Mode & Beauty alle pijlers

Kortingscode H&M

01-11-2011 10:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik ben even aan het neuzen op de site van de H&M en heb eigenlijk wel een paar leuke dingetjes gezien. Nou kan ik me herinneren dat ik laatst zn folder van de H&M in de brievenbus heb gehad, met daarop een kortingscode, maar deze kan ik neeergens meer vinden. Heb hem waarschijnlijk toch weggegooid. En nu vraag ik me af of er hier iemand is die toevallig die kortingscode weet of ook z'n folder heeft ontvangen en deze niet heeft weggegooid. :P
Als je nou eens naar google gaat. En dan intikt: kortingscodes H&M. Dan vind je een hele lijst. En die werken ook nog want ik heb er vrijdag nog besteld.

Moeilijk he, Google gebruiken.
Via de mail krijg ik kortingscode 9473 binnen...
Dankjewel voor je bericht, Kaatje. Jammer dat je zo bitchy reageert. Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Thanks Pimpelmeesje! En is dat dan 10% korting ofzo?
quote:kaatje_85 schreef op 01 november 2011 @ 10:46:

Als je nou eens naar google gaat. En dan intikt: kortingscodes H&M. Dan vind je een hele lijst. En die werken ook nog want ik heb er vrijdag nog besteld.

Moeilijk he, Google gebruiken.

Lief Kaatje,

neem eens een bakkie koffie en een belachelijk stuk chocola. Zo ken ik je helemaal niet!
Nou zeg. Doe eens niet zo bot tegen haar. Nergens voor nodig om haar bitchy te noemen. Tis nogal onzinnig om een vraag te stellen terwijl je zelf geen zin hebt om google te openen. Ik neem aan dat je toch wel weet hoe het werkt? Dan had je het eerst zelf kunnen proberen.

Als je het al geprobeert hebt is het wat anders
quote:Bamiball schreef op 01 november 2011 @ 10:49:

Thanks Pimpelmeesje! En is dat dan 10% korting ofzo?25%!!!
Kom op zeg, als je zelf te simpel bent om het even te googlen, dan kun je zo'n antwoord verwachten.
Kijk eens op het vrekkentopic, daar staan ze ook.
Het is toch ook nergens voor nodig om zo sarcastisch te reageren op mijn bericht? Ik heb er toevallig even niet aan gedacht om te gaan googlen, jij neemt meteen aan dat ik te lui ben om google te openen. Sorry hoor, maar dit forum is er toch ook om vragen te stellen? En als Kaatje mijn vraag dom vind hoeft ze toch niet te reageren.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 november 2011 @ 10:46:

Via de mail krijg ik kortingscode 9473 binnen...

die kreeg ik vandaag inderdaad ook.

let op: de korting geldt maar voor 1 artikel.
Maar idd: Klik
Ik hoef inderdaad niet te reageren, maar ja, aangezien het een forum is, mag dat natuurlijk wel. Domme vragen krijgen domme antwoorden.

En als je de moeite had gedaan om even te googlen had je bovenop de code voor 25% korting ook nog wel een code kunnen vinden voor 5 euro korting. En ja die kan samen met die 25% kortingscode gebruikt worden.

Omdat ik zo'n bitch ben, geef ik je die tip even mee, gratis en voor niks.
de helft van de topics op het forum had de TO zelf kunnen googlen, vragen aan vriend/huisarts/schoonmoeder/vriendin/JL/zwangerschapstest. Maar al die TO's kozen ervoor een topic te openen. So what, daar bestaat het forum voor en door, als er alleen maar moeilijke ethische vraagstukken of filosofische dilemma's werden gepost vond ik het hier vast niet zo leuk.
9536 Geld nog tot morgen. Voor 50 procent korting op 1 product.
Thankyou! :-)
Bedankt Kaatje! 9536 had ik ook in mijn mail gekregen, maar heb de 1304 voor 5 euro korting ook gevonden.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 november 2011 @ 10:46:

Via de mail krijg ik kortingscode 9473 binnen...die werkt helaas niet meer
Zoooohoo hè. Wat een gezelligheid. Nog even en niemand durft meer wat te vragen. Stelletje chagrijnen, pffft

Of mag ik me er niet mee bemoeien omdat ik ontopic niets te melden heb? Behalve dan dat ik baal dat ik niet op het idee ben gekomen van BamiBal, heb net namelijk de halve H&M site besteld zonder kortingscode :-)
Beschuitje: je kunt ze alsnog toevoegen.

Gooi nog iets in je mandje, iets wat je er al in had zitten, gooi het bij de kassa er weer uit.
Je kunt 9536 en 1304 tegelijk gebruiken.
@ tiaraatje

Ik heb de bestelling al afgerond, dan lukt dat trucje toch niet?
quote:BeschuitjeAardbei schreef op 01 november 2011 @ 14:28:

@ tiaraatje

Ik heb de bestelling al afgerond, dan lukt dat trucje toch niet?annuleren en opnieuw bestellen?
heel erg bedankt, heb net een leuk jasje besteld en die is dankzij de code nog maar 14,95.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven