Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze rok?

31-05-2015 18:33 32 berichten
Vraagje, ik hen gisteren zo'n maxi rok gekocht als in deze link

Hierop heb ik deze top gekocht.

Ik vroeg mij af of ik deze combi naar mijn vrijwilligerswerk aan kan.

Ik werk in een verzorgingshuis als gastvrouw. Ik zit in de hal, wijs binnenkomende mensen de weg en zit daar voor een hoognodig praatje met bewoners.

Vandaag heb ik deze combi ook aan, met Panty en zwarte laarzen. Nu zijn dat hoge laarzen (tot de knie) met hoge hak.

Ik denk erover het te combineren met lage zwarte bikerboots.

Zou dit kunnen naar deze gelegenheid?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

In een verzorgingshuis kan je mijns inziens beter gematigde kleding dragen!

De meeste ouderen enkelingen daargelaten zijn nogal ouderwets ingesteld, zeker als je gaat werken in een zeer christelijk huis kan het dragen van broeken dus niet alleen leggings en spijkerbroeken gedoe opleveren.

Dat heb ik zelf al eens meegemaakt met een collega die had een legging aan met daaroverheen een rokje, dat mag niet een legging is een broek!

Een rok net boven de knie of er net over volstaat goed!

Maar alles hangt of valt samen met jouw lichaam of het staat.....en leeftijd heeft niets te maken met wat je staat!
Ehm als je al uberhaupt geen broek aan mag noem ik dat niet meer 'gematigd' hoor... Dat vind ik heel extreem.

Maar goed, deze rok inderdaad lekker voor de vrije tijd bewaren. Top kan prima.
Nee de split is veel te hoog. Niet geschikt voor op je werk.
Rok helaas niet erg geschikt voor werk maar wel ontzettend gaaf! ;-)De top daarentegen vind ik er weer niet bijpassen. Te truttig op zo een stoere rok.
Nope, sorry. Niet gepast qua split.
quote:miss_h schreef op 01 juni 2015 @ 00:13:

Rok helaas niet erg geschikt voor werk maar wel ontzettend gaaf! ;-)De top daarentegen vind ik er weer niet bijpassen. Te truttig op zo een stoere rok.Dat dacht ik dus eerst ook. Maar het staat best leuk bij elkaar!
Ik sluit me aan bij de andere dames, zonder split zou het prima kunnen, maar met zou ik niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven