitten en leuk vindt, probeer dan ook eens Abercrombie & Fitch. Juicy is inderdaad nogal 2007 (ook al zitten ze heerlijk en vind ik ze nog steeds leuk). Ik weet dat er in Laren een winkel zit waar ze Juicy verkopen, maar daar heb jij niet zo veel aan. En volgens mij had Harrods ook een Juicy department, volgens mij heb ik daar een Juicy gekocht, of anders bij Harvey Nicks. Maar ook daar heb je niet zo veel aan.

Abercrombie heeft ook een webstore die internationaal verzendt en vind ik nu leuker dan Juicy (én is goedkoper en minder ordi).

Ook Victorias Secret heeft een tracksuit waar ze zelfs door Juicy wegens plagiaat voor de rechter gesleept zijn, en die kan je ook online kopen.
Am Yisrael Chai!
Deze zijn ongeveer hetzelfde als die van Juicy

Am Yisrael Chai!
Oh, ik zie net dat Nordstrom ook Juicy Couture verkoopt, daar heb ik mijn Uggs vandaan. Shippen internationaal, en hebben nu heel veel Juicy in de sale.

Kan je gelijk je paarse Uggs erbij bestellen.

www.nordstrom.com
Am Yisrael Chai!
JJ, jij pakt me alleen maar terug omdat ik een keer aan je heb gevraagd wat je in godsnaam voor leuks bij Primark kon kopen.

*mompelt sorry JJ, ik hou nog steeds van je *
Leuke site FV. Heb je wel eens wat besteld daar?

Ze hebben inderdaad JC en Uggs. Alleen niet de kleuren die ik zoek.

Maar ik ga nog even goed verder kijken daar, want ze hebben nog veel meer mooie dingen.

Dankjewel.
Geen dank!

Heb zelf nog nooit online bij ze gekocht, maar wel veel spullen uit de winkel. Ga zelf binnenkort ook wat online bestellen, ik wil het wel eens uitproberen.

Als jij wat besteld hebt, laat je dan even weten hoe het met levertijd enzo gaat?

(Heb er een aantal hele mooie jassen gezien, net.)
Am Yisrael Chai!
En ook leuke sjaals en mutsen van Juicy, die merino sjaal van Juicy vind ik mooi.
Am Yisrael Chai!
Ja, als ik iets bestel laat ik het je weten.

Ik zou trouwens best weer even naar Amerika willen om te shoppen. Met een lege koffer heen en een volle terug
ik ben net een tripje aan het plannen!!! maar ga er vnl babyshoppen denk ik. zeker omdat ik tegen die tijd niets meer pas hoop te weten wat het wordt.. ooooh, heerlijk babygap, tommy kids. polo kids. osh kosh.
Momo, lucky you!!!
Heb eindelijk die Uggs die ik voor mijn zoon steeds zoek gevonden. En dus ook maar gelijk besteld. Jiehaaa!
Am Yisrael Chai!
Waar heb je die besteld FV?
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 21:31:

Momo, lucky you!!! aai noe. heb er echt mega zin in. even outletten, beetje chillen in miami beach met mijn dikke pokkel. vriendin opzoeken. nog een wedstrijdje van basketbal, honkbal en/of ijshockey meepakken. helemaal goed!
quote:dangeensuus schreef op 29 januari 2010 @ 18:36:

Nee hoor, alleen wijs konijnen op hun vreselijke wansmaak met betrekking tot afgruwelijke ( ja dat is een nieuw woord, zojuist samengevoegd) joggingpakken

btw op ebay.com kun je ze wel vindenAfgruwelijk - fantastisch woord, die ga ik gebruiken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven