Mode & Beauty alle pijlers

Ketting met vlinder

20-12-2012 10:59 18 berichten
Hoi!

Binnenkort ben ik jarig en ik heb voor mijn verjaardag een lange ketting gevraagd met een vlinder-hanger eraan.

Ik ben een beetje aan het googlen maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik mee bezig ben. Ik weet niks van merken en wat goed is en wat bagger-kwaliteit is enzo..

Het probleem is dat er niet heel veel geld is, maximaal 50 euro denk ik. Echt MAXIMAAL maar ik wil ook liever niet dat mijn ketting na een week al aan stukken ligt.

Bestaat dat uberhaupt wel? Een lange zilveren ketting (voor alles behalve zilver ben ik allegrisch) met een vlinderhanger, redelijk goed van kwaliteit en niet duurder dan 50 euro?

Ik ben zelf ook bezig met zoeken maar als hier toevallig iemand zit met verstand van die dingen... ik laat me graag adviseren.

Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon een losse lange ketting en een los hangertje gaan zoeken?
Ja dat kan. Maar aangezien ik echt een nitwit ben met dat soort dingen kies ik dan waarschijnlijk net de verkeerde. Ik wil eigenlijk gewoon weten wat "bekende" merken zijn zoals Pandora bij armbanden enzo. Zodat ik een beetje weet waar ik moet beginnen.
ik zou met jouw vraag eens bij een aantal juweliers binnenlopen.

geef dan inderdaad aan dat je aan het kijken bent voor je eigen verjaardsagskado over een tijdje.

deze mensen hebben vaakwel verstand van zaken.

denk er daarnaast aan dat veel dingen verzilvers zijn, hier zit enkel een dun laagje overheen. Na een tijdje gaat dat er vanaf en blijft het koper over.
Thanks! En daar was ik inmiddels ook achter inderdaad, ik heb wel een aantal kettingen maar allemaal van die goedkope hema-dingen bijvoorbeeld.. En uiteindelijk worden die allemaal koperkleurig en mijn nek groen!
Doorsparen en bij Thomas Sabo kijken...

Ik doe het niet, dat kijken, word er heeel hebberig van!

quote:secondhandsuus schreef op 20 december 2012 @ 11:31:

Ik doe het niet, dat kijken, word er heeel hebberig van!

Te laat.

Ik heb twee jaar geleden een lange ketting met vlinder gekregen, deze kwam bij Fos*il vandaag (mag denk geen reclame maken) Hij was er toen ook in het zilver, maar geen idee of de collectie nog bestaat. Je kon aan een ketting dan losse bedels hangen, was niet extreem duur dacht ik. Kijk eens op hun website, succes
Dank je Arachel, heb even gekeken en inderdaad...best mooie dingen voor niet al te veel geld! Maar geen vlinders helaas!
Kijk eens bij Lott, daar heb ik er een van met een vlinder.
Dank voor de tip!
Moet de hanger ook zilver zijn? Zo niet, zou ik hier even op het prikbord kijken bij Marelsparels. Misschien kan zij een hanger voor je maken (als je van die stijl houdt).
Ik ga kijken!
Al op etsy.com gekeken? Daar vind je zo'n beetje alles (hanger met een vogelbekdier? geen probleem), dus vast ook wel een stuk of tig kettingen met vlinders.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik was het hele bestaan van die site vergeten! Ik ga daar ook kijken. Ben tot nu toe nog steeds niet verder met mijn zoektocht.
Op ebay.com staan ook heel veel vlinder hangers.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2014 16:05
Reden: spam
% gewijzigd
Ik ga kijken, dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven