Mode & Beauty alle pijlers

Kledingwinkels en merken 40+

01-09-2025 11:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben inmiddels 40+ en heb wat moeite met het vinden van leuke kleding. Winkels waar ik vroeger heen ging hebben vooral jonge, hippe mode en crop tops zijn niet bepaald wat ik nog wil dragen. Wel zou ik er nog steeds een beetje hip uit willen zien, al hoef ik niet meer elke modetrend te volgen. Ben zelf niet het klassieke type met rustige basics, hou wel van een kleurtje en printje. Daarmee vind ik helaas niet echt veel soeps de laatste tijd en ik weet gewoon niet meer waar ik moet zijn. Als ik dit zo omschrijf, welke winkels (ketens of boetieks) of merken raden jullie aan?
Maar dat risico was er ook wel bij Esprit, dat was ook niet bepaald hip. Wel goede kwaliteit, tot op een zeker punt, toen werd dat ook echt minder.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Dat is waar en ik vond ook zeker niet alles van Esprit leuk ;-D
Maar ik vind het wel jammer dat het er nu helemaal niet meer is.
Lebow schreef:
04-09-2025 10:42
Maar dat risico was er ook wel bij Esprit, dat was ook niet bepaald hip. Wel goede kwaliteit, tot op een zeker punt, toen werd dat ook echt minder.
Klopt, maar ik vond het als basic wel fijn. Dus jammer dat het weg is.
happyapple schreef:
04-09-2025 09:31
Hm Cecil droeg ik eigenlijk veel totdat mijn man vond dat het me te ouwelijk stond. :$
Maar goed, inmiddels zijn we dus wel minstens 15 jaar verder en heb ik eigenlijk totaal niet in beeld hoe hun collectie er nu uit ziet... :$ :@@:
Maar toen had Cecil ook weinig qua jurkjes volgens mij?
Geen idee of ze jurkjes hebben. Die draag ik nooit.
Charlotta schreef:
04-09-2025 09:07
Gewoon kopen in de sale. Ik heb net 2 blouses gekocht voor 100 euro.
De kwaliteit is trouwens goed hoor, ze gaan echt lang mee.
Ik vind Fabienne Chapot vaak hit or miss. Voor de (gewone) verkoopprijs echt teveel geld voor de kwaliteit die je krijgt.
Smashed lemon al genoemd? Verder vind ik Zilch, Kaffe, Jansen Amsterdam, Geisha en Nümph fijne merken. En soms slaag ik ook bij wefashion. Is vaak een beetje basic, maar in de uitverkoop blijven vaak de dingen hangen die wat kleurrijker zijn.
Ik wil ook best wel meer geld betalen voor duurzame kleding die langer meegaat en op een eerlijke manier gemaakt is, maar als de kleding na een paar maanden al gaat pillen en lelijk wordt of de naden er al los bij hangen als je het net hebt gekocht, dan vind ik het jammer geld.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven