Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.



Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden een vrolijke clutch gekocht voor twee euro. Dansende figuren, muzieksymbolen. Nieuw, het binnenste ritsje zat nog in papier.

Het exacte tasje kan ik online niet vinden, maar het is dit model van Braccialini. Soepel lopende ritsjes, netjes afgewerkt.

Wederom een ongewenst cadeautje waar de gulle gever diep voor in de buidel heeft getast...

https://www.braccialini.it/it/US/shop/w ... CA-818-UNI


Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mijn laatste koop bij de kringloop : vier ongebruikte schaaltjes van IKEA met een leuk motiefje. Daar eet ik nu dagelijks mijn cornflakes of yoghurt uit.
De saaie plastic en glazen schaaltjes zijn daarna nog naar de kringloop gegaan!
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
26-01-2021 19:23
Wow! Echt een hele mooie kist.

Ik heb de Chinese kist van mijn oma hier nu staan, mijn tante wilde hem kwijt vanwege de verhuizing. Gelukkig zijn we een familie die eerst even rondvraagt of iemand belangstelling heeft.

Het hout ruikt zo lekker.

Afbeelding
Wauw, prachtig! :flirting:
Gisteren belde een vriendin mij, met de vraag : raad eens waar ik ben? Ik had geen idee! Bij de nieuwe grote Kringloopwinkel die in januari jl. open zou gaan....
Die was ineens open en ze kon er zo naar binnen.

Dus, op de fiets gesprongen en er naartoe. Een enorme winkel, alles nog keurig geordend, ruim, overzichtelijk,

ik héb me nog ingehouden maar ben erg blij met een boek, deel 3 van een serie waar ik de eerste 2 delen al van genoten heb!
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
04-03-2021 09:07
Gisteren belde een vriendin mij, met de vraag : raad eens waar ik ben? Ik had geen idee! Bij de nieuwe grote Kringloopwinkel die in januari jl. open zou gaan....
Die was ineens open en ze kon er zo naar binnen.

Dus, op de fiets gesprongen en er naartoe. Een enorme winkel, alles nog keurig geordend, ruim, overzichtelijk,

ik héb me nog ingehouden maar ben erg blij met een boek, deel 3 van een serie waar ik de eerste 2 delen al van genoten heb!
Waar?
Waar??
Waar???

Ik wil óók!!!!
Momenteel struin ik straatbibliotheken af, ook leuk.

De Scapinomedewerkster was vorige week ook aardig. Mijn zoon zijn sokken moeten écht aangevuld worden, of ik moet twee keer per week gaan wassen.

Ik kon gewoon de soort, maat en het aantal verpakkingen opgeven en klaar. Toevallig liep ik er langs en zag ik dat ze "open" waren. Fijn!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
@ Snoesje, ik heb ook de straatbiebs in de peiling hoor, daar ook al hele goede vondsten gedaan.

Kijk maar eens bij je eigen kringloopwinkels, wie weet zijn ze ook gisteren open gegaan...

En ik doe je een PBtje.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik ben ook weer bij een kringloop geweest.
Vooral veel kleding en petjes gekocht (6 voor 3,50) sommige paste ik achteraf toch niet maar dat geef ik aan een winkel die kleding weggeeft aan mensen die begeleiding krijgen.

Ook nog een hele mooi pons gekocht en tijdens de coronaperiode had ik een perforator met 4 gaatjes nodig. Belachelijk duur nou bij de kringloop voor 2,50 geslaagd!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven