Mode & Beauty alle pijlers

Kleding date eten?

21-08-2012 20:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iemand helpen. Ik vroeg me namelijk af of het door de beugel kan om 's avonds op date te gaan in een witte broek met daarop een bloes uit eten kunt gaan in een restaurant? Nogal casual dus.
quote:knakworstje2012 schreef op 21 augustus 2012 @ 20:27:

Misschien kan iemand helpen. Ik vroeg me namelijk af of het door de beugel kan om 's avonds op date te gaan in een witte broek met daarop een bloes uit eten kunt gaan in een restaurant? Nogal casual dus.Maar het benadrukt wel mijn pluspunten en ik voel me er wel lekker bij en bovendien heb ik bijna geen tijd om voor andere kleding te zorgen :( help
Tuurlijk mag je zo een restaurant in! Ze zullen je niet weigeren bij de deur.
Prima toch
Ga je naar een chique tent dan en verwacht je dat je date wel heel net gekleed is? Dan zou ik nl wel een leuk jurkje aandoen.
Klinkt prima. Naar wat voor een restaurant ga je?
Hangt er vanaf waar je gaat eten. In een normaal restaurant kan dit prima.
quote:hiltje schreef op 21 augustus 2012 @ 20:30:

Tuurlijk mag je zo een restaurant in! Ze zullen je niet weigeren bij de deur.

Nee ik ben ook niet bang dat ze me weigeren bij de deur. Wel ben ik bang dat mn date denkt dat ik niet genoeg moeite heb gedaan om er leuk uit te zien. We zijn pas aan het daten. De voorgaande keren had ik wel jurkjes en rokjes aan. Dus dan mag ik dit keer een broek. Ben wel bang dat hij er dan opeens supernetjes uitziet.

Maar nogmaals ik voel me wel supergoed in die kleren, ben alleen bang dat het niet de juiste gelegenheid is.

Het restaurant ziet er best sfeervol uit van binnen, veel rood gekleurde lichten enzo. Maar het is ook weer geen 5 sterren restaurant. Het zit ook gewoon in de stad, en er komt allerlei publiek.
Voor zover ik weet houden veel mannen niet van witte broeken. Heb het er toevallig wel eens over gehad met mijn vriend en zijn vrienden
quote:aaquamarine schreef op 21 augustus 2012 @ 20:48:

Voor zover ik weet houden veel mannen niet van witte broeken. Heb het er toevallig wel eens over gehad met mijn vriend en zijn vrienden Hangt dat niet ook van het model en de stof af? En de billen die erin zitten?
Lange broek kan toch ook feestelijk en mooi zijn? En een leuke blouse? Gaat er meer om hoe het je staat. Als je eet, zie je overigens vooral de top en minder de broek. Misschien leuk om erop te letten dat je blouse dus óók die sterke punten benadrukt die te zien zijn boven de tafel
Oh, mijn vriend vond mijn (kont in mijn) witte broek juist heel leuk. Het lijkt mij prima voor een date, maar misschien kun je het geheel nog wat chiquer maken met accessoires en make-up...
Nee, kan absoluut niet. Een date in een restaurant vereist echt een jurk cq gala.

ja, het is gewoon een witte spijkerbroek, maar mn lichaam komt er wel gewoon goed in uit. Ik voel me absoluut zeker in die kleren. Ben alleen bang dat het te casual is of maakt dat niet uit?

De vraag is dus of je uit eten kunt gaan in een bloes, witte broek en een paar laarzen? En dus niet in het veilige klassieke zwarte jurkje.
Ik zou niet weten waarom niet.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle hulp, tips en adviezen zijn zeer welkom want ik heb erg weinig ervaring op dit gebied.
Laarzen zou ik weer niet doen. Heb je geen leuke pumps voor onder die broek?
Ik kan echt niet lopen op pumps en al helemaal niet in de stad met al die rotstenen. Ik zou mezelf alleen maar voor schut zetten en ik voel me er verder niet lekker bij.
Nee geen laarzen hoor.
Sandaaltjes?
er zit wel een klein hakje onder die laarzen en ze ogen vrouwelijk. En ik kan er zelfverzekerd op lopen wat ook niet geheel onbelangrijk is.

dus een bloes en broek kan gewoon in een restaurant?
Mooie slippertjes of sandaaltjes aandoen. Tenen vrolijk lakken, mooie blouse aan en een feestelijk sieraad omdoen of je haar opsteken. Kan toch prima?
Als het maar geen hoge zwarte laarzen zijn dan
Oei. Een witte broek. Ik zou het niet doen naar een etentje met een man die ik leuk vind.
quote:knakworstje2012 schreef op 21 augustus 2012 @ 21:04:

er zit wel een klein hakje onder die laarzen en ze ogen vrouwelijk. En ik kan er zelfverzekerd op lopen wat ook niet geheel onbelangrijk is.

dus een bloes en broek kan gewoon in een restaurant?Welke kleur zijn ze? Zijn het zomerlaarsjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven