Mode & Beauty alle pijlers

krullen

22-06-2011 22:17 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Voor de dames met krullen:

Ik gebruikte altijd de anti frizz curl activator van de Etos. Vond ik echt super, maar helaas is die uit het assortiment gehaald. Het voordeel van deze curl activator vond ik dat het wat dikker was en mooiere dikkere krullen gaf (hield je haar beter bij elkaar in 1 krul. Niet allemaal losse kleine plukjes met krullen)

Nu heb ik de Scharzkopf taft curl balsem (extra strond nummer 3) gehaald, maar ben hier niet tevreden mee. Zorgt er dus wel voor dat je krullen krijgt, maar niet dat je mooie dikke krullen krijgt zeg maar.

Curl activator van de etos voelde ook dikker aan in je handen.

Heeft 1 van jullie nog een goede tip van een curl activator? Of iemand die de curl activator van de Etos gebruike en al een andere goede vervanger heeft gevonden?

En gebruiken jullie liever een mouse voor krullen of een curl actovator? En waarom? Verschil? Welk merk gebruik je?

Thanks!!!
Ik gebruik curling spray van John Frieda, in combinatie met de shampoo en conditioner. Bevalt prima!
Hey! Dat was ook mijn haarprodukt!

Ik heb kroes haar, maar dit spul gaf me toch wel een duidelijke kruldefinitie waarbij ik dikkere krullen had, zoals je het beschrijft.

Ik heb de afgelopen weken mijn haar in een knot gehad bij gebrek aan beter. Maar ik heb gelezen dat dat spul van John Frieda wel goed werkt. In combinatie met hair serum van het merk Hegron (te koop bij de action). Te lezen in deze draad: Bosje stro

Ik heb ze vandaag gekocht, vrijdagochtend ga ik het even uitproberen. Misschien ook een tip voor jou?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik heb droog haar met grove krullen en ik gebruik het merk Fantasia (o.a. te koop via www.goldylockz.nl):

Shampoo:

Leave in conditioner:

glans:

Ik gebruik gewoon essensity colour leave in mask van schwazkopf en verder een beetje glansspray. Daar krijgt mijn kroeshaar mooie krullen van!
Ik heb een tondeuse aangeschaft en hou mijn haar lekker kort. Nooit meer gedoe met vervelende, pluizende krullen. :D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 22 juni 2011 @ 22:42:

Ik heb een tondeuse aangeschaft en hou mijn haar lekker kort. Nooit meer gedoe met vervelende, pluizende krullen. :DHeb ik ook een tijdje gedaan, maar omdat ik regelmatig werd aangesproken als 'meneer', heb ik het maar laten groeien. Tegenwoordig zie ik veel meer vrouwen met kort haar, dus ik was mijn tijd misschien te ver vooruit. Nu heb ik het al meer dan 2 jaar laten groeien, dus ik wil het er nog niet afhalen. Eerst maar eens kijken of ik een geschikt produkt kan vinden.
quote:Purty schreef op 22 juni 2011 @ 22:34:

Hey! Dat was ook mijn haarprodukt!

De mijne ook!

Ik ben laaaanggggg aan het zoeken geweest en man, wat heeft me dat veel pecunia's gekost, maar uiteindelijk ben ik geeindigd met 2 produkten die qua effect erg op elkaar lijken --->

Mixed Chicks leave in conditioner

... en Potion 9 van Sebastian;

Ik moet zeggen dat ze beide ongeveer hetzelfde effect geven, en ik doe er sowieso altijd Salt Spray bij, voor de stugheid;

(Lee Stafford)

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Bedankt voor de reacties!

Het vervelende is gewoon dat ik iets had dat goed werkte + goedkoop. Wordt het uit het assortiment gehaald. En moet je weer allerlei alternatieven proberen.

oa ja krul-controle créme van Andrelon heb ik ook al als alternatief gebruikt, maar dat is meer een cremevoeding. Geen product dat je krullen activeert (bij mij althans )

Een grijs potje van de Hema voor krullen werkt ook niet goed (te dun)

En ik gebruik liever 1 product dat ik lekker gemakkelijk binnen 3 minuten klaar ben (en dat werkte perfect met de activator van de Etos)
Aangeboden: krullen. Wie ze wil mag ze hebben. Ik ben altijd stevig in de weer met de stijltang, en zoek vooral producten zonder activerende krullerdekrulwerking hebben.....
foutje
't Was ook mijn product!!

Ik ben even mn bed uitgestapt en in de badkamer naar de tube gaan kijken: ik gebruik nu Fibra threads van Fuente. Alleen bij de kapper te koop, maar misschien ook via internet?

Het is wel prijzig, dacht vijftien euro per tube?? Maar je gebruikt er minder van dan van de etosvariant. Mooie, volle kneedbare krullen! Echt, topspul! Klein beetje op handpalm en verdelen over handdoek droog haar. Haar moet niet te nat maar ook niet helemaal droog zijn.

Ik kan het echt aanraden als alternatief, vind het zelfs fijner!!
Ooh wat balen! Ik was toevallig woensdag nog even bij de Etos op het station en daar kon ik 'm niet vinden, dus ik wilde morgen even naar de stad rijden. Maar niet meer nodig dus. Zonde, ik vond het ook een erg fijn product.

Frizz Ease van John Frieda vind ik te dik en m'n haar wordt er snel vet van, ook als ik maar een druppeltje gebruik. Op zoek naar wat anders dan maar weer...
Ik gebruik eerst altijd biosilk als basis:

En als ik zin heb in föhnen die mousse van John Frieda,:

En als ik zin heb in aan de lucht drogen de crème van Fekkai

Werkt heel goed voor mij, en ik heb ook al duizend dingen geprobeerd. Dieptepunt was de mousse van andrelon, wat een klotespul.
quote:iris1969 schreef op 22 juni 2011 @ 22:36:

Ik heb droog haar met grove krullen en ik gebruik het merk Fantasia (o.a. te koop via www.goldylockz.nl):dat glansspul gebruik ik ook wel eens als ik geen biosilk heb, werkt goed.
Ik heb dat anti-frizz spul van John Frida uitgeprobeerd en dat geeft niet hetzelfde effect als de Etos Anti Frizz Curl Activator. Na een paar uur gaat mijn haar weer pluizen. Zelfde verhaal met Andrelon perfecte Krul (spuitpompje en mousse).

Ik ga dat spul van VC maar eens uitproberen. Waar heb jij het gekocht VC, via internet?
WTF?!?! 20 euri voor een flesje van 300 ml?!?

Misschien toch maar de schaar erin...
Goed nieuws! Heb een bericht naar Etos gestuurd en hier het antwoord:

Hartelijk dank voor uw bericht van 3-7-2011.

Dit artikel is inderdaad geen onderdeel meer van ons assortiment. Maar zal rond week 35 weer worden opgenomen. Als alternatief adviseren wij u de Etos Anti-frizz curl activator mousse of Etos Anti-frizz curl activator spray.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Etos Klantenservice
Wat fijn! En netjes van Etos, zo'n mailtje.
Je weet maar nooit
Ik heb net ook een mail gestuurd, een dreigmail, met bommelding.

Nee ik heb gemeld dat ze een serieuze fout begaan omdat wij gekrulden ons geen raad meer weten. Als iedereen dat nou effe doet.
Werkt dit ook voor vettig krullend haar dat zo af en toe een oppepper (schrijf ik dat goed???) nodig heeft? :-)

Mijn haar kan soms zo inzakken BAH!
quote:Purty schreef op 03 juli 2011 @ 15:09:

WTF?!?! 20 euri voor een flesje van 300 ml?!?

...Ik rook niet, heb geen kinderen, werk hard, heb momenteel geen auto, dus mijn haar en mijn konijn genieten mijn volledige obsessie aandacht.
Nog een paar weken (rond week 35) iscde curl activator van de Etos weer in het assortiment!!! Zo blij!!!

Die mousse die ze nu voor in de plaats hebben is niks.
Klopt Madammeke, ik heb namelijk precies dezelfde mail gehad, dat ie weer beschikbaar is in week 35 woohoooo. Ik heb nog een klein bodempje over, die bewaak ik met mijn leven.
zit in dat product siliconen?

ik heb het nog nooit geprobeerd maar klinkt goed....heb wel krullen mar ook fijn haar, vandaar dat ik siliconen mijdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven