Mode & Beauty alle pijlers

Kwaliteit jurkjes van Bonprix

21-09-2013 11:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik zag bij Bonprix een paar gebreide jurkjes die ik best leuk vind maar vroeg me of deze kleding na een paar keer wassen wel goed blijft omdat het zo goedkoop is namelijk.

Helaas kan ik niet snel even 1 bestellen om het te checken omdat ik niet in NL verblijf.

Groetjes Emmeine
De gebreide jurkjes daar zijn vaak van acryl, vond ik zelf bij jurkjes niet fijn en minder mooi blijven.
quote:Stoeltie schreef op 21 september 2013 @ 11:58:

De gebreide jurkjes daar zijn vaak van acryl, vond ik zelf bij jurkjes niet fijn en minder mooi blijven.Zijn dit dan kriebeljurkjes als ze van acryl gemaakt zijn?
Ik heb ook een aantal jurkjes van bon prix, maar dan van chiffon. Deze blijven wel erg mooi. Ook heb ik er 1 van katoen en ook die blijft mooi. Hoe het met de gebreide jurkjes zit weet ik niet.
De gebreide jurkjes gaan inderdaad na een paar keer wassen erg pillen. Vond ze niet heel erg kriebelen. Ze vallen wel erg groot, dus je moet meestal een kleinere maat nemen.

Ik heb 2x meegemaakt dat ik 2 dezelfde jurkjes elk in een andere kleur met dezelfde maatlabeltjes had besteld en de 1 was toch veel groter, dus moest ik die weer terugsturen en/of omruilen.

Ze sturen altijd een rekening voor verzendkosten, ook als je alles hebt teruggestuurd. Ik heb ook een keer diverse aanmaningen gekregen, terwijl ik zeker wist dat ik alles betaald had. Bellen hielp niet. Ben er ff klaar mee.
quote:emmeline schreef op 21 september 2013 @ 12:02:

Zijn dit dan kriebeljurkjes als ze van acryl gemaakt zijn?Nee, maar acryl (kunstvezel) ademt niet, dus is eerder zweterig.
Bonprix heeft inderdaad een waardeloze service. Sturen gewoon dreigbrieven ookal heb je een product teruggestuurd en kan je het bonnetje van de pakketdienst laten zien..
Ik heb dan liever een viscose van natuurlijke oorsprong. Viscose van bamboevezel bijvoorbeeld kunnen ze ook dunne breisels van maken en dat draagt veel prettiger.
Paar keer besteld, vormeloze tenten.
slechte ervaring met Bonprix,ten eerste valt de kwaliteit tegen( wel heel goedkoop dus logisch),Maar de administratie daar is een chaos.Ben laatst 4 maanden !bezig geweest om te bewijzen dat ik wel betaald had,terwijl bonprix beweerde van Niet!

uiteindelijk bleek dat de fout bij hun lag ,maar geen enkel excuus.

ik bestel nooit meer iets bij Bonprix
Carpe Diem
Emmeline, je hebt centen zat om goede kwaliteit te kopen en daarvan te genieten. Waarom zou je het dan met minder doen? Ik zou het wel weten in jouw plaats!

En nee, ik bedoel dit niet als zure jaloezie post.
Huts!
Waar verkopen ze dan soortgelijke jurkjes in een winkel of op internet ? Ik vind het nl. wel leuke kleding. Maar dus slechte kwaliteit en service helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven