kleding fotoshoot
woensdag 20 juli 2016 om 16:41
Aanstaande zaterdag heb ik een fotoshoot. Een collega van mij houdt van fotograferen en doet het daarom ook regelmatig. van natuur tot mensen. Hij heeft mij gevraagd of ik met hem een fotoshoot wil doen. Samen met mijn zusje. En daar heb ik Ja tegen gezegd. Ook omdat ik wel nieuwe foto's wil hebben en daarbij ook 11 kilo ben afgevallen.
Maar qua kledingkeuze kom ik er maar niet uit. Ook omdat ik nog nooit heb geposeerd. Wat doe je dan aan? Een jurk, rok of een witte broek? Met daarboven op een blouse? sexy topje? Aangezien het zaterdag wel lekker weer wordt, wil ik mij ook niet te dik kleden....
Iemand tips? Of er ervaring mee heeft wat goed in de smaak zal vallen
Maar qua kledingkeuze kom ik er maar niet uit. Ook omdat ik nog nooit heb geposeerd. Wat doe je dan aan? Een jurk, rok of een witte broek? Met daarboven op een blouse? sexy topje? Aangezien het zaterdag wel lekker weer wordt, wil ik mij ook niet te dik kleden....
Iemand tips? Of er ervaring mee heeft wat goed in de smaak zal vallen
woensdag 20 juli 2016 om 16:45
zijn sexy foto's de foto's die je boven je bank zal hangen? Ik niet in ieder geval. Kies gewoon voor een jurkje. Regel alleen dat de kleur van je jurkje niet teveel wegvalt in de achtergrond. Dus stel in een weiland trek dan liever iets rood, geel blauws aan ipv groen.
Ik ben niet stuntelig, hooguit beetje onhandig.
woensdag 20 juli 2016 om 16:58
woensdag 20 juli 2016 om 17:01
makkelijk zittende kleding en stem dit af met je zus. Trek iets aan waar jij je lekker in voelt. Misschien een extra top, setje of jasje voor de afwisseling.
realiseer je dat deze foto's misschien jaren bij je ouders op de schoonsteenmantel gaan staan. Dus niet al te extreme kleuren en mode dingen
realiseer je dat deze foto's misschien jaren bij je ouders op de schoonsteenmantel gaan staan. Dus niet al te extreme kleuren en mode dingen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 20 juli 2016 om 18:03
woensdag 20 juli 2016 om 18:32
woensdag 20 juli 2016 om 19:09
quote:redbuIIetje schreef op 20 juli 2016 @ 17:52:
Een jeans. Lekker neutraal en je kunt dan tenminste ergens op gaan zitten zonder gelijk groene vegen te zien. Verder 'n neutraal topje/blouse. Kun je mee afwisselen.
+1
Neutraal en het liefst een pastel kleur/tint. En zorg er inderdaad voor dat jullie samen matchen qua kleding.
Een jeans. Lekker neutraal en je kunt dan tenminste ergens op gaan zitten zonder gelijk groene vegen te zien. Verder 'n neutraal topje/blouse. Kun je mee afwisselen.
+1
Neutraal en het liefst een pastel kleur/tint. En zorg er inderdaad voor dat jullie samen matchen qua kleding.
donderdag 21 juli 2016 om 19:42
donderdag 21 juli 2016 om 20:12
quote:my_little schreef op 21 juli 2016 @ 19:42:
Ik doe waarschijnlijk een witte broek aan met een rode mouwloos top.En daarbij neem ik een extra setje kleding mee. En misschien dat ik nog zwarte pumps mee nemen. Waar de shoot wordt gehouden is wel een tegelpad waar ik over heen kan lopen. Het is een natuurgebied. Midden in het bos is het niet.
Als fotograaf zeg ik: niet doen. Wit wordt vies, of is heel besmettelijk en rood is een erg aanwezige kleur. Voor alleen prima, maar niet in combinatie met je ziek.
Wat ik al zei: ik zou gaan voor een spijkerbroek en een effen licht/pastel shirt.
Ik doe waarschijnlijk een witte broek aan met een rode mouwloos top.En daarbij neem ik een extra setje kleding mee. En misschien dat ik nog zwarte pumps mee nemen. Waar de shoot wordt gehouden is wel een tegelpad waar ik over heen kan lopen. Het is een natuurgebied. Midden in het bos is het niet.
Als fotograaf zeg ik: niet doen. Wit wordt vies, of is heel besmettelijk en rood is een erg aanwezige kleur. Voor alleen prima, maar niet in combinatie met je ziek.
Wat ik al zei: ik zou gaan voor een spijkerbroek en een effen licht/pastel shirt.