Mode & Beauty alle pijlers

Kerst & Open schoenen... Brrrr....

20-12-2009 21:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Weet nog niet zo goed hoe het forum hier werkt en heb dan ook zo gauw niets hierover kunnen vinden, dus heb bij deze misschien een domme vraag..

Maar voor bij het jurkje dat ik voor kerst gekocht heb ben ik op zoek naar schoenen. Maar alle schoenen die ik tegenkom en graag zou willen dragen zijn van die peep-toe modellen..

Gezien de kou lijkt het me niets met blote benen de feestdagen door te gaan, maar met een panty lijkt het me dus onmogelijk deze schoenen te dragen..

Nu zou ik graag willen weten hoe jullie dat doen?

Trotseren jullie de kou? Ontwijken jullie dit soort schoenen of gaan jullie gewoon met panty of iets peep-toe's in (zie dit namelijk wel eens op foto's)? Op zijn er mogelijk andere oplossingen??
Oeps!! Lees nu net wat verder en vind een soort gelijk onderwerp waar ik kennelijk eerder overheen hem gelezen..

Sorry!!
IK draag geen hoge hakken, breek allebei mn enkels als ik die draag.

maar met de kerst zit je veelal binnen, dus waarom zou je die niet kunnen dragen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Peeptoe pumps wat voor panty/maillot???
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:diaantje1971 schreef op 20 december 2009 @ 21:33:

maar met de kerst zit je veelal binnen, dus waarom zou je die niet kunnen dragen.

Dat is ook wel weer zo ja..

En met een onverwachtse wandeling hoeven ze ook niet aan te komen, want dat ga ik sowieso niet redden op high heels..

quote:singalala schreef op 20 december 2009 @ 21:35:

Peeptoe pumps wat voor panty/maillot???Zag het net te laat..
Gewoon dichte schoenen voor mij. Ik draag ook gewoon 'n lange broek en geen jurkjes of andere zomerkleding omdat het nu toevallig kerst is. Ik kleed me naar het klimaat en dat vraagt om lekker warme kleding.
Nee, ik ook niet

Ik draag idd wat warm zit, en lekker zit.

En ben niet zo van dat opgedirkte met de kerst
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik zorg ervoor dat ik voor onderweg stevige schoenen heb, en op plaats van bestemming de 'nette' schoenen aantrek.

(kan je toch nog mee op de onverwachte wandeling ;) )
Gezien de weersvoorspelling en het gegeven dat we in Noord Nederland wonen, verwacht ik dat hier met kerst nog sneeuw ligt. Geen haar op mijn hoofd die er dus aan denkt om open schoenen en blote benen te hebben.
Ik vind peeptoe's heel leuk, maar heb ze vanwege de panty inderdaad niet gekocht. Gelukkig héle leuke andere schoenen gevonden voor onder m'n jurk.

Ik kan niet wachten!
Ik zou voor onderweg simpel even je laarzen aantrekken en binnen die omruilen voor je peeptoe's.

Ik draag veel open schoentjes en draag daar vaak (echte) kousen bij. Geen idee waar het idee vandaan komt dat dat niet zou kunnen want het kan wel, mits je dunnen kousen draagt (ook daar zie je je mooie gelakte teennagels door)

Zomers draag ik schoenen zonder kousen. Ik zie dus geen reden waarom jij je schoenen niet aan zou kunnen tijdens de feestdagen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Je kan toch ook gewoon een panty aan?

Heb ook peeptoes. Van Jimmy.

En daarvoor heb je speciale panties, dan zit het niet lelijk bij je tenen en er is bijna niks van te zien.

Alsnog wel koud, maar je zit toch veelal binnen.
Thanks voor de reactie's!!

Trek mijn laarzen (ook zo veilig met de gladheid ;) ) aan en verwissel deze zodra ik aangekomen ben op plaats van bestemming..

Sterretje weet je ook waar je zulke panty's kan kopen?

Kan het altijd eens proberen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven