Mode & Beauty alle pijlers

Juist acne van biergist

05-09-2012 17:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier meer dames (of heren) die biergisttabletten tegen acne slikken? Ik probeer het nu bijna een maand, maar het lijkt alsof ik er juist een slechtere huid van krijg..
geen ervaring met biergist wel ernstig acne. ik blijf dus even meelezen :-)
Misschien heeft het wat langer nodig. Ik nam ze in mijn pubertijd ook en toen had ik er best baat bij. Nu had ik wel gewoon jeugdpuistjes en geen echte acne.
met biergist heb ik geen ervaring.

wel weet ik dat je met de middeltjes in het begin rekening moet houden met het feit dat het even wat erger wordt. dit de eerste maand of twee.

Ik weet het... heel vervelend!

ik heb noooooit last gehad van Acne, nu loop ik tegen de 30, en Bam daar zijn ze.

heb Acid a Vit gekregen.

zelf heb ik ook benzoylperoxide geprobeerd, werkte niet.

ik verzorg mijn huid nu met tea tree producten. schijnt goed te werken.
De eerste maand komt alles eruit om het zo maar te zeggen,maar het helpt echt op de langere termijn.
Kan me voorstellen dat eerst alle rotzooi eruit moet, dus eigenlijk kan je stellen dat het wel werkt...
Kan je niet aan de pil gaan? Dat schijnt dus echt te helpen.

Overleg eens met je huisarts.
Dacht zelf inderdaad ook dat misschien alle rotzooi er eerst uit moet. Wou het toch voor de zekerheid even vragen, want mijn huid motiveert me op het moment niet echt om door te zetten..

Ik ben trouwens al aan de pil geweest.
Dat heeft niets met rotzooi te maken. Acne wordt veroorzaakt door talg en verhoorning (verdikking) van de huid waardoor die talg de porie niet uitkan en kan gaan ontsteken. Salicylzuur gaat die verhoorning tegen, benzoylperoxide gaat de bacterievorming tegen.

Bij mij helpt salicylzuur weer nauwelijks, benzoylperoxide weer prima, in combinatie met een AHA (exfoliant). Het ontstaan van een puistje duurt ongeveer twee weken.

Lees je eens goed in, bijvoorbeeld op de website van Paula's Choice (http://www.paulaschoice-eu.com/) of dermatoloog Dr. Jetske Ultee http://jetskeultee.nl/201 ... che-behandeling-bij-acne/).

Er zijn producten te koop via beide sites, maar je kunt met hun informatie heel goed zelf een product met de goede ingrediënten kopen. Ik koop mijn producten altijd via iHerb.com uit Amerika. veel goedkoper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven