Mode & Beauty alle pijlers

Kleding vormsel jongen

22-01-2017 14:46 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van 12 doet dit jaar zijn "plechtige communie" oftewel zijn vormsel. Misschien in Nederland niet zo bekend, maar hier in België een oude traditie waarop de kinderen op hun paasbest het feestvarken van de dag zijn.

Voor meisjes is er werkelijk een overaanbod aan communiekleding. Van leuke, moderne outfits tot over de top minitrouwjurkjes. Maar voor jongens is het een drama. Allemaal hetzelfde, een beige broek met blauwe blazer of net omgekeerd. Vaak met stropdas of strik.

Persoonlijk wil ik graag iets anders. Ook wel wat sjieker voor die dag, maar geen 13 in een dozijn. Het mag wat meer zijn dan h&m of c&a maar het hoeft ook geen Armani of Hilfiger te zijn. Liefst iets dat hij nog kan afdragen.

Zoon zelf zou graag deze schoenen aan (hij is helemaal gek van Woody van Toy story) http://www.large.be/art_3 ... DRVyDySXlb7noYaAh0_8P8HAQ Op zich zouden daar een beige/bruine bruine broek en een blauwe blazer prima bij passen, toch krijg ik graag jullie tips voor iets anders. Hij draagt trouwens al maat 158/164, de communiekleding die te krijgen is voor jongens is vooral voor de eerste communie op 6 jaar.

Alvast bedankt!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Haha, ik reageerde op een andere forummer, maar ik weet eigenlijk al dat dat zinloos is...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 24 januari 2017 @ 15:52:

Haha, ik reageerde op een andere forummer, maar ik weet eigenlijk al dat dat zinloos is...Ik begrijp het
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven