Mode & Beauty alle pijlers

Juicy Couture Tracksuits

29-01-2010 17:51 54 berichten
Wie is er ook zo gek op de tracksuits van Juicy Couture?

Vorig jaar heb ik in Amerika het merk Juicy Couture ontdekt. In een outletstore heb ik een mooie velours hoodie gekocht voor heel weinig geld.

Ik ben in Europa ook op zoek geweest naar dit merk, maar het is bijna nergens verkrijgbaar. En als ze het hebben is het idioot duur. Je betaalt zo 2 tot 3 x zoveel als in Amerika.

Wie heeft er wel eens online iets gekocht van dit merk? Of weet adressen in Rotterdam waar ze het verkopen?

Plaatje plakken lukt niet, dat is beschermd. Maar wie een kijkje wil nemen, hier is de link. http://www.juicycouture.com/

*en nee, dit is niet om reclame te maken *
Juicy couture is zoooo 2007
Stomme trut. Je achtervolgt me he?

EN het is echt niet 2007, want ik heb het net ontdekt.
Ja, eigenlijk wilde ik iets bitcherigser schrijven maar toen zag ik dat jij het was en jij bent van mijn groepje, dus heb ik het maar wat ingedimd. maar 't is dus echt zo oud als de weg naar Rome, zelfs Coleen McLoughlin loopt er niet meer in en dat zegt wat heur.
Ja maar ik heb het net ontdekt. En het zit zo lekker. En aangezien ik toch in een achterlijk Zwitsers dorp woon weet niemand dat het niet zo hip is.

En dan wil ik er ook nog paarse Uggs bij
Alle reacties Link kopieren
ik heb 2 Juicy joggingbroeken, zitten echt heerlijk!! En doordat ze zo laag zitten, kan ik ze voorlopig nog wel even aan denk ik (ben zwanger). Ik draag ze overigens alleen in huis, of naar pufklas.
Hee zit er daar iemand paarse Uggs af te zeiken....?
Waar heb jij ze gekocht Momo?
quote:Ainne schreef op 29 januari 2010 @ 17:56:

Juicy couture is zoooo 2007ik heb de mijne idd sinds 2007
quote:jessie75 schreef op 29 januari 2010 @ 18:22:

Hee zit er daar iemand paarse Uggs af te zeiken....?

Nee, integendeel. Ik meen het echt. Ben de hele week al op zoek naar die dingen.
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 18:23:

Waar heb jij ze gekocht Momo?Joe Es of Eej (outlet bij Boston). Vond ze toen nog relatief duur.
Ja, daar was ik al bang voor, in Amerika dus. Ik ook, in een outlet bij Houston in de buurt.
Als je Ebay juicy couture tracksuit in google gooit, kom je er een hoop tegen.

Maar je bent wel in mijn achting gedaald.
Nee Lapin...jij maakt een grapje...echt. Je weet het alleen zelf nog niet.
quote:Ainne schreef op 29 januari 2010 @ 18:27:

Als je Ebay juicy couture tracksuit in google gooit, kom je er een hoop tegen.

Maar je bent wel in mijn achting gedaald.allemaal chinees.
Ik heb er trouwens een waar heel groot JUICY op mijn reet staat. dat zijn echt de beste!!
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 18:23:

[...]

Nee, integendeel. Ik meen het echt. Ben de hele week al op zoek naar die dingen.dan doe je kennelijk niet heeeeel erg je best als je ze nog niet gevonden hebt...
quote:DJ Momo schreef op 29 januari 2010 @ 18:29:

[...]

allemaal chinees.Ja maar dat weten die gekke Zwitsers toch niet, dus wat maakt 't uit.
quote:dangeensuus schreef op 29 januari 2010 @ 18:28:

Nee Lapin...jij maakt een grapje...echt. Je weet het alleen zelf nog niet.He wat is dat opeens vandaag? Is het 'zeik Lapin af' dag?
Jessie, echt waar. Ik kan hier alleen die saaie bruine maar vinden. Over anderhalve week ben ik in Rotterdam. Dan ga ik het daar nog eens proberen.
Nee hoor, alleen wijs konijnen op hun vreselijke wansmaak met betrekking tot afgruwelijke ( ja dat is een nieuw woord, zojuist samengevoegd) joggingpakken

btw op ebay.com kun je ze wel vinden
http://juicy-couture.hyve ... /?pageid=M42VF87WUC088KCS
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.douglas.nl/home/merken/juicy ... /filialen/
roze pakjes

blauwe pakjes

paarse pakjes
http://www.affairedefemmes.nl/chaussures_store.php

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven