Mode & Beauty alle pijlers

krullen

22-06-2011 22:17 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Voor de dames met krullen:

Ik gebruikte altijd de anti frizz curl activator van de Etos. Vond ik echt super, maar helaas is die uit het assortiment gehaald. Het voordeel van deze curl activator vond ik dat het wat dikker was en mooiere dikkere krullen gaf (hield je haar beter bij elkaar in 1 krul. Niet allemaal losse kleine plukjes met krullen)

Nu heb ik de Scharzkopf taft curl balsem (extra strond nummer 3) gehaald, maar ben hier niet tevreden mee. Zorgt er dus wel voor dat je krullen krijgt, maar niet dat je mooie dikke krullen krijgt zeg maar.

Curl activator van de etos voelde ook dikker aan in je handen.

Heeft 1 van jullie nog een goede tip van een curl activator? Of iemand die de curl activator van de Etos gebruike en al een andere goede vervanger heeft gevonden?

En gebruiken jullie liever een mouse voor krullen of een curl actovator? En waarom? Verschil? Welk merk gebruik je?

Thanks!!!
Creme. Lees maar even terug, het wordt al tot in den treure beschreven hier.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou, bovenop bij mijn haarinplant was het anders behoorlijk Soul Glow....

In de loop van de ochtend nadat ik regelmatig mijn vingers door mijn haar had gehaald trok die vettigheid idd weg.

Bedankt voor de tips dames!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik ben vanmiddag bij de Etos langs geweest om 1 van mijn 2 flesjes om te ruilen. Tot mijn verbazing mocht ik ook het al gebruikte flesje terug geven. Goede service van Etos. Ik heb nu weer het krullenspul uit de Etos shampoo serie genomen. Dat bevalt mij beter.
De anti frizz curl activator hebben ze hier nergens bij de Etos nog liggen!?!

Alle etos zaken in Amsterdam nagegaan, maar niks kunnen vinden. Jawel die mousse, maar die bedoel ik niet.

Heeft iemand de anti frizz curl activator pomp flesje gezien in Noord-Holland? Vroeger was het een pompflesje van 150 ml. Ik kan niet wachten totdat ik dat spulletje weer te pakken heb!!!

Het brengt krullend haar in model en geef langdurige veerkracht.
Madame ik heb het bij de etos in Hoorn zien staan!
quote:louise1 schreef op 23 september 2011 @ 07:40:

Nou, bovenop bij mijn haarinplant was het anders behoorlijk Soul Glow....

Ook ik heb na lange periode van afwezigheid mijn geliefde flesje C.A. sinds vanmiddag weer in de armen gesloten. Etos Hoogstraat, niente. Etos Lijnbaan; Goallllll.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik kende het niet, nu dus wel, en ben zeeeeeeeer tevreden! Ik doe het na het wassen in handdoekdroog haar, flink "crunchen"en dan gaan slapen....mooie stevige volle krullen!

tussendoor ook op droog haar erin gekneed....ook super!

Nu nog op zoek naar die saltspray!!
Dames, bedankt voor de tip. Ik heb het 2 weken geleden gehaald en nu na een paar keer gebruiken krijg ik steeds complimenten van collega's. Dat mn krullen de laatste tijd zo mooi en vol zijn.

dat etos spul is hier echt een blijvertje
Ik heb ook een pompje gekocht bij de etos, ik ben benieuwd. Maar doen jullie het op droog haar of op handdoekdroog haar? Want dat maakt misschien wel verschil.
Beide geprobeerd (droog en nat), maar beide geen succes.
Wauw mijn dank is groot!! Wat een superspul, krullen en volume. Het lijkt wel droger, maar dat heb ik liever dan van die natte plakkrullen.
was erg nieuwsgierig geworden n.a.v. dit topic en dacht 'ach, na al die honderden euro's kan die vijf er ook nog wel bij'. Geweldig spul! Ik heb geen last van droog of stug haar (heb ik van mezelf al ;() maar fijne, volle krullen! Heel blij, dank
Haal m weer even naar boven altijd gek op krullentips.....want wat zijn krullen toch lastig. Ga morgen even langs de etos....gebruik nu arganolie en duur kappersspul maar ben hier ook wel benieuwd naar....
waar is die saltspray te koop? en werkt dat ook goed?
Bij de etos heb ik lee stafford zien staan, roze flesjes en potjes enz...ga morgen even kijken.
Ik gebruik seda, een leave in conditioner, daarnaast heb ik ook de saltspray, product van de kapper en moroccan oil. Volumepoeder van redken. Afmaken met een glansspray en je hebt een volle bos glanzende krullen! Maar product keuze ligt aan jouw soort krul
Zo dan doe je er best wat in....ik hoop gewoon 1 wondermiddel te vinden....is dit ook de volgorde hoe je de producten erin doet?
Ja dat is ook de volgorde! Maar voor mij is seda het wondermiddel, 8 euro en je bent klaar! Ik ben heel erg van het BIG hair, dus daarom meerdere producten! Ook merk ik dat een andere shampoo en cremespoeling wonderen doet!
J a wil ook graag big hair maar heb krullen en heel fijn haar dus het zakt altijd best snel in:-( Heb net de etos lee stafford combi erin gedaane en het zit nu goed....ben benieuwd hoe ik morgen wakker word. Die beachspray voelt iig heel anders en goed! Ga seda ook maar even googlen.
Ik gebruik spul van Kevin Murphy sinds kort en bevalt heel goed!

Is spul via de kapper dus wel prijzig, maar zonder siliconen en voor mijn slappe haar perfect. Gebruik de motion lotion en soms de Hair Resort spray (soort zout-spray)

Heb ook het spul van Lee Stafford, een wax en een spray, maar mn haar wordt er wel viezig van vind ik, dan moet ik het daarna wel wassen. Voor een avondje uit gebruik ik het nog wel eens

Etosspul beviel niet bij mij helaas.
Curl cream van Keune, super spul!! Ze hebben ook salt spray..
Ik heb ook de motionlotion en dat groene doosje anti frizz van kevin murphy....maar ik vind het zoooo duur dat ik er bijna niets in durf te doen....vandaar weer de zoektocht naar een goedkope variant...
Ik vond die salt spray van Lee Stafford vreselijk, mijn haar werd er alleen maar vies en plakkerig van. En ik werd echt misselijk van de geur. Heb het 3X gebruikt en toen weggegooid ... Het is toch heel persoonlijk wat wel en niet werkt. Ik ben nu op zoek naar een gel zonder siliconen. Gebruik nu gel van Redken, maar die bevat wel siliconen. Iemand tips?
Ja echt grappig voor mij werkt de combi weer wel, maar wel altijd afwachten voor hoe lang. Misschien de producten van Kevin Murphy, de spullen die ik van heb vind ik goed alleen te duur...25 euries voor een potje en heb toch best veel nodig voor mijn bos krullen.
Ik ben nu van Etos overgestapt naar spul van Joico. Is echt veel beter, maar ook veel duurder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven