Jurk
donderdag 26 augustus 2010 om 14:20
Hoi dames,
Ik heb van de week een gebreid jurkje gekocht in het chocolade bruin.
Hij sluit strak aan en heeft een grote V hals met breed boord. Als detail zitten er 3 knopen op.
Nu twijfel ik of ik een centuur er op zal dragen?
Ik heb redelijke heupen en ik wil er eigenlijk niet de nadruk op leggen. (lees even breed als schouders)
Wat kan ik dan het beste doen?
Ik twijfel tussen een lichte centuur op mijn heupen (oud roze of creme)
een donkere centuur (ik heb een donker grijze)
of geen.
Ik wil de jurk dragen met een bruine (of donker grijze) leggin er onder en bruine laarzen.
Dank voor het meedenken
Ik heb van de week een gebreid jurkje gekocht in het chocolade bruin.
Hij sluit strak aan en heeft een grote V hals met breed boord. Als detail zitten er 3 knopen op.
Nu twijfel ik of ik een centuur er op zal dragen?
Ik heb redelijke heupen en ik wil er eigenlijk niet de nadruk op leggen. (lees even breed als schouders)
Wat kan ik dan het beste doen?
Ik twijfel tussen een lichte centuur op mijn heupen (oud roze of creme)
een donkere centuur (ik heb een donker grijze)
of geen.
Ik wil de jurk dragen met een bruine (of donker grijze) leggin er onder en bruine laarzen.
Dank voor het meedenken
donderdag 26 augustus 2010 om 14:24
Tja, moeilijk om zo te zeggen als ik geen voorbeeld heb maar als je en ceintuur gaat dragen doe het dan losjes om je heupen heen. Ik heb een buikje (lees buik) en heupen en als je hem losjes draagt ziet het er best leuk uit. Anders vallen inderdaad de heupen teveel op. Zou dan voor de grijze ceintuur kiezen met bijbehorende legging.
Succes
Succes
donderdag 26 augustus 2010 om 14:32
donderdag 26 augustus 2010 om 14:39
Mmmm... ik heb zoiets in het grijs. Draag ik met zwarte centuur (en geloof me, mijn heupen mogen er ook zijn).
Maar wel een lastige kleur. Bruin/grijs is geen combi (mijn bescheiden mening dan he...). Een donkerbruine riem zou ik denk ik het mooist vinden, met bruine laarzen. En dan een (panty)legging met een printje misschien?
Maar wel een lastige kleur. Bruin/grijs is geen combi (mijn bescheiden mening dan he...). Een donkerbruine riem zou ik denk ik het mooist vinden, met bruine laarzen. En dan een (panty)legging met een printje misschien?