Mode & Beauty alle pijlers

Krullenramp

02-01-2023 19:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo iedereen,

Ik hoop dat iemand hier nog wat tips heeft. Mijn krullen zitten deze winter echt niet. Ik probeer de cgmethode te volgen en waar dat vroeger goed werkte, zit mijn haar nu dus alleen goed net na het wassen. Daarna begint het uit te zakken en heb ik na een nachtje slapen een hoofd met pluis. Volgens mij doe ik niets anders dan eerst, behalve dat mijn haar nu wat korter is. Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Ga je al naar een krullenkapper? Ik heb me laten vertellen dat die ook adviezen geeft over hoe je het beste je krullen kunt verzorgen.
Meerdere rituelen gehad maar
Wat ik doe is mijn conditioner erin laten zitten, niet uitspoelen.
Na het douchen even m'n haar uitknijpen, beetje gel erin.
Vervolgens op lage temperatuur föhnen tot het medium droog is.
En shampoo eens in de 2 weken, conditioner om de dag.
Al moet ik zeggen dat hoe ouder ik word, hoe minder het wordt...
Gel gebruiken tegen uitzakkende krullen. Helpt hier als een tierelier :)
Veritas vos liberabit
Wat ik gebruik is producten van Lanza healing curls. Deze zijn echt wel duur maar ik ben er zuinig op. Het is het enige wat helpt voor betere en stevigere krullen. Bij mij althans
Inmiddels heb ik ook geleerd dat je conditioner beter alleen op de punten aan kunt brengen als ook vaak krulserum of gel. Dat voorkomt dat je haren uitzakken.
Verder haren grotendeels zonder föhnen laten drogen. Föhn met diffuser pas wanneer ze bijna droog zijn.
Gebruik een satijnen kussensloop. Dat helpt echt tegen kroezen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik lees mee. Mijn haar zit gewoon echt kut al een tijdje. Precies hetzelfde verhaal.
Krullenkapper.
Kijk ander bij Youtube op Manes by Mel. Dat is echt super

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven