krullen voor kerstmis
woensdag 17 december 2014 om 12:45
Dames! En misschien ook wel heren 
Voor kerstdag zou ik graag krullen willen! Heb van mezelf al slag, maar die pijpenkrullen vind ik super! Bijna Roy Donders stulp zeg maar
Alleen heb een krultangetje, een wat kleinere dus.. en ben urennn bezig!
Heeft iemand een andere goede tip of truc voor mooie krullen?
Let me know!
Voor kerstdag zou ik graag krullen willen! Heb van mezelf al slag, maar die pijpenkrullen vind ik super! Bijna Roy Donders stulp zeg maar
Alleen heb een krultangetje, een wat kleinere dus.. en ben urennn bezig!
Heeft iemand een andere goede tip of truc voor mooie krullen?
Let me know!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 17 december 2014 om 12:50
woensdag 17 december 2014 om 12:59
quote:isa__88 schreef op 17 december 2014 @ 12:50:
maken met rietje.
https://www.youtube.com/watch?v=o9as7k7JKvsJa, op Youtube staan heel veel tips
maken met rietje.
https://www.youtube.com/watch?v=o9as7k7JKvsJa, op Youtube staan heel veel tips
woensdag 17 december 2014 om 13:21
Als je dat vaker wilt doen, loont het om permanentrollers te kopen. Je kent ze wel, met zo´n elastiek om ze vast te zetten. Mijn dochter heeft vergelijkbaar haar en ik heb twee verpakkingen staan.
Je mag je haar vooraf wassen maar het moet nagenoeg droog zijn (tenzij je vier dagen de tijd hebt). Neem een mousse, speciaal voor krullen. Neem een pluk haar, verdeel van onder tot boven mousse in die pluk en draai er een permanentroller in. Werk pluk voor pluk af.
Als je haar droog is (eventueel een nachtje mee slapen) haal je de rollers er weer uit en voila, een Dondersbos. Het houdt ongeveer een week. Persoonlijk vind ik ze bij Dochter de tweede en derde dag mooier dan de eerste dag, dan zijn het nog van die strakke oma krullen. Vanaf de tweede dag zijn ze wat losser en vallen mooier.
Je mag je haar vooraf wassen maar het moet nagenoeg droog zijn (tenzij je vier dagen de tijd hebt). Neem een mousse, speciaal voor krullen. Neem een pluk haar, verdeel van onder tot boven mousse in die pluk en draai er een permanentroller in. Werk pluk voor pluk af.
Als je haar droog is (eventueel een nachtje mee slapen) haal je de rollers er weer uit en voila, een Dondersbos. Het houdt ongeveer een week. Persoonlijk vind ik ze bij Dochter de tweede en derde dag mooier dan de eerste dag, dan zijn het nog van die strakke oma krullen. Vanaf de tweede dag zijn ze wat losser en vallen mooier.