Mode & Beauty alle pijlers

Kleding tips bij afvallen

25-03-2011 11:19 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb graag wat tips van jullie.

Ik ben sinds begin 2011 aan het lijnen.

Netjes onder begeleiding van de dietiste en inmiddels is er zo'n 14 kg af. Heel fijn natuurlijk, maar ik loop voor lul.

Ik ben nog lang niet op mijn streefgewicht, en om nu al een hele nieuwe garderobe aan te schaffen, dat is een dure hobby (en dat geld heb ik op dit moment niet)

Ik heb vorige week mijn kast opgeruimd en daar vond ik 3 linnen broeken die ik deze zomer waarschijnlijk wel weer pas. Maar ik ga nu nog niet in een linnen broek lopen.

Leggings en treggings is geen gezicht, ik ben gezegend met een lelijke mee-rij-reed, x benen en gewoon geen mooie benen. (daarbij passen mijn laarzen nog niet)

En nu? Wie heeft er tips voor mij om niet meer als een slons erbij te lopen. Mijn broeken zitten heel erg los, mijn riem is te groot en mijn onderbroeken zakken af.

Ik heb geen groot shop budget en wil ook niet al te veel geld uitgeven aan kleding omdat ik spaar voor een nieuwe garderobe als ik op mijn streefgewicht ben.
Wat goed dat je al zoveel afgevallen bent!

Ik zou bij de M&S of bij de H&M langs gaan en daar een goedkope zwarte broek en een goedkope spijkerbroek kopen. Dan zit je broek iig weer goed. Shirtjes kan je nog wel iets langer dragen toch?
Riem: extra gaatjes prikken. Onderbroeken: koop een paar nieuwe bij Hema of Zeeman. Broeken: afhankelijk van het model kun je ze soms wat innemen.

Geldt voor rokjes ook. En dan met panty/maillot eronder.
Ja, shirtjes is ook geen probleem. Heb ook in de kast de shirtjes en bloesjes op maat hangen. Veel bewaard van andere "maten" die ik toen niet meer paste.

Gek genoeg met broeken (behalve de linnenbroeken) nooit gedaan
Wat goed!!! Echt heel knap!!

Mijn tip als je niet veel geld hebt... kijk eens op marktplaats. Ik koop daar regelmatig kleding. Je kunt op maat, op merk, op kleur etcetc zoeken. Soms is het echt wel even zoeken, maar vaak kom je iets leuks tegen voor een leuke prijs.

Verder... als je in kleding loopt die te groot is dan lijk je juist dikker. Als je dan nieuwe kleding aan gaat schaffen koop dan de juiste maat.

Verder heb ik geen tips, maar nogmaals... echt heel knap van je!
quote:Snormel schreef op 25 maart 2011 @ 11:23:

Riem: extra gaatjes prikken. Onderbroeken: koop een paar nieuwe bij Hema of Zeeman. Broeken: afhankelijk van het model kun je ze soms wat innemen.

Geldt voor rokjes ook. En dan met panty/maillot eronder.

hier ook geen rokjes, geeft hetzelfde (lelijke) effect als jurkje met legging'

Marktplaats heb ik ook aan zitten denken, maar dan heb je het probleem dat je het niet kan passen en terug sturen als het niet past.
o en bedankt voor de lieve complimentjes
Voor ondergoed kan je toch gewoon bij Zeeman terecht.Daar hebben ze alle soorten en maten voor een prikkie.

Ze verkopen daar ook spijkerbroeken voor nog geen tientje en bij een spijkerbroek zie je dat er toch niet van af, het gaat er om dat je er een beetje netjes bijloopt voor de komende tijd en kun je je spaargeld bewaren voor je nieuwe goede garderobe.

Ik zou er in ieder geval even maling aan hebben.
Wow, wat goed zeg!

Misschien is een wikkeljurkje oid handig voor je?

Of vind je dat niet prettig ivm je benen?

Marktplaats is inderdaad nog wel een optie, misschien bij vriendinnen iets lenen wat zij niet vaak meer dragen of wat hen te groot/klein is?

Succes met verder afvallen.
Heb je een miss etam outlet in de buurt? (welke maat moet je trouwens hebben eigenlijk?)
Ik zou naar de kringloop gaan. Vaak mooie kleding voor heel weinig. Vaak hebben ze ook pashokjes.

Ik weet niet in welke regio je zit maar hier in Gelderland hebben ze bij 2Switch vaak goede kleding.
I choose happy!
mijn maat is niet bij de zeeman te koop. Volgens mij hebben ze daar geen grote maten
maat 50/52.

(nog een lange weg te gaan dus en lastig zoeken voor iets betaalbaar nieuws)

Ik woon in het westen en ik dnek dat ik maandagmiddag even bij de miss etam outlet in Den haag langs ga

Weet alleen niet zeker of die er nog zit
Applaus!!

Ik zou echt Marktplaats proberen hoor, niet te duur kopen, als je dan miskoopt is het niet zo erg.
Welke maat heb je dan nu? Ik heb een aantal kledingstukken die mij niet meer passen (te wijd zijn), dus wie weet past het jou!
Op hun site hebben ze alle adressen van de outlets staan

Ik snap trouwens dat je geen broeken van marktplaats durft te halen. Durf ik zelf ook niet. In de winkel moet ik er soms al 20 passen om dan nog met lege handen weg te gaan.
Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen! Welke maat moet je hebben? Bij zeeman vallen de grote maten vaak vrij klein is mijn ervaring. Hans textiel en wibra zijn wat dat betreft betere opties, en het is alleen een tussen station toch?
Erger u niet, verwonder u slechts!
Wat knap, 14 kilo sinds begin januari! Ik heb hetzelfde 'probleem'; ik ben sinds augustus 2010 aan het lijnen en ben nu 15 kilo kwijt. Wil er nog zo'n 5-6 kilo af hebben, dus ik heb ook nog niet de maat die het moet worden.

Ik heb afgelopen week een goed passende jeans gekocht, en een leuk shirt waarin je goed kunt zien hoeveel ik ben afgevallen. Daarmee ga ik de komende tijd showen natuurlijk

Maar de tip van Marktplaats vind ik wel een goeie, ik wist niet dat je daar op maat kunt zoeken. Barbabella, daar kun je dan meteen de te grote kleding verkopen, dat levert weer wat op om passende kleding te kopen.
ik denk dat ik nu maat 50/52 moet hebben. Maar goed, dat weet ik neit zeker.

Zit net even bij C&A online te kijken, maar daar word ik ook niet heel vrolijk van.

Ik zie gewoon niet heel veel leuke dingen. Moet het denk ik zelf zien.
Overigens gaat Hans Textiel weg, dus daar is heel weinig keuze in hun collectie. Wel leuke prijsjes, dat dan weer wel
Oh ja dat word die nieuwe winkel dat is ook zo! hmm ik ben de laatste tijd door stress afgevallen en omdat ik toch zo lekker bezig was heb ik toen mijn voedingspatroon gewijzigd waardoor ik nu blijvend afval. Ik ga van het weekeind mijn kast opruimen want dat is een bende, en een heleboel is nu ook te groot. Is vorig jaar allemaal nieuw gekocht dus eigenlijk best zonde maar dat is nu maar zo. Zal ik voor je kijken of er iets in die maat tussen zit wat er nog leuk uitziet? Als je wil mag je het hebben, voor niks. Anders gaat het in de container van het leger des heils en dan krijg ik er ook niks voor.
Allereerst gefeliciteerd met je gewichtverlies.

Ik ben een aantal jaren geleden ook een fors gewicht kwijtgeraakt. Ik heb toen ergens halverwege 2 leuke broeken gekocht en diverse shirtjes die accentueerden dat ik afgevallen was. Daardoor kreeg ik veel complimenten en dat sterkte me om door te gaan met afvallen. Dat was de uitgave helemaal waard. De kleding heb ik naderhand (toen het te groot was) afgedragen thuis als werkkleding. Ik had wat basisstukken en leukte die op met accessoires (die kun je later ook nog gebruiken).

Ik moest trouwens ALLES nieuw kopen nadat ik klaar was, tot nieuwe schoenen aan toe.....scheelde gewoon 1 maat.

Heb trouwens ook nog 1 shirt bewaard uit mijn dikke tijd en die hou ik nog weleens voor me om te zien hoe ik NOOIT en te NEVER meer wil worden.

Succes!!!!
Horen, zien en .... reageren
quote:Belbe schreef op 25 maart 2011 @ 11:50:

Oh ja dat word die nieuwe winkel dat is ook zo! hmm ik ben de laatste tijd door stress afgevallen en omdat ik toch zo lekker bezig was heb ik toen mijn voedingspatroon gewijzigd waardoor ik nu blijvend afval. Ik ga van het weekeind mijn kast opruimen want dat is een bende, en een heleboel is nu ook te groot. Is vorig jaar allemaal nieuw gekocht dus eigenlijk best zonde maar dat is nu maar zo. Zal ik voor je kijken of er iets in die maat tussen zit wat er nog leuk uitziet? Als je wil mag je het hebben, voor niks. Anders gaat het in de container van het leger des heils en dan krijg ik er ook niks voor.Heel graag, wat lief
Is doe het graag! Ik weet dat er sowieso twee echte zomerbroeken tussen zitten. Voor nu nog te koud, tenminste dat vind ik. Maar wie weet word het volgende maand in eens heel warm! En verder waarschijnlijk ook nog wat dingen die je nu al aan kan. Ik ga voor je kijken, dochter is er niet dus heb er nu alle tijd voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven