Kapper in Groningen
donderdag 15 november 2012 om 15:27
Hoi,
Ben net verhuisd naar Groningen, en nu op zoek naar een goede kapper. Eerder was ik erg tevreden over Pinos in Rotterdam en Sjenkels in Delft, voor degenen die deze kappers toevallig kennen. Ook wel vaker geknipt bij Kinky kappers, maar wil mijn haar nu iets minder wild, wat meer stijlvol en halflang in model geknipt (en niet zodanig dat het model er na een week alweer uit is...). Iemand tips? Dank vast!
Ben net verhuisd naar Groningen, en nu op zoek naar een goede kapper. Eerder was ik erg tevreden over Pinos in Rotterdam en Sjenkels in Delft, voor degenen die deze kappers toevallig kennen. Ook wel vaker geknipt bij Kinky kappers, maar wil mijn haar nu iets minder wild, wat meer stijlvol en halflang in model geknipt (en niet zodanig dat het model er na een week alweer uit is...). Iemand tips? Dank vast!
donderdag 15 november 2012 om 17:00
Niet haar de hoofdzaak in de ebbinge gaan... Mijn haar is nooit meer de oude geweest
ik vind knip studio het centrum in de poelestraat wel goed, ik had daar een jong meisje die duidelijk aangaf wat wel en niet slim was met mijn haar en die er niet teveel afknipte. Heerlijk. En dat terwijl ik heel kieskeurig ben op kappers. Nu nieuwe woonplaats en ben bang om een nieuwe te zoeken...
donderdag 15 november 2012 om 21:07
woensdag 19 december 2012 om 14:57
Luckie Look op het zuiderdiep. Heel erg knusse kapsalon met erg gezellige kappers. Vooral de eigenaar Luc kan erg goed knippen. Zou het je zeker aanraden Ik ging altijd naar 10 eurokappers, bij Luckie Look betaal je 25, maar is het zeker waard! Legt ook tijdens het knippen de technieken uit, en wat voor soort producten je het beste kunt gebruiken. En af en toe krijg je ook gewoon gratis samples mee.
woensdag 19 december 2012 om 15:07
Ben zelf erg tevreden over de Brainwash-kappers op meerdere locaties in NL. Mijn ervaringen:
- zijn niet duur (16,50 euro voor wassen, knippen en fohnen)
- nemen de tijd voor je (totale behandeling voor bovenstaande duurt bij mij altijd minimaal 1uur)
- ook hier veel kennis over technieken, wat goed bij je staat en welke producten jou haar kunnen helpen.
Ik wil niet anders meer, ben meerdere keren door dure kappers verknipt (volgens mij omdat ze niet langer dan 25min over één knipbeurt mogen doen) en sinds ik ben overgestapt naar Brainwash niet een x meer!
- zijn niet duur (16,50 euro voor wassen, knippen en fohnen)
- nemen de tijd voor je (totale behandeling voor bovenstaande duurt bij mij altijd minimaal 1uur)
- ook hier veel kennis over technieken, wat goed bij je staat en welke producten jou haar kunnen helpen.
Ik wil niet anders meer, ben meerdere keren door dure kappers verknipt (volgens mij omdat ze niet langer dan 25min over één knipbeurt mogen doen) en sinds ik ben overgestapt naar Brainwash niet een x meer!