Mode & Beauty alle pijlers

Kapsel lang gezicht?

10-05-2012 11:56 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb google afgestruind maar niks kunnen vinden wat mij echt leuk lijkt.

Ik heb een lang gezicht, een smal gezicht, dan zou ik een kapsel moeten hebben met meer volume aan de zijkant heb ik gelezen, maar ik heb veel en zwaar haar. Nu op kinlengte maar niet op 1 lengte.

Geen idee wat ik ermee aan moet, maar ik wil nu wel graag eens iets wat echt bij mijn vorm van gezicht past.

Heeft er iemand ideeen en miss zelfs een plaatje?
Boblijn? Dan kun je het wat bol fohnen?
Laagjes op kinlengte en een pony?? A la candy dulfer...
Boblijn heb ik maar dat zakt zo binnen no time in elkaar vanwege mijn zware haar.
Hierzo: even foto van jezelf uploaden en je ziet precies wat wel en niet staat virtuele kapsalon
Jammer kan die site niet geopend krijgen.
Sowieso een pony dan denk ik. En volume aan de zijkanten kan je ook creeëren door de lengte aan de zijkant in laagjes te knippen.
Als je zwaar haar hebt juist niet alles op dezelfde lengte laten knippen, maar wat luchtiger. Hierdoor krijg je dan wat meer volume naast je hoofd ipv op kinhoogte

Met bijv een schuine pony.
Ik denk, miss heb ik het mis, dat een schuine pony juist mijn gezicht nog langer lijkt.
Hoi!

Ik heb hetzefde probleem. Een lang en smal gezicht. Alleen heb ik ook dun haar waardoor het al snel niks is. Ik krijg altijd te horen dat het kort moet maar zelf ben ik van het lange haar. Ik heb ook eens een boblijn gehad, ik kreeg zeer goede reacties.

Toch miste ik het lannge in mijn nek.

Ik draag dit nu al enkele jaren. Ik heb een schuine pony en soms laat ik hem recht knippen.

De zijkanten van mijn haar heb ik in laagjes geknipt.

Omdat jij zwaar haar hebt, zou je het kunnen laten snijden. Daarrmee dun je het kapsel uit en creeer je laagjes. Dit maakt het dan weer voller.

Succes!!
Een pony of lok(jes) of je voorhoofd maakt je gezicht echt niet langer. Juist niet.

Zoek een kapsel met volume aan de zijkant, niet langer dan kinlengte.
Iets wat aandacht trekt aan de zijkanten van je gezicht, zoals lagen met uitspringende krullen of pieken, alsmede een pony met een zwaai naar buiten ter hoogte van je ogen.

Langer haar dan schouderhoogte staat meestal niet goed, tenzij je aandachttrekkende slagen en krullen opzij kan maken. Maar je hebt een flinke bos haar dus dat moet lukken.

Wat ook vaak goed staat zijn mooie oorknoppen.
it's a big club and you ain't in it
quote:Nanoe2 schreef op donderdag 10 mei 2012 12:17 Ik denk, miss heb ik het mis, dat een schuine pony juist mijn gezicht nog langer lijkt.Schuin is niet perse lang. Ik heb ook een lang gezicht en een kortere schuine pony, die dus een deel van mijn voorhoofd bedekt, breekt de lengte.
Edit: ik heb dus die uitzwaaiende pony van Rionyriony
quote:Nanoe2 schreef op 10 mei 2012 @ 12:01:

Jammer kan die site niet geopend krijgen.'k Zie het; hij doet raar. Als je naar instyle.com gaat en dan kiest voor hollywood makeover (of iets dergelijks) dan kom je er ook.
Geloof het of niet na 167 kapsels heb ik nog steeds niet iets gezien (bij instyle) waarvan ik enthousiast raak
quote:Nanoe2 schreef op 10 mei 2012 @ 16:26:

Geloof het of niet na 167 kapsels heb ik nog steeds niet iets gezien (bij instyle) waarvan ik enthousiast raak Jammer! Ik zie juist altijd massa's kapsels die ik eigenlijk wel wil hebben. Maar dan vergeet ik altijd weer dat ik helemaal geen tijd en zin heb om er net zo veel aandacht aan te besteden als de celebrities op de site...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven