Mode & Beauty alle pijlers

Kruidvat doucheschuim jaren 80

23-05-2020 00:39 57 berichten
Wie weet het nog? De " genummerde" flessen.
Ik vond nr 5 erg lekker.
Ik google me suf maar kan er geen afbeelding van vinden!
Ik hoop echt dat het nog eens terug komt, denk dat het veel herinneringen oproept.
bethweeter schreef:
23-05-2020 09:31
Sorry TO dat ik een beetje off topic ga :-)

De appeltjesshampoo!
Afbeelding
Ga vooral door met nog geurdingen noemen!! Ik was sommige vergeten!
Globe83 schreef:
23-05-2020 07:42
Heb ik een tijd terug nog gemaakt. Was toch anders hahaha!
Ja misschien ander soort zakjes?
atjuuh schreef:
23-05-2020 10:41
Ik moet ineens denken aan Timotei shampoo....
En Armando noir, dat vond ik zo'n lekker mannen geurtje.

Oh en miss Sporty natuurlijk.

Brings back memories
Jaaa!!!
En vanderbilt. Dat was toen ook hip
pipootje schreef:
24-05-2020 03:38
En vanderbilt. Dat was toen ook hip

Hahahaahhahaha! Jaa!

En Colors van Benneton.
De haar styling producten van Studio l' oreal. Witte potjes en flessen met gele en rode vierkanten erop. Rook ook zo lekker!

Alle varianten van Impulse deodorant.

LouLou van Cacharel
Alle reacties Link kopieren
Charlie, Blase. Amando. Kiki haarspoeling. En Limara had ook luchtjes.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
O ja, Indian Summer had ik ook, die was ook lekker.
En jaar in, jaar uit Amando noir voor vaderdag gekocht. Leuk, die nostalgie!!
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Lou Lou van Cacharel ♥️
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Indian summer!

Ik heb heimwee naar de deo van Vogue. Vooral de roze met zeer zoete oriëntaalse geur ;-)
En impulse deo

Afbeelding
Lou- schreef:
25-05-2020 00:00
En impulse deo

Afbeelding
:heart: ik heb die groene gehad!
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Die groene impulse deo heb ik ook gehad! Grappig, dat die zich toch nog ergens in een hoekje van mijn geheugen had opgeslagen. Dat was in de tijd dat ik vond dat deo in een spuitbus hoorde te zitten, dat is lang geleden :proud:
watdachtjehiervan schreef:
23-05-2020 10:54
Dit is jeugdsentiment!
Ik had de tweede van rechts.
Ik ook! Mierrrrrrrzoet!
Natte tosti..
Ik heb kruidvat een bericht gestuurd of ze het tijdelijk opnieuw willen maken :)
Oooh, Impulse, Limara en Chipie parfum :flirting: . Ik was ook dol op Mystery Australia, een mierzoete parfum. In het buitenland kom ik nog weleens Impulse deo tegen. Moet dan altijd even checken of het misschien een oud geurtje in nieuw jasje is.
No.7, maar dan het luchtje.
Leek heel erg op LouLou.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
bethweeter schreef:
23-05-2020 09:31
Sorry TO dat ik een beetje off topic ga :-)

De appeltjesshampoo!
Afbeelding
Oh ja, groene appel was dé geur van late jaren '70/vroege jaren '80. Je had van alles met groene appel geur, van afwasmiddel tot toiletverfrisser tot geurkaarsen aan toe. Groene appel was dé rage.

Als ik dan op jouw plaatje zie dat die fles doucheschuim (ik schat eind jaren '70/begin jaren '80) bij AH 6,95 kostte, was dat destijds best prijzig. 7 gulden voor een fles doucheschuim was destijds echt duur. die kocht je voor 2,95 ofzo.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
30-05-2020 19:04
Oh ja, groene appel was dé geur van late jaren '70/vroege jaren '80. Je had van alles met groene appel geur, van afwasmiddel tot toiletverfrisser tot geurkaarsen aan toe. Groene appel was dé rage.

Als ik dan op jouw plaatje zie dat die fles doucheschuim (ik schat eind jaren '70/begin jaren '80) bij AH 6,95 kostte, was dat destijds best prijzig. 7 gulden voor een fles doucheschuim was destijds echt duur. die kocht je voor 2,95 ofzo.
Ja maar het is wel bijna een liter.. meeste flessen zijn 250 ml
ach.. ik doe ook maar wat..
irbaboon schreef:
24-05-2020 20:12
Lou Lou van Cacharel ♥️

Lou Lou?
Oui, c' est moi.
Heerlijke memories :heart:

De paarse Limara deo was mijn favoriet.
Mijn man gebruikt nog altijd amando noir :heart:
Leuk topic.
Op de appeltjesshampoo na ken ik ik alles wat hier voorbij komt.
Kent iemand nog de "parfum" van Benetton? en BIC had op een gegeven moment ook een luchtje.

Wie herinnert zich nog het uber jaren 80 merk "magic girl" Had je deo, parfum en douchegel van. In drie geuren/kleuren (papaya was blauw, ananas geel en aardbei rood)
Mierzoet en ranzig maar oh zo hip toen. Ik had de blauw en je was op werkweek met school echt wel de hippe chick als je dat 's avonds uit je toilettasje viste.

Ik had een oudere nicht, dat was echt begin 80. Zij gebruikte My Melody. Daar werd ook altijd reclame voor gemaakt in de Tina etc..

Mijn eerste echt "dure" geurtje wat ik kreeg was LouLou.
Dat vind ik nu niet lekker meer ruiken. Sabatini daarentegen wel en Joop le bain.

Voor mijn eerste vriendje kocht ik Caractere.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Trouwens benieuwd naar reactie van het Kruidvat als er een mailtje heen gaat.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
sprokkelientje schreef:
31-05-2020 12:18
Leuk topic.
Op de appeltjesshampoo na ken ik ik alles wat hier voorbij komt.
Kent iemand nog de "parfum" van Benetton? en BIC had op een gegeven moment ook een luchtje.

Wie herinnert zich nog het uber jaren 80 merk "magic girl" Had je deo, parfum en douchegel van. In drie geuren/kleuren (papaya was blauw, ananas geel en aardbei rood)
Mierzoet en ranzig maar oh zo hip toen. Ik had de blauw en je was op werkweek met school echt wel de hippe chick als je dat 's avonds uit je toilettasje viste.

Ik had een oudere nicht, dat was echt begin 80. Zij gebruikte My Melody. Daar werd ook altijd reclame voor gemaakt in de Tina etc..

Mijn eerste echt "dure" geurtje wat ik kreeg was LouLou.
Dat vind ik nu niet lekker meer ruiken. Sabatini daarentegen wel en Joop le bain.

Voor mijn eerste vriendje kocht ik Caractere.
Colors van Benneton. Is zo'n hoekig flesje. Heerlijk!
Ik herinner me nog (of misschien is mijn herinnering helemaal verkeerd, dat kan ook) dat er vroeger eigenlijk geen echte eau-de-toilettes waren voor mannen. Je had de standaard after shaves als Old Spice of Tabac voor mannen, maar écht een geurtje bestond voor mannen eigenlijk niet. Dat kwam pas rond 1980 dat er ook voor mannen meer geuren op de markt kwamen. Of speelt mijn herinnering me nu parten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven