Kledingwinkel rotterdam
zaterdag 7 augustus 2010 om 08:40
Ik ga vandaag een dagje naar Rotterdam, dus ook nog even shoppen.
Nu weet ik van mijn schoonzusje die daar woont dat er een grote, soort actionachtige winkel is, maar dan met kleding, schoenen en sieraden.
Ze heeft er van de winter nepuggs gekocht voor een paar euro.
Winkel is alleen in Rotterdam.
Ze heeft de naam gezegd maar ik ben hem vergeten, zij is op vakantie en reageert ook niet op mijn smsje...
Heeft iemand idee waar deze winkel precies is en hoe hij heet?
Ik vermoed richting Capelle aan den IJssel.
Wil er graag nog langs vanmiddag, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
Nu weet ik van mijn schoonzusje die daar woont dat er een grote, soort actionachtige winkel is, maar dan met kleding, schoenen en sieraden.
Ze heeft er van de winter nepuggs gekocht voor een paar euro.
Winkel is alleen in Rotterdam.
Ze heeft de naam gezegd maar ik ben hem vergeten, zij is op vakantie en reageert ook niet op mijn smsje...
Heeft iemand idee waar deze winkel precies is en hoe hij heet?
Ik vermoed richting Capelle aan den IJssel.
Wil er graag nog langs vanmiddag, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
zaterdag 7 augustus 2010 om 08:58
zaterdag 7 augustus 2010 om 09:36
Ik ben ooit eens in ALexandrium geweest, maar dat is al heel lang geleden.
Ik was eigenlijk van plan om een paar uur te shoppen in het centrum van Capelle.
Toch wat minder druk dan Rotterdam, heb geen zin in mensenmassa's, en ben ook niet iemand die een halve dag gaat winkelen.
Iemand ervaring met centrum Capelle? of is Alexandrium leuker?
Ik was eigenlijk van plan om een paar uur te shoppen in het centrum van Capelle.
Toch wat minder druk dan Rotterdam, heb geen zin in mensenmassa's, en ben ook niet iemand die een halve dag gaat winkelen.
Iemand ervaring met centrum Capelle? of is Alexandrium leuker?
zaterdag 7 augustus 2010 om 09:53
Alexandrium veel leuker, centrum van Capelle stelt niet zo veel voor. Ik vind de Primark geweldig, kwaliteit is niet altijd super, maar je kunt er voor weinig leuke shirtjes, ondergoed, slippertjes, tassen (1e verdieping!) kopen. Enige nadeel: tis er altijd zoooo druk, om 9 uur staan mensen al voor de deur te wachten tot ie open gaat. Tip: ga op zaterdag pas na 17 uur (Primark sluit om 18 uur) of doordeweeks na 18 uur (Primark sluit om 19 uur). De meeste winkels in het Alexandrium zijn dan al gesloten dus dan is het wat rustiger. En nog een tip: let goed op je handtas (denk niet ik pas even wat snel en hang mijn tas aan het rek, want dan is ie weg), al 2 x gebeurt toen ik daar was (gelukkig niet bij mij).
zaterdag 7 augustus 2010 om 09:58
Ik kon het niet aan: de Primark.
Wat een ongelooflijke drukte. Door de hele zaak stond een ellenlange rij voor de kassa's. Echt zo'n rij die je verder alleen tegenkomt bij de Efteling (hoogzomer).
Vriendinnnetje van mij is er in gaan staan. Duurde ongeveer drie kwartier en toen kon ze betalen.
Ik ben na 10 minuten de winkel al uit gevlucht en ben op een bankje in het zonnetje gaan zitten.
Waanzin.
Wat een ongelooflijke drukte. Door de hele zaak stond een ellenlange rij voor de kassa's. Echt zo'n rij die je verder alleen tegenkomt bij de Efteling (hoogzomer).
Vriendinnnetje van mij is er in gaan staan. Duurde ongeveer drie kwartier en toen kon ze betalen.
Ik ben na 10 minuten de winkel al uit gevlucht en ben op een bankje in het zonnetje gaan zitten.
Waanzin.
zaterdag 7 augustus 2010 om 10:13
De Primark! Als je je voorbereidt op drie kwartier in de rij voor de pashokjes en nog eens een half uur in de rij voor de kassa is het super. Inderdaad, de kwaliteit is natuurlijk niet super, maar dat bestaat ook niet voor zo weinig geld. Als je je instelt op lang wachten gaat het prima. Uitstappen trein/metro bij Rotterdam Alexander, door het winkelcentrum heenlopen naar buiten en Primark doemt voor je op
zaterdag 7 augustus 2010 om 11:47
Ik vind het ook best wel snel gaan aan de kassa van de Primark. Er zijn er een stuk of 15 (schat ik), niet allemaal bemand natuurlijk (of ik heb de topdrukte daar iedere keer gemist), en als het zoemertje gaat kan de volgende naar de aangegeven kassa. Ik denk dat ik ook hooguit een kwartier hoef te wachten steeds.
Wat ik ergerlijker vind aan de Primark is dat iedereen in al die bakken en rekken loopt te graaien en vervolgens de maten door elkaar halen, zo had mijn dochter een paar enkelhoge laarsjes gezien maar de rechterlaars was kwijt... Uiteindelijk wel gevonden, in een totaal andere bak...
Wat ik ergerlijker vind aan de Primark is dat iedereen in al die bakken en rekken loopt te graaien en vervolgens de maten door elkaar halen, zo had mijn dochter een paar enkelhoge laarsjes gezien maar de rechterlaars was kwijt... Uiteindelijk wel gevonden, in een totaal andere bak...
dinsdag 10 augustus 2010 om 19:07