Mode & Beauty alle pijlers

Kleding van New Chic, ervaringen?

24-05-2020 21:39 12 berichten
Ik ben van plan om een behoorlijke bestelling te plaatsen bij New Chic. Het gaat om broeken, jurken, schoenen en 2 tassen.
Als ik de maattabel volg, zit ik dan echt veilig qua maten? Of wijken de tabellen weleens af? Iemand ervaring?

Thanks!
Ik zou overwegen dit niet te doen. Veel slechte reviews op de website. Het lijkt me een soort AliExpress maar dan zonder dat ze leveren..
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet zo’n dropshipper die zelf jouw bestelling bij Ali/in China doet en het naar jou laat versturen?

Hoe zit het met retouren van kleding die niet past/niet naar wens is? Wordt een duur grapje als dat naar China gestuurd moet worden door jou.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
24-05-2020 21:51
Is dat niet zo’n dropshipper die zelf jouw bestelling bij Ali/in China doet en het naar jou laat versturen?

Hoe zit het met retouren van kleding die niet past/niet naar wens is? Wordt een duur grapje als dat naar China gestuurd moet worden door jou.
Wait whut?! :O
Lou- schreef:
24-05-2020 21:46
Ik zou overwegen dit niet te doen. Veel slechte reviews op de website. Het lijkt me een soort AliExpress maar dan zonder dat ze leveren..
Bij de kleding staan goede reviews. Maar het leek me al te mooi om waar te zijn.
Jammer, leuke kleding hebben ze. Maar dit ga ik niet doen idd...
https://nl.trustpilot.com/review/newchic.com

‘Levering duurt soms lang door internationale transporten’ :whistle:

‘Newchic is een online winkel die geen fysieke outlet heeft. Maar we bieden wereldwijd online winkelen aan.‘
himalaya wijzigde dit bericht op 24-05-2020 21:58
32.39% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik lees alleen maar slechte reviews. Ik zou het niet doen.
hippie_meisje schreef:
24-05-2020 21:56
Bij de kleding staan goede reviews. Maar het leek me al te mooi om waar te zijn.
Jammer, leuke kleding hebben ze. Maar dit ga ik niet doen idd...
Over de website bedoel ik.

Ik Google altijd even een rondje ‘naam website ervaringen’ en dan komt inderdaad vaak trustpilot omhoog. De antwoorden op de slechte reviews daar lijken door een vertaalmachine te zijn gehaald ook.
Stom dat ik niet eerst gegoogeld heb.
Bedankt, ik zie er vanaf. (Grrrr, hele avond enthousiast lopen shoppen... :'( )
Zijn spullen van aliexpres. Als je een foto maakt van het kledingstuk en upload bij ali dan kun je het daar zelf voor veel goedkoper bestellen.
Tess1981 schreef:
24-05-2020 22:09
Zijn spullen van aliexpres. Als je een foto maakt van het kledingstuk en upload bij ali dan kun je het daar zelf voor veel goedkoper bestellen.
Ik bestel niet bij Ali. Dus ook niet bij hen. Bedankt!
Ik heb ook per ongeluk een keer bij zo’n winkel een trui voor mijn dochter besteld. Hij kwam wel, maar bleek letterlijk bij AliExpress vandaan te komen (waar hij dus veel goedkoper was) en was van flutkwaliteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven