Mode & Beauty alle pijlers

Jurk Helga van Leur

04-10-2010 20:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist bij het presenteren van het RTL Weerbericht had Helga van Leur een prachtige rode jurk aan. Ze refereerde er zelf nog even aan, dat de pootjes van de Kolgans (jawel) dezelfde kleur hebben.

Ik zit al de hele tijd te googlen, maar kom er niet achter, op de site van de zaak die zegt Helga te kleden, kan ik de jurk niet vinden. Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen waar die jurk te koop is?
Nou Tuttebel, ik heb hem kort gezien... meer kan ik me niet herinneren Maar je weet hopelijk ook dat Helga een enorme tuttenbel is? Weet je zeker dat je dezelfde jurk wil?!
Heeft ze geen twitter? dan kan je het daar misschien vragen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kunt haar mailen via haar site.
Volgens mij was het een jurk van Ladress:

http://www.ladress.com/en ... O3bnPDtuaQCFYwrDgodsScBDA

Even scrollen, onderaan staan de rode.
The time is now
Jeetje Banba jij bent scherp!! Het is volgens mij inderdaad deze van LaDress. Ik vind de mouwen niet zo mooi, volgens mij moet je die juist opstropen en vervolgens laten overbloezen. En ik vind de ketting en het horloge erbij niet zo mooi.... TO, succes!! (hopelijk heb je flink gespaard)
En die strik hangt te laag.

Ze heeft d'r haar wel anders dan normaal, blonder, mooi hoor.
@SeptembergGirl; Ja, ik zit me er al jaren aan te vergapen, vandaar dat het me tijdens het weer meteen opviel. Maar Ladress is helaas ver boven mijn budget .
The time is now
Jeej, jullie zijn echt helden! En Helga is inderdaad een tuttebel, je zou het niet vermoeden, maar dat is écht helemaal mijn stijl!
Oh hellup.. vandaag kortingsbon en een waarde cheque van Esprit binnen gekregen.

En ik moet bekennen dat ik in een moment van zwakte een horloge bij het kruitvat heb gekocht.. nu spijt....

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen!
Oh wow, die jurk in het lichtblauw zou mij echt heel mooi staan. Jammer genoeg vind ik de jurk toch echt te duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven