Mode & Beauty alle pijlers

Kapper Eindhoven

15-06-2015 08:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben niet meer tevreden over mijn kapper (Goldies). Dus ik ben op zoek naar een nieuwe maar er zitten er zoveel in Eindhoven dat ik het moeilijk vind om te kiezen...

Dus hopelijk hebben jullie wat goede tips en ervaringen!

Ik heb trouwens krullend haar :-)

Alvast bedankt!!
Ik ben eens bij faces geweest omdat ik er goede dingen over hoorde. Nou dat was een grote fout, mijn haar was echt compleet verpest, echt heel lelijk geverfd.

Omdat het 2 weken voor mijn bruiloft was en ik geen zin had in meer stress ben ik naar kapper Michael gegaan en die hebben het weer helemaal mooi gemaakt.

Sindsdien ga ik altijd naar Michael. Ze zijn aardig, goed, persoonlijk, gewoon fijn!
Ik lees ff mee.
Slik die kikker!
Haarmode van de Water (Cassandraplein) ,en dan vragen naar Natalie, heb zelf ook krullen en ben zeer tevreden over haar..
Ze is niet alleen goed in knippen, maar ook goedkoop, leuke bijkomstigheid
Bedankt voor jullie reacties.

Verder nog iemand tips? Heeft er iemand ervaring met Arena kappers of Super Cut Kapper? Hoor daar goede verhalen over...
Ik ben heel tevreden over Lush op de gelderopseweg.
Ik ga altijd naar Pop (wilhelminaplein) of Nessiv op de kleine berg. Erg tevreden over.
Haircules op Kerkstraat 325 te Eindhoven is deskundig maar toch betaalbaar!
Bijzonder. Haircules zat in Almere en is failliet, en de Kerkstraat gaat maar tot nr. 46
Slik die kikker!
Jacqueline van Kam heeft een kapsalon op de Feankrijkstraat: Nieuw Uiterlijk. Ze knipt krullen op een manier dat het meer of minder krult, wat jij wil. Goede kapper, veel ervaring, probeer het eens uit!
quote:AllieBrosh schreef op 15 juni 2015 @ 22:35:

Bijzonder. Haircules zat in Almere en is failliet, en de Kerkstraat gaat maar tot nr. 46Zeker bijzonder. Ik dacht dat die oude nicht met pensioen was gegaan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2018 11:34
Reden: Spam
97.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven