Kruidvat doucheschuim jaren 80

zondag 24 mei 2020 om 03:33
Ga vooral door met nog geurdingen noemen!! Ik was sommige vergeten!

zondag 24 mei 2020 om 08:16

woensdag 27 mei 2020 om 17:08
Ik ook! Mierrrrrrrzoet!
Natte tosti..

zaterdag 30 mei 2020 om 19:04
Oh ja, groene appel was dé geur van late jaren '70/vroege jaren '80. Je had van alles met groene appel geur, van afwasmiddel tot toiletverfrisser tot geurkaarsen aan toe. Groene appel was dé rage.
Als ik dan op jouw plaatje zie dat die fles doucheschuim (ik schat eind jaren '70/begin jaren '80) bij AH 6,95 kostte, was dat destijds best prijzig. 7 gulden voor een fles doucheschuim was destijds echt duur. die kocht je voor 2,95 ofzo.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 30 mei 2020 om 20:18
Ja maar het is wel bijna een liter.. meeste flessen zijn 250 mlpejeka schreef: ↑30-05-2020 19:04Oh ja, groene appel was dé geur van late jaren '70/vroege jaren '80. Je had van alles met groene appel geur, van afwasmiddel tot toiletverfrisser tot geurkaarsen aan toe. Groene appel was dé rage.
Als ik dan op jouw plaatje zie dat die fles doucheschuim (ik schat eind jaren '70/begin jaren '80) bij AH 6,95 kostte, was dat destijds best prijzig. 7 gulden voor een fles doucheschuim was destijds echt duur. die kocht je voor 2,95 ofzo.
ach.. ik doe ook maar wat..

zondag 31 mei 2020 om 12:18
Leuk topic.
Op de appeltjesshampoo na ken ik ik alles wat hier voorbij komt.
Kent iemand nog de "parfum" van Benetton? en BIC had op een gegeven moment ook een luchtje.
Wie herinnert zich nog het uber jaren 80 merk "magic girl" Had je deo, parfum en douchegel van. In drie geuren/kleuren (papaya was blauw, ananas geel en aardbei rood)
Mierzoet en ranzig maar oh zo hip toen. Ik had de blauw en je was op werkweek met school echt wel de hippe chick als je dat 's avonds uit je toilettasje viste.
Ik had een oudere nicht, dat was echt begin 80. Zij gebruikte My Melody. Daar werd ook altijd reclame voor gemaakt in de Tina etc..
Mijn eerste echt "dure" geurtje wat ik kreeg was LouLou.
Dat vind ik nu niet lekker meer ruiken. Sabatini daarentegen wel en Joop le bain.
Voor mijn eerste vriendje kocht ik Caractere.
Kent iemand nog de "parfum" van Benetton? en BIC had op een gegeven moment ook een luchtje.
Wie herinnert zich nog het uber jaren 80 merk "magic girl" Had je deo, parfum en douchegel van. In drie geuren/kleuren (papaya was blauw, ananas geel en aardbei rood)
Mierzoet en ranzig maar oh zo hip toen. Ik had de blauw en je was op werkweek met school echt wel de hippe chick als je dat 's avonds uit je toilettasje viste.
Ik had een oudere nicht, dat was echt begin 80. Zij gebruikte My Melody. Daar werd ook altijd reclame voor gemaakt in de Tina etc..
Dat vind ik nu niet lekker meer ruiken. Sabatini daarentegen wel en Joop le bain.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

zondag 31 mei 2020 om 21:37
Colors van Benneton. Is zo'n hoekig flesje. Heerlijk!sprokkelientje schreef: ↑31-05-2020 12:18Leuk topic.
maandag 1 juni 2020 om 09:07
Ik herinner me nog (of misschien is mijn herinnering helemaal verkeerd, dat kan ook) dat er vroeger eigenlijk geen echte eau-de-toilettes waren voor mannen. Je had de standaard after shaves als Old Spice of Tabac voor mannen, maar écht een geurtje bestond voor mannen eigenlijk niet. Dat kwam pas rond 1980 dat er ook voor mannen meer geuren op de markt kwamen. Of speelt mijn herinnering me nu parten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!