Mode & Beauty alle pijlers

Keuze bikini

21-05-2020 22:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Ik hoop dat jullie wat goede tips hebben. Ik ben namelijk op zoek naar een string bikini voor mijn vriendin maar heb echt geen idee wat nu een fijn merk is.

Qua pasvorm: Ze heeft een erg slanke bouw met een kleine cupmaat maar wel rondingen in haar billen. Door haar kleine cupmaat vindt ze bandeau topjes meestal wel het mooiste/fijnste zitten. Liefst broekje en top wel al set.

Ik loop door al het aanbod nogal vast. Geen idee welke een goede pasvorm hebben en lang mooi blijven. Budget maakt niet zo heel veel uit

Zouden jullie mij op weg kunnen helpen?
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
21-05-2020 22:59
Dat ik iets dubieus vind is toch geen reden om te staffen? Het is geen forumregel die wordt overschreden. Het is een ethische norm die je overschrijdt als je de bikini van iemands volwassen partner gaat koppelen aan de bikini van een/je kind. Het kan onbedoeld zijn, maar dan vind ik het dus in het meest gunstige geval een stomme zet.

Wat is dit voor rare gedachtegang? Je weet toch niet hoe oud die dochter is? Als iemand iets koopt in een kledingzaak waar ze kleding voor volwassenen verkopen, mag ze toch gerust zeggen dat ze daar veel keus hadden? Ik weet niet hoe jij het hebt opgevat, maar misschien moet je iets minder projectie toepassen. Het is gewoon een kledingtip.
Ik vind het rare zet. Als je dochter volwassen is dan koop je daar geen bikini voor en zo niet dan is het dus een rare koppeling om te maken. En daarnaast is het totaal onnodig om die koppeling überhaupt te maken. Zeg dan gewoon; bij die winkel heb ik een leuke bikini gekocht.

Ik vind: 'ik zoek een leuke string bikini voor mijn vriendin, oh dan moet je daar kijken want daar koop ik ze voor mijn dochter' een gekke koppeling om te maken. Maar goed ik vind dit hele topic dubieus.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
21-05-2020 22:41
Dat gaat echt niet lukken. Ik heb kleine borsten, tenger figuur maar idd wel aardige billen. Ik vind te kleine bikinitopjes borsten optisch alleen maar kleiner maken dus ik koop vaak bikini topjes in maat 40 en broekjes in maat 36/38 terwijl ik eigenlijk over het algemeen maat xs/34 heb. En dan heb je ook nog te maken met smaak qua printjes.
Hoe dan? Ik heb maat 32/34 en maat 36 zit al veel te ruim, laat staan dat ik er 2/3 maten bovenop doe.. Heb ook niet het idee dat je borsten daar dan groter door kunnen lijken. En niet passende kleding staat toch heel armoedig?
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
22-05-2020 07:59
Ik vind het rare zet. Als je dochter volwassen is dan koop je daar geen bikini voor en zo niet dan is het dus een rare koppeling om te maken. En daarnaast is het totaal onnodig om die koppeling überhaupt te maken. Zeg dan gewoon; bij die winkel heb ik een leuke bikini gekocht.

Ik vind: 'ik zoek een leuke string bikini voor mijn vriendin, oh dan moet je daar kijken want daar koop ik ze voor mijn dochter' een gekke koppeling om te maken. Maar goed ik vind dit hele topic dubieus.
Je hebt gelijk, ik heb het niet helemaal handig neer gezet. Mijn dochter is inderdaad volwassen.
Alle reacties Link kopieren
Elle1976 schreef:
22-05-2020 08:10
Hoe dan? Ik heb maat 32/34 en maat 36 zit al veel te ruim, laat staan dat ik er 2/3 maten bovenop doe.. Heb ook niet het idee dat je borsten daar dan groter door kunnen lijken. En niet passende kleding staat toch heel armoedig?
Ik heb veel bikini topjes die je zelf moet sluiten met touwtjes etc. Ik merk niet zozeer dat die cups groter worden maar wel dat er meer stof is, lastig uit te leggen. Anders heb je van die hele kleine lapjes stof hangen. Mijn borsten zijn ook weer niet mini. Geen cup a . Zelfde voor billen. Het past dus wel. Maar in een jeans maat 38 zou nooit passen. Mijn benen,taille,armen en buik zijn vooral heel xs denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Cherry_Cola schreef:
22-05-2020 09:25
Je hebt gelijk, ik heb het niet helemaal handig neer gezet. Mijn dochter is inderdaad volwassen.

Laat je niks aanpraten, het is helemaal niet raar. Dat iemand anders daar iets van vindt, zegt vooral iets over de ander. Waarom zou je voor een volwassen dochter geen bikini mogen kopen? Pfff.
Stringbikini’s mag je toch niet ruilen? Ze zijn ook niet toegestaan in veel zwembaden.

Zwemkleding die lang mooi blijft is gemaakt van materiaal dat chloorbestendig is. Het probleem met stringbikini’s is dat die niet zijn gemaakt om in te zwemmen. Die zullen dus altijd minder lang mooi blijven.
Alle reacties Link kopieren
Als het tijd is voor een nieuwe bikini voor mijn vriendin dan ga ik met haar naar een goeie lingerie/badmode zaak. Meestal kost het minstens een half uur tot een uur passen van verschillende setjes voordat ze iets passends heeft gevonden. Haar moeder heeft ook wel eens spul laten bezorgen uit een online winkel, maar dat kan altijd weer rertour. BLijkt de pasvorm net wat anders. Merken vallen soms net wat anders uit, waardoor je een tandje wijder/smaller en gelijk een cupje kleiner/groter moet. En goede verkopers komen ook met adviezen of nodigen je uit (dwingen) je iets aan te trekken dat je nooit van tevoren overwogen zou hebben, maar toch ineens een mogelijkheid lijkt te zijn. Ja, dat kost wat extra, maar ik ben altijd met een blije vriendin thuis gekomen die een bikini had die echt goed past. Natuurlijk probeer ik haar niet naar de prijs te laten kijken. De laatste bikini was bijna 90 EUR en dat is relatief best een hoop geld voor een klein lapje stof, maar ook voor goed verkoopadvies.
Alle reacties Link kopieren
Je kan via webwinkels het toch retourneren? M'n vriendin draagt op het strand altijd strings (en wanneer het kan, gelukkig topless), die hebben we gewoon samen via online winkel besteld. Ook al was het mijn kadootje.
Life is fun. Live it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven