Mode & Beauty alle pijlers

Koeien tetten

15-04-2016 12:20 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
444
anoniem_269127 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 21:20
99.44% gewijzigd
Huisarts? 4 jaar lijkt me echt te lang.
Ik zou even naar de huisarts gaan hiermee.
probeer het een keer op te schrijven waardoor het wel begrijpelijk is.

Want als ik het even samenvat voor mezelf:

- Je bent niet zwanger

- Je hebt grote borsten waar melk uit komt en welke hard aanvoelen

- Je wilt nog grotere borsten (via een borstvergroting)

- Je wilt geen hangtieten

Mijn advies: Ga langs de huisarts want als er 4 jaar na een zwangerschap nog melk uit je borsten komt is dit reden om dit na te laten kijken. Succes.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Al vier jaar? Serieus, nooit overwogen om naar de huisarts te gaan?
p.s. (grote) borsten gaan hoe dan ook hangen. Of ze echt of nep zijn. Zwaartekracht, heel vervelend dingetje.
Ja maar ik vind zonder van me geld als dalijk vergroting heb gehad en ze gaan hangen voor wat heb ik het dan gedaan? Ik wil mijn eigen normale borsten weer terug

Ik ga naar huisarts
Zo groot zijn jouw borsten toch niet op de foto?

Anyway: na 4 jaar nog harde (!) borsten en melk = bezoekje huisarts.
Goed zo, ga maar naar de huisarts en vertel wat hij zei.

Je normale borsten krijg je niet terug, je hebt er wel een kindje voor in de plaats gekregen
Nee niet super groot maar ze zijn we hard en gewoon niet mooi door al dat melk gedoe
Koekoek!
Wat doe je als je merkt dat je borsten vol lopen? Normaal gesproken is er niks aan doen voldoende om de melkproductie op den duur te stoppen. Probeer je het misschien weg te masseren, of zit je juist vaak aan je borsten? De borsten en tepels aanraken zorgt ervoor dat de productie in tact blijft.

Ik vind trouwens dat je beste wel met wat meer respect over je borsten mag schrijven.
Nee snap dat ik nooit meer me eigen borsten terug krijg maar ken wat aandoen om dit te laten stoppen anders doe ik borstvergroting voor niks dalijk blijf het zo ,
Melk productie kan op gang blijven als er iemand aan blijft zitten. Er kan ook hormonaals aan de hand zijn, dus even rondje huisarts.

Als het geen medische oorzaak heeft komende weken niemand aan laten zitten. Serieus.
quote:Katherina schreef op 15 april 2016 @ 12:36:

Wat doe je als je merkt dat je borsten vol lopen? Normaal gesproken is er niks aan doen voldoende om de melkproductie op den duur te stoppen. Probeer je het misschien weg te masseren, of zit je juist vaak aan je borsten? De borsten en tepels aanraken zorgt ervoor dat de productie in tact blijft.

Ik vind trouwens dat je beste wel met wat meer respect over je borsten mag schrijven.Ik zit er nooit aan haha, ik wil gewoon me borsten terug voor me zwangerschap , prachtig dat ze groter cupmaat hebben maar ze zijn er niet mooier van geworden, ik had vroeger veel mooier
quote:Globox schreef op 15 april 2016 @ 12:39:

Melk productie kan op gang blijven als er iemand aan blijft zitten. Er kan ook hormonaals aan de hand zijn, dus even rondje huisarts.

Als het geen medische oorzaak heeft komende weken niemand aan laten zitten. Serieus.Ik zit er nooit aan en mijn vriend soms haha , mijn huisarts weet van de borstvergroting trouwens heb al gezegd dat ik dat wil maar als ik dit blijf produceren wil ik het niet, mischien heeft hij iets wat het stopt
quote:Rozelover schreef op 15 april 2016 @ 12:42:

[...]

Ik zit er nooit aan en mijn vriend soms haha , mijn huisarts weet van de borstvergroting trouwens heb al gezegd dat ik dat wil maar als ik dit blijf produceren wil ik het niet, mischien heeft hij iets wat het stoptJe vriend kan het zeker in stand houden . Als het echt veel is kan de huisarts kijken of er niets hormonaals aan de hand is en zo niet wellicht de pillen geven die aan moeders gegeven worden die geen borstvoeding willen geven?
quote:Rozelover schreef op 15 april 2016 @ 12:42:

[...]

Ik zit er nooit aan en mijn vriend soms haha , mijn huisarts weet van de borstvergroting trouwens heb al gezegd dat ik dat wil maar als ik dit blijf produceren wil ik het niet, mischien heeft hij iets wat het stoptDat kan, dat hij medicijnen heeft die de melkaanmaak remmen. Maar ik denk dat het belangrijker is dat hij even gaat kijken waarom je na vier jaar nog steeds harde borsten hebt en melkproductie. Kan een hormonaal dingetje zijn, etc. de oorzaak weghalen lijkt me verstandiger dan symptoombestrijding.
Als je nou eens niet zulke strakker kleding draagt waar je je borsten in mishandeld. Krijgen ze rust.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben zo blij dat er vandaag op deze regenachtige vrije dag genoeg topics zijn waar ik me mee kan vermaken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2016 21:15
Reden: Op de man/provoceren
% gewijzigd
Biertje?!
quote:Fame schreef op 15 april 2016 @ 12:46:

Als je nou eens niet zulke strakker kleding draagt waar je je borsten in mishandeld. Krijgen ze rust.Thans voor de info vanaf nu oma kleding nu goed
Je VRAAGT iets!

Fame geeft antwoord!

En dan reageer jij zo!

Wat ben jij eigenlijk een ontzettend rotmens zeg. Bah
Aan het typen...............
Fame haat mijn kleding ken der al langer hoor op viva
Tis duidelijk dat betekent huisarts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven