Mode & Beauty alle pijlers

Karen Millen

12-10-2011 22:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Karen Millen kleding fijn om te dragen én ik ben toe aan een nieuwe garderobe. Normaal gesproken koop ik het bij Bijenkorf, maar nu wil ik eigenlijk eens naar de Karen Millen winkel in Den Haag. Kent iemand de winkel daar? Is het de moeite om ervoor naar Den Haag te reizen of komt het overeen met de collectie bij Bijenkorf?
Fortis et liber
Is het raadzaam aan te geven welke Bijenkorf je bedoelt? Of heeft iedere Bijenkorf het zelfde assortiment?
Karen Millen zit ook in Amsterdam, in de Leidsestraat. Is dat dichterbij voor jou?
Den Haag heeft veel meer hangen dan de webwinkel van de Bijenkorf.

Maar het is geen grote winkel.
Nou, ik wissel nogal tussen de filialen. Eigenlijk heb ik ze allemaal al bezocht geloof ik. Mijn 'vaste' plekken zijn Den Bosch en Breda. Allebei geen enorme collectie.

De winkel in Amsterdam ken ik, maar ik wilde eens wat anders proberen (mits de collectie groot genoeg is). Den Haag is redelijk wat reistijd voor mij, dus het moet wel de moeite waard zijn.
Fortis et liber
Ik vind de Karen Millen in de P.C. in Amsterdam zeker de moeite waard!! Weet niet of dit verschilt met Den Haag of Bijenkorf?
De winkel hoeft ook niet groot te zijn, maar ik heb echt behoorlijk wat items nodig. Daarom zou het fijn zijn als de collectie groot is.
Fortis et liber
Ik ben er het nieuwe seizoen nog niet geweest maar voorheen vond ik dat er veel was, maar ja dat is ook weer mijn beleving.

Ik zou gewoon gaan en anders lekker de Bonneterie in stappen.
Bonneterie ken ik ook niet. Ik heb het net even opgezocht. Klinkt goed! Heb je nog meer tips? Ben je zelf goed bekend in Den Haag?
Fortis et liber
Geboren en getogen, gewoon de hele straat waar KM zit is leuk.
Nou, dan maak ik er maar een dagje van. Ik ben snel te overtuigen ;).
Fortis et liber
http://nl.ioffer.com/si/karen+millen?keyword=women
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De KM shop in Den Haag is leuk en heeft sowieso meer dan de Bijenkorf. De shop in de PC in Amsterdam heeft nog meer, aangezien die vaak limited editions in de winkel hebben hangen en andere zaken hebben dat niet.

De Bijenkorf heeft echt maar een heel beperkte collectie dus een bezoekje aan de KM shops is sowieso de moeite waard vind ik!
Ik ga altijd in Antwerpen, echt een heerlijke (grote) winkel!
Nou, ik heb meteen daad bij woord gevoegd. Ik heb twee nieuwe winterjassen, een jurk, trui en vestje aangeschaft. Antwerpen ken ik niet, ff googlen.
Fortis et liber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven