Mode & Beauty alle pijlers

Kapper in Groningen

15-11-2012 15:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ben net verhuisd naar Groningen, en nu op zoek naar een goede kapper. Eerder was ik erg tevreden over Pinos in Rotterdam en Sjenkels in Delft, voor degenen die deze kappers toevallig kennen. Ook wel vaker geknipt bij Kinky kappers, maar wil mijn haar nu iets minder wild, wat meer stijlvol en halflang in model geknipt (en niet zodanig dat het model er na een week alweer uit is...). Iemand tips? Dank vast!
Jottem! In de Oude kijk in't jat straat (centrum). Minder kinki dan Kinki kappers, maar ook niet te braaf. Al jaren mijn vaste adresje. Het liefst wordt ik geknipt door Esmer (de eigenaresse), Monique of Karin.
Ik lees mee, heb hier in de stad nog steeds niet echt een kapper gevonden waar ik bij blijf terugkomen. Maak nu vaak gebruik van aanbiedingen van Groupon ed zodat ik elke keer goedkoop naar de kapper kan. Kapper is duur zat!
Ik ken wel een goede thuiskapster. Maar ik ben zelf nogal van de last minute dus ga ook vaak gewoon ergens heen.
Niet haar de hoofdzaak in de ebbinge gaan... Mijn haar is nooit meer de oude geweest :( ik vind knip studio het centrum in de poelestraat wel goed, ik had daar een jong meisje die duidelijk aangaf wat wel en niet slim was met mijn haar en die er niet teveel afknipte. Heerlijk. En dat terwijl ik heel kieskeurig ben op kappers. Nu nieuwe woonplaats en ben bang om een nieuwe te zoeken...
kapsalon aura
Salon Erica, ben de straatnaam even kwijt. Ik vond ze zo goed dat ik er met plezier 7 jaar gekomen ben. Ik heb zelfs overwogen er voor terug te rijden, maar ik woon nu 2 uur rijden verderop. Ze luisteren goed, weten veel van haar, houden huncusussen bij en doen prima semi-hip, hip of oma haar.
Hairmaxx in de oosterstraat. Kom er al jaren.
quote:ikkeh19 schreef op 15 november 2012 @ 17:56:

kapsalon auraDaar ga ik dus nooit meer heen. 1x geweest, slecht geknipt en er werd gerookt in de zaak....
Als je heel veel krullen hebt is de stadskapperij een goede. Zij hebben een speciale krullen knip methode.
Luckie Look op het zuiderdiep. Heel erg knusse kapsalon met erg gezellige kappers. Vooral de eigenaar Luc kan erg goed knippen. Zou het je zeker aanraden Ik ging altijd naar 10 eurokappers, bij Luckie Look betaal je 25, maar is het zeker waard! Legt ook tijdens het knippen de technieken uit, en wat voor soort producten je het beste kunt gebruiken. En af en toe krijg je ook gewoon gratis samples mee.
Mijn twee favorieten zijn al genoemd: Jottem en Luckie Look.
Ben zelf erg tevreden over de Brainwash-kappers op meerdere locaties in NL. Mijn ervaringen:

- zijn niet duur (16,50 euro voor wassen, knippen en fohnen)

- nemen de tijd voor je (totale behandeling voor bovenstaande duurt bij mij altijd minimaal 1uur)

- ook hier veel kennis over technieken, wat goed bij je staat en welke producten jou haar kunnen helpen.

Ik wil niet anders meer, ben meerdere keren door dure kappers verknipt (volgens mij omdat ze niet langer dan 25min over één knipbeurt mogen doen) en sinds ik ben overgestapt naar Brainwash niet een x meer!
Hairmaxx inderdaad! Ook mijn favoriet :-).
Excus, maak ik je lekker voor Brainwash, kijk ik op hun site, zie ik dat ze alleen in Veendam en Winschoten zitten en niet in Groningen stad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven