Mode & Beauty alle pijlers

Kappersvragen

11-04-2021 15:53 77 berichten
Volgende week ga ik voor het eerst naar de kapper om meer te laten doen aan m'n haar dan een beetje knippen.
Ik heb bruin haar, donker van boven dat steeds lichter wordt, beetje donker roodblond helemaal beneden. Ik ben niet ontevreden over mijn haarkleur, maar ik wordt steeds grijzer en dat stoort. Daarnaast is het wat droog en heb ik van die springerige haartjes.

Ik heb met de kapper dit afgesproken:

Highlight 1/1 Head
Olaplex 1x No.1 + 1x No.2 (Add On)
Toner (Add On)
Lady's Haircut & Quick Dry

Afbeelding

Hier lijkt wel wat op met een beetje kleurverschil naar onderen toe.

Ik lees ook over gloss color, gent color, balayage, highlight 1.4 etc, maar ik heb geen idee wat het allemaal is en of dat beter zou passen bij mijn wensen. Ik heb de kapper alleen aan de telefoon gesproken en toen ik het over balayage had zei ze ik doe hightlight. Als ik google kom ik op blond uit en dat is niet de bedoeling.

Ik kan mijn afspraak nu nog aanpassen, maar als ik daar ben natuurlijk niet meer.

Ik dacht zelf het grijzige is lichter dan bruin. Dus als ik alles laat verven in de kleur donker roodblond dan pakt de verf alleen op grijs.

Hebben jullie suggesties?

Het is trouwens belachelijk duur dus als ik met iets simpels hetzelfde resultaat kan bereiken hoor ik het ook graag.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar dezelfde kapper en krijg daar ook highlights. Maar ben wel tevreden. Betaal extreem veel ook. We hebben een beetje dezelfde haarkleur. Ik vond het eerst ook geel toen het ontkleurt was maar ik was gewoon donker haar gewend, dus ik moest echt even wennen. Ik vind je haar wel mooi maar niet heel veel geld waard, dit kan iedere kapper wel, dat idee. Balen voor het geld dat je ervoor neerlegt.
Sjulia schreef:
15-04-2021 16:19
Ik ga naar dezelfde kapper en krijg daar ook highlights. Maar ben wel tevreden. Betaal extreem veel ook. We hebben een beetje dezelfde haarkleur. Ik vond het eerst ook geel toen het ontkleurt was maar ik was gewoon donker haar gewend, dus ik moest echt even wennen. Ik vind je haar wel mooi maar niet heel veel geld waard, dit kan iedere kapper wel, dat idee. Balen voor het geld dat je ervoor neerlegt.
Ik kan heel slecht tegen verandering dus daar kan het ook aan liggen.

Het verven vond ik niet zo duur. Het was veel goedkoper dan ik dacht. Het knippen vond ik wel duur. Ik betaal normaal 15 euro en daar 80.

En verder ben ik er wel blij mee. Of misschien ben ik wel blij dat mijn haaravontuur geen gevolgen heeft gehad. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven