Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze rok?

31-05-2015 18:33 32 berichten
Vraagje, ik hen gisteren zo'n maxi rok gekocht als in deze link

Hierop heb ik deze top gekocht.

Ik vroeg mij af of ik deze combi naar mijn vrijwilligerswerk aan kan.

Ik werk in een verzorgingshuis als gastvrouw. Ik zit in de hal, wijs binnenkomende mensen de weg en zit daar voor een hoognodig praatje met bewoners.

Vandaag heb ik deze combi ook aan, met Panty en zwarte laarzen. Nu zijn dat hoge laarzen (tot de knie) met hoge hak.

Ik denk erover het te combineren met lage zwarte bikerboots.

Zou dit kunnen naar deze gelegenheid?
Beetje hoge split?
Alle reacties Link kopieren
Even voor je geplakt

Hoe oud ben je?
Ik vind van niet
Nee sorry. Zonder split ja, met nee
Ligt eraan hoe hoog die split bij jou komt. Ik heb de indruk dat het model wel erg lange benen heeft.
quote:hiltje schreef op 31 mei 2015 @ 18:36:

Hoe oud ben je?32
quote:Exces schreef op 31 mei 2015 @ 18:38:

Ligt eraan hoe hoog die split bij jou komt. Ik heb de indruk dat het model wel erg lange benen heeft.Split is ietsje lager, halverwege bovenbeen bij mij.
Met een dikke panty vind ik het wel kunnen. Maar je zegt dat je in de hal zit, is dat dan achter een bureau, want dan zie je er toch niets van.
dubbel
Ik vind het niet gepast, nee. Wel een leuke rok!
quote:nephthys schreef op 31 mei 2015 @ 18:39:

Met een dikke panty vind ik het wel kunnen. Maar je zegt dat je in de hal zit, is dat dan achter een bureau, want dan zie je er toch niets van.Ik zit aan een grote tafel. Je ziet het alleen als ik loop en dan valt hij lager dan als ik zit.
Top is prima, maxi rok ook maar niet deze vanwege die te hoge split.
Vind je het zelf kunnen?
quote:cochise schreef op 31 mei 2015 @ 18:40:

Ik vind het niet gepast, nee. Wel een leuke rok!Thanks
quote:Polkadot28 schreef op 31 mei 2015 @ 18:41:

[...]

Ik zit aan een grote tafel. Je ziet het alleen als ik loop en dan valt hij lager dan als ik zit.Toch niet doen!
quote:jippie55 schreef op 31 mei 2015 @ 18:41:

Vind je het zelf kunnen?

Nou ja, ik twijfel dus.

Denk op zich met een dikke panty wellicht. ..
Ik vind het niet kunnen...

En zou morgen lekker de top aantrekken met een leuke broek erbij

Onder zo'n rok zou ik trouwens geen panty dragen en ook geen hoge laarzen. De rok lijkt me veel leuker staan met sneakers of met slippers.
quote:Polkadot28 schreef op 31 mei 2015 @ 18:43:

[...]

Nou ja, ik twijfel dus.

Denk op zich met een dikke panty wellicht. ..Nee, gewoon niet. Op je werk ga je niet praktisch in je ondergoed zitten.
Overigens vind ik het echte strand/terras rokken, met slippers of pumps eronder. Ik heb ze zelf ook, ook met split, maar omdat hij mijn figuur (maat 34) heel erg accentueerd vind ik het daarom ook niks voor werk zonder split. Maar dat vind ik he;)
Oké, de rok dus lekker voor vrije tijd!

Dacht ik ergens al, maar wist het dus niet zeker ...
Draag deze rok lekker met gympen of een open schoen. De panty en laarzen passen er niet bij.
De rok is geschikt voor een feestje of een festival niet voor werk, te veel spilt. Tenzij je in een nachtclub/disco/bar werkt niet aantrekken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Maackii schreef op 31 mei 2015 @ 18:37:

Nee sorry. Zonder split ja, met neeDit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven