Karen Millen
woensdag 12 oktober 2011 om 22:08
Ik vind Karen Millen kleding fijn om te dragen én ik ben toe aan een nieuwe garderobe. Normaal gesproken koop ik het bij Bijenkorf, maar nu wil ik eigenlijk eens naar de Karen Millen winkel in Den Haag. Kent iemand de winkel daar? Is het de moeite om ervoor naar Den Haag te reizen of komt het overeen met de collectie bij Bijenkorf?
Fortis et liber
woensdag 12 oktober 2011 om 22:34
Nou, ik wissel nogal tussen de filialen. Eigenlijk heb ik ze allemaal al bezocht geloof ik. Mijn 'vaste' plekken zijn Den Bosch en Breda. Allebei geen enorme collectie.
De winkel in Amsterdam ken ik, maar ik wilde eens wat anders proberen (mits de collectie groot genoeg is). Den Haag is redelijk wat reistijd voor mij, dus het moet wel de moeite waard zijn.
De winkel in Amsterdam ken ik, maar ik wilde eens wat anders proberen (mits de collectie groot genoeg is). Den Haag is redelijk wat reistijd voor mij, dus het moet wel de moeite waard zijn.
Fortis et liber
woensdag 12 oktober 2011 om 23:08
http://nl.ioffer.com/si/karen+millen?keyword=women
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 13 oktober 2011 om 06:47
De KM shop in Den Haag is leuk en heeft sowieso meer dan de Bijenkorf. De shop in de PC in Amsterdam heeft nog meer, aangezien die vaak limited editions in de winkel hebben hangen en andere zaken hebben dat niet.
De Bijenkorf heeft echt maar een heel beperkte collectie dus een bezoekje aan de KM shops is sowieso de moeite waard vind ik!
De Bijenkorf heeft echt maar een heel beperkte collectie dus een bezoekje aan de KM shops is sowieso de moeite waard vind ik!