Mode & Beauty alle pijlers

Kleding warm weer

24-08-2016 08:52 161 berichten
Blijf ik toch lastig vinden, is ook niet veel keuze.

Wat dragen jullie met dit hete weer?

Foto's is fijn!
Alle reacties Link kopieren
Mijn werkkleding ( dikke stof, totaal niet luchtig) Ik heb het geluk dag ik alle warme dagen mag werken
Op kantoor/werk gewoon hetzelfde als altijd (in de auto is het 21 graden, en op kantoor misschien 24). Vandaag spijkerbroek en een shirt met korte mouwen en straks mijn fietskleren.
quote:Uncharted schreef op 25 augustus 2016 @ 10:47:

[...]

Tsja, wij mogen in het ziekenhuis toch ook echt niet met blote benen en/of sandaaltjes/open schoenen/slippers verschijnen. Lange broek, of een rok of jurk met een panty.Maar dat zal niet enkel met 'ongepast' te maken hebben, neem ik aan?
Vandaag een lange hemdjurk, met een split.

En open schoenen eronder.
•°: Don't be the same, be better!
Ik had vandaag een legging (ja fout, ik weet het maar een gewone broek vond ik echt te heet...) met een tuniekje erover, en sneakers.

Thuis ingeruild voor luchtige zwarte harembroek en top.
quote:nephthys schreef op 24 augustus 2016 @ 09:50:

[...]

Ik draag eigenlijk dezelfde basisstukken bij 23 graden als bij 33 graden. Jurkje, rok of short met tshirtje. En bij de 23 graden doe ik er dan nog iets luchtigs over, terwijl ik het nu met blote armen draag.

Even niet verder gelezen maar hier dus ook.

Sterker nog; ik heb minstens 5 jurken die ik het hele jaar door draag: tijdens de winter met laarzen, dikke panty en longsleeve en een vest erover, tussenseizoen met licht vest en lichte panty en pumps en met dit weer gewoon de jurk met pump.

En de meeste van mijn kleren zijn qua kleur goed combineerbaar, dat scheelt ook

Vandaag (kantoordag) heb ik trouwens nude suede pumps, een jurkje in blauwgrijs, roze en wit, straks een vestje in gebroken wit erover (max. 20° op kantoor).

Panty trek ik straks aan, heb anders te koud, maar van zodra ik buiten kom, gaat ie wel terug uit.

Bruinen zonder zon en een likje foundation is ook mijn vriend om mijn benen wat egaler te maken.
Korte zijden kaki tuinbroek en goudkleurige teenslippers. Man wat is het benauwd!

Zo wazig trouwens, kijkt ge op buienradar wordt er onweer voorspeld maar geen drupke regen? Zeker een foutje
kobaltblauw gestipt halterjurkje. Lekker flodderig, dus luchtig. En teenslippers. Een thuisdagje dus.
quote:Cedrixvienthely schreef op 25 augustus 2016 @ 10:24:

[...]

Ik knip mijn leggings af. Ik kan nergens fatsoenlijke korte katoenen leggings vinden, dus dan gaat de schaar maar in een lange(re).http://www.sloggies.nl/sl ... zwart-10007643-zwart.html
Zwart jurkje met korte mouwtjes en zwarte ballerina's. Thuis gaan direct mijn slippers aan!
Jurkje met sandaaltjes. Het is niet meer zo heet als gisteren
Simpel tricot jurkje met slippers of sandaaltjes
quote:Cedrixvienthely schreef op 25 augustus 2016 @ 10:24:

[...]

Ik knip mijn leggings af. Ik kan nergens fatsoenlijke korte katoenen leggings vinden, dus dan gaat de schaar maar in een lange(re).Is dit niks:

http://www.wehkamp.nl/dam ... diumCode=85&MaatCode=0000

of deze?

Niet helemaal katoen.
quote:nerdopviva schreef op 26 augustus 2016 @ 12:25:

[...]

http://www.sloggies.nl/sl ... zwart-10007643-zwart.htmlBedankt voor de tip! Ga ik bestellen als ik thuis ben
quote:Pumps_italiaans schreef op 26 augustus 2016 @ 14:23:

[...]

Is dit niks:

of deze?

Niet helemaal katoen.Bedankt voor het meedenken maar die zijn net te kort.
quote:shalimara schreef op 26 augustus 2016 @ 09:54:

Korte zijden kaki tuinbroek en goudkleurige teenslippers. Man wat is het benauwd!

Zo wazig trouwens, kijkt ge op buienradar wordt er onweer voorspeld maar geen drupke regen? Zeker een foutje

Buienradar sucks... commercieel gesponsorde rotzooi...

Ook ik heb zin in storm en regen ipv dat gebraad en gesudder...

Ok niet heel slim dat ik zwart draag, linnen broek en een groen hemdje met een zwerte (in de hoofdstad van GLD zeggen we zwert ipv zwart . Word lollig van dat hete weer ) erover.

Thuis blote voeten en als ik weg moet birckenstocks.

Echt geen drama hoor, maar met het doen van de dagelijkse dingen gutst het zweet langs je lijf... niet te doen...
https://www.google.nl/sea ... BcAKHRnFAAsQ_AUIBigB#safe=strict&tbm=isch&q=maxi+dress+met+sterren&imgrc=OQgZK4oLlXY-XM%3A

Ik heb zoiets aan. Maar dan met print. en ja, dat had ik ook op mijn werk aan vandaag.

Maar geen airco in mijn kamer en plat dak. De thermostaat stond om 12.00 uur op 29 graden binnen. Gelukkig is casual hier geen enkel probleem. Er lopen ook veel mannen in korte broek. Het is hier gewoon bloedheet.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Stormkraft schreef op 24 augustus 2016 @ 15:20:

[...]

Daarvoor hebben ze skechers go walk uitgevonden. Of skechers slippers. Of teva's, maar echt fashionable zijn die niet (maar ze lopen zó heerlijk )

Edit: skechers gympen (of andere goede gympen bijv van gabor etc) geven prima steun. Niet die goedkope dingen of die all star / vans gevallen , nee.

Dank je! teva's, no way, naast het model ook nog eens die zwarte kleur bij mijn spierwitte benen en voeten

Skechers gympen heb ik, maar vind ik niet mooi staan met blote benen. Ik zal eens voor de slippers kijken!

Vandaag heb ik dit jurkje aan met bronzen sandaaltjes zonder hak.

Heb me even omgekleed, om boodschappen te doen

Korte grijze spijkerbroek; zwart-wit gestreept topje:;antraciet-witte all stars en witte sokken.
Mocht ik er straks nog uitmoeten dan ga ik toch wel ff douchen en iets anders aantrekken want ik heb zo lopen sudderen dat ik ongeveer gaar ben

Heb me het apelazarus gezweet...
Vlinder

Heb je wel eens het merk Toms geprobeerd? Zijn hele lichte schoenen met een goed voetbed.

Veel modellen en kleuren.

Ze geven bij elk gekocht paar ook een paar aan arme kinderen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:marcellav schreef op 26 augustus 2016 @ 20:53:

Vlinder

Heb je wel eens het merk Toms geprobeerd? Zijn hele lichte schoenen met een goed voetbed.

Veel modellen en kleuren.

Ze geven bij elk gekocht paar ook een paar aan arme kinderen.Wel van gehoord maar nooit geprobeerd. Ik ga eens kijken, bedankt!
quote:vlinder021 schreef op 26 augustus 2016 @ 16:12:

[...]

Dank je! teva's, no way, naast het model ook nog eens die zwarte kleur bij mijn spierwitte benen en voeten

Skechers gympen heb ik, maar vind ik niet mooi staan met blote benen. Ik zal eens voor de slippers kijken!

[img=100]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... b43ecc.jpg[/img]

love donkerblauw

ik had vandaag een enkeljurk aan met split aan de zijkanten en slippertjes eronder

straks lekker douchen en dan alleen onderbroek en bh aan heerlijk,waarin slapen jullie met dit weer
quote:duopennoti schreef op 26 augustus 2016 @ 21:42:

[...]

love donkerblauw

ik had vandaag een enkeljurk aan met split aan de zijkanten en slippertjes eronder

straks lekker douchen en dan alleen onderbroek en bh aan heerlijk,waarin slapen jullie met dit weer

Toch geen bh in bed?

Ik slaap in een dunne, zachte short met bijbehorend hempje.
quote:vlinder021 schreef op 26 augustus 2016 @ 16:12:

[...]

[afbeelding]

Als goudkleurig ook goed is. Dan zou je bij Gabor kunnen kijken.

Die hebben een paar super-comfortabele en UNISA heeft ook een paar sandalen in goudkleur.

Die heb ik gepast en lopen heerlijk. Voor mij jammer genoeg iets te breed en te kort.

UNISA weet ik niet meer zeker, want die paste ik in mijn eigen maat. Gabor per ongeluk een maat te klein en die zat als gegoten. Bij het lopen gaat dat dan de hakken schuren en dat is niet fijn. Daar krijg je dikke eelt van achter op de hak.

Maar, na het typen even gekeken en ze staan er niet meer. Wel andere mooie van UNISA en die heeft een comfortabel voetbed.

De gabor die ik bedoel is er een van deze collectie:

Spierwitte benen? Ik denk na een fietstocht wel eens dat mijn benen lekker gekleurd zijn. Maar na het wassen is het er weer af.

Zonnebrand plakt en stof hecht goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven