Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Kniepertjesijzer, twee euro.

UV-lamp voor nagellak +veel potjes nagellak 5 euro. Die UV-lamp verhuisde direct naar zolder omdat ik een goede led-lamp (sneller) heb, maar van een aantal potjes nagellak weet ik dat ze 15 euro per stuk zijn.

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
^Oeh een kniepertjesijzer, wat een geluk zeg! Wil ook zo graag nog een extra erbij.
Wat is een kniepertjesijzer?

Kringloop bezoek ik niet. Wel kocht ik enkele weken geleden een hele mooie geklede jumpsuit van een interessant merk, nieuw met kaartje, voor 0,50 cent tijdens een garagesale!! Blij joh! :proud:
Kniepertje is een heel dun wafeltje wat vaak met slagroom word gegeten.
Nog dunner dan de wafels van stroopwafels.
Je hebt vast wel eens stroopwafels zien bakken op de markt.
Hier geen markt met stroopwafels die ter plekke gebakken worden. Lijkt me lekker.

Dank voor info. Weer wat geleerd.
Niet op een kringloop maar op een rommelmarkt. 3 hele mooie jurken nog als nieuw voor 2 euro per stuk.

En enkele weken geleden een korte broek voor 2 euro. Vond dat nog wat duur (ben een gier) maar vond hem wel leuk dus meegenomen. Zag later dat er een merk op stond even gekeken en nieuw kosten die broeken ongeveer 90! euro. Ineens was die 2 euro een koopje.

Heerlijk rommelmarkt seizoen is weer begonnen ik geniet ervan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
2 euro voor een broek veel? Stoer dat je ze dus normaliter blijkbaar goedkoper scoort.

Ik stond echt te kijken van die 50 eurocent voor een nieuwe jumpsuit. Wist niet wat ik hoorde. Waande me in het walhalla.
Ttroeteltje schreef:
05-07-2018 18:11
2 euro voor een broek veel? Stoer dat je ze dus normaliter blijkbaar goedkoper scoort.

Ik stond echt te kijken van die 50 eurocent voor een nieuwe jumpsuit. Wist niet wat ik hoorde. Waande me in het walhalla.
Haha ja voor een korte broek op de rommelmarkt houd ik normaal een max van 1 euro aan. Ik ben goed in koopjes scoren.

Jouw buit klinkt ook heel goed!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Sjiek!
Is alweer een paar weken geleden, maar ik heb een rokje gescoord bij de kringloop. Heel fijn, want zoveel is er normaal niet in mijn maat te vinden ;-D En hij is leuk ook nog!
Ik was van de week op een rommelmarkt en er stond een hele grote aanhangwagen vol met kleding. Alle kleding 5 voor 1 euro. Was goed zoeken want er zaten echt dingen bij die verwassen, scheefgetrokken, vies waren.
Maar tussen al die spullen zat er ook echt mooi nieuw spul tussen. Een aantal hele mooie jassen, jurkjes, bovenkleding, broeken.
Ikzelf heb nu maat 44/46 maar omdat ik een maagverkleining gehad heb val ik snel af en keek ik ook alvast voor maat 42 je weet immers maar nooit.
Ik heb kleding gevonden die ik nu kan dragen, mooie kleding voor als ik meer afgevallen ben (oa een hele heel mooie jas helemaal mijn smaak) maar ook grotere kleding die ik te koop heb staan voor 3 euro per stuk en daar heb ik er al een aantal van verkocht.
Ook nog een soort tussenjas straks in de herfst. Nu nog net iets te klein maar hopelijk perfect tegen die tijd.
En dat alles dus voor 20 cent per stuk! Bizar. Heb 6 euro uitgegeven (wilde meer maar was op de fiets) en heb nu al het dubbele eraan verdiend. Dat geld is dus teruggestopt in mijn rommelmarkt portemonnee. Gratis kleding om nu en in de toekomst te dragen ideaal.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wow af en toe zijn er mazzeltjes IBIopviva.

Ik was zaterdag op een vlooienmarkt, grote Blond Amsterdam mokken voor 1 euro per stuk.
Laatst op een zomermarkt 3 prachtige en waarschijnlijk ook dure jurkjes gekocht voor €4,00 per stuk.
Ze passen echt perfect!
Oooh mooie deals!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nieuwe kringloop gevonden bij Aduard, aan de Friesestraatweg. Zo ongeveer tegenover het hotel-restaurant.

Veel emaille, redelijke prijzen. Parkeren achter de zaak. Woensdag t/m zaterdag geopend.

http://www.hangar050.nl
snoesje666 wijzigde dit bericht op 07-01-2019 20:21
2.31% gewijzigd
Vandaag mooie oorbellen gescoord voor 0,50 cent! :-D
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Yes, mijn tweede Lesportsac tas gescoord voor 2 euro.

Een kleine messengerbag, maar lastig om een plaatje te vinden op internet. Wit met teddybeertjes. Een fijne opvolger voor mijn versleten Elmo-van-Sesamstraat tas.

Ik had al een groter model van Lesportsac, die gebruik ik bij dagjes op stap voor de baas.
Mijn schrijfblok etc. passen daar goed in.
Heerlijke YankeeCandle theelichtjes in de geur Autumn Glow. 1 euro voor een splinternieuw doosje.

Afbeelding
Ik heb laatst dure merkschoenen gekocht bij kringloop voor nog geen 3,- en op Marktplaats verkocht voor 30,-.
Van die winst heb ik dan weer op een kringlooppagina op fb stoelen gekocht, die ik dus eigenlijk met een omweg gratis op de kop getikt heb.
Toch nog iets gevonden. Een DVD/CD speler in stereo voor minder dan 4 euro.
Wel zonder afstandsbediening.
Passpiegel voor 1 euro zonder lijst. Ik geloof dat het een opplakspiegel van Ikea is.

EDIT: Mazzel dat de afstandbediening van mijn eigen DVD speler ook past.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 08-01-2019 00:44
16.16% gewijzigd
Afgelopen zaterdag zo blij geworden! Ik laat nogal eens wat borden kapot vallen of zet ze te hard op andere borden terug in de kast, waardoor het een en ander sneuvelt, ons servies komt van de ikea vandaan maar ons kleurtje hebben ze niet meer. Nu bij de kringloop; 6 grote borden, 5 kleine borden en 4 mokken voor nog geen 5 euro! Nu is het net alsof ons servies nog overcompleet is! Op de mokken zat zelfs nog een prijskaartje, terwijl ze bij de kringloop maar 0,25 ct per stuk kostten!
Onlangs ben ik begonnen met het maken van zgn. snuffelmatten.

https://www.petspassion.nl/img/cms/Snuf ... r-hond.jpg

Daar voor koop ik bij de Kringloop fleecedekens, voor € 1.50 - € 2.50 per stuk!
Ik had laatst een zowat nieuwe jas gekocht bij de kringloop van de ANWB. Deze is regen en wind dicht en heel geschikt om mee te paardrijden. En omdat ik heel lang een verlichte kerstguirlande zocht heb ik die ook een gevonden bij de Kringloop en nog wat kerstversiering. Ik heb alle kerst opgeruimd op de guirlande na. Die ligt nog op de schouw. Moet afbouwen, afkicken.... Het is zo leeg, zo saai, zo kaal nu...
Afbeelding

Rik Felderhof hoed, nieuw, voor 2 euro.
Waar is zo'n snuffelmat voor? Een snoepje verstoppen ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven