Kruidvat doucheschuim jaren 80

donderdag 4 juni 2020 om 19:33
Er is volgens mij ook een tijd geweest dat alles naar kokos moest ruiken. Als ik nou ergens misselijk van word, is het kokosgeur en dan zeker die kunstmatige. Vreselijk vies vond ik dat. Kan me nog herinneren dat vriendinnen van me ook die geur in hun haar hadden, helemaal onpasselijk kon ik ervan worden als ze dan bij me in de buurt waren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 8 juni 2020 om 09:23
Jaaa Magic Girl ken ik nog! en Sabatini doet mij als ik het ruik, meteen denken aan MC Hammer en mijn vriendinnetje op de middelbare school die dat altijd droeg en fan was van hem. Haha.sprokkelientje schreef: ↑31-05-2020 12:18Leuk topic.
Op de appeltjesshampoo na ken ik ik alles wat hier voorbij komt.
Kent iemand nog de "parfum" van Benetton? en BIC had op een gegeven moment ook een luchtje.
Wie herinnert zich nog het uber jaren 80 merk "magic girl" Had je deo, parfum en douchegel van. In drie geuren/kleuren (papaya was blauw, ananas geel en aardbei rood)
Mierzoet en ranzig maar oh zo hip toen. Ik had de blauw en je was op werkweek met school echt wel de hippe chick als je dat 's avonds uit je toilettasje viste.
Ik had een oudere nicht, dat was echt begin 80. Zij gebruikte My Melody. Daar werd ook altijd reclame voor gemaakt in de Tina etc..
Mijn eerste echt "dure" geurtje wat ik kreeg was LouLou.
Dat vind ik nu niet lekker meer ruiken. Sabatini daarentegen wel en Joop le bain.
Voor mijn eerste vriendje kocht ik Caractere.
maandag 8 juni 2020 om 09:25
Die scrub gebruikte mijn oma altijd. Appelshampoo is ook een oude bekende. Kind van de jaren 70 hier. Mijn moeder had ook een badschuim dat Magnolia Tres Chic heette en bodylotion met het merk Dessert Flower..Vlaginvaas schreef: ↑05-06-2020 09:47O ja my melody in zo’n blauwgebloemd doosje. Appelshampoo weet ik ook nog en de eerste scrub...Aapri met abrikozenpitje...kan iemand daar een plaatje van vinden?
Zelf gebruikte ik een parfum dat ik kocht bij V&D en dat heette Trance. Rook (toen) heel lekker.
maandag 8 juni 2020 om 20:38
Leuk he, die herinneringen.Sylphide75 schreef: ↑08-06-2020 09:23Jaaa Magic Girl ken ik nog! en Sabatini doet mij als ik het ruik, meteen denken aan MC Hammer en mijn vriendinnetje op de middelbare school die dat altijd droeg en fan was van hem. Haha.
Stop..........
Hammertime!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.