Mode & Beauty alle pijlers

Ken jij deze site

31-01-2016 11:11 40 berichten
Hoi,

Bij toeval kwam ik op deze site terecht. http://www.lightinthebox.com/

De kleding hier is wel heel goedkoop.

Heeft iemand van jullie hier wel eens wat bestelt en zo ja, was het wat?
Alle reacties Link kopieren
Ja die site ken ik en nee, heb er nog nooit iets besteld. Is een Chinees bedrijf geloof ik en over de kleding hoor je veel klachten; slechte kwaliteit, maten wijken af (Chinezen zijn vaak klein en tenger) en de levertijd zou ook heel lang zijn (als je het al krijgt).
Kleding valt inderdaad erg klein maar de maten staan er onder. Dus je kan het zelf opmeten en dat klopt gewoon goed.

Kleding word altijd geleverd. Tenminste de keren dat ik en anderen hebben besteld.

Je moet natuurlijk er niet vanuit gaan dat de kwaliteit super is. Het is niet slechter dan de primark maar toch..
Het ziet eruit als troep.

Voor die prijs kan het ook niets zijn.
Ik heb daar wel eens wat besteld maar geen kleding. Kan wel een tijdje duren voordat het binnen is. Kijk even goed want boven een bepaald bedrag (iets van 20?) moet je invoerrechten betalen. Doe je dat niet dan komt daar nog een boete overheen. Vraag mij af of het de moeite waard is. Terugsturen kan niet vanwege de kosten.
Wat de anderen zeggen, goedkoop en kwaliteit is navenant.

Als je pech hebt wordt iets wat bijna niks kost alsnog erg duur ivm invoerrechten.
"Well behaved women rarely make history"
Goede verhalen uit mijn vriendenkring hierover. Beetje een Ali Express idee. Ik weet niet of ze ook kleding hebben gekocht.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 januari 2016 @ 11:32:

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/ ... 327347.jpg[/img]

😂😂

Oeps
Het is hetzelfde spul als op ebay en de werkwijze is verder ook ongeveer hetzelfde.

Als je er besteld blijf dan onder de ¤21 ivm inlaringskosten.

Ik heb wel eens een jurk op ebay besteld die ook op lighinthebox stond. Maten klopten van geen kant!!

Wees daar dus voorzichtig mee. Ik heb de jurk door kunnen verkopen.

En bijna niet te geloven maar dezelfde spullen zijn op ebay nog goedkoper.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
De voorbeelden van sabbaticalmeds zeggen me al genoeg. Bedankt voor jullie reacties.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 januari 2016 @ 11:49:

[afbeelding]Het zijn gewoon 2 verschillende jurken.
leuk om te zien: http://www.huffingtonpost ... ding-dress_n_6555778.html
quote:minnimouse schreef op 31 januari 2016 @ 12:02:

[...]

Het zijn gewoon 2 verschillende jurken.vrije interpretatie van de coupeuse
quote:minnimouse schreef op 31 januari 2016 @ 12:02:

[...]

Het zijn gewoon 2 verschillende jurken.Het wordt nog eens benadrukt als de lijven ook verschillen:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 31 januari 2016 @ 12:09:

[...]

Het wordt nog eens benadrukt als de lijven ook verschillen:

[afbeelding]en die eerste mevrouw zit, dat roept ook al vragen op
Nogmaals het lijf van het model krijg je er niet bij:

quote:Enn schreef op 31 januari 2016 @ 12:09:

[...]

Het wordt nog eens benadrukt als de lijven ook verschillen:

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven