Kwaliteit jurkjes van Bonprix
zaterdag 21 september 2013 om 11:54
zaterdag 21 september 2013 om 12:25
De gebreide jurkjes gaan inderdaad na een paar keer wassen erg pillen. Vond ze niet heel erg kriebelen. Ze vallen wel erg groot, dus je moet meestal een kleinere maat nemen.
Ik heb 2x meegemaakt dat ik 2 dezelfde jurkjes elk in een andere kleur met dezelfde maatlabeltjes had besteld en de 1 was toch veel groter, dus moest ik die weer terugsturen en/of omruilen.
Ze sturen altijd een rekening voor verzendkosten, ook als je alles hebt teruggestuurd. Ik heb ook een keer diverse aanmaningen gekregen, terwijl ik zeker wist dat ik alles betaald had. Bellen hielp niet. Ben er ff klaar mee.
Ik heb 2x meegemaakt dat ik 2 dezelfde jurkjes elk in een andere kleur met dezelfde maatlabeltjes had besteld en de 1 was toch veel groter, dus moest ik die weer terugsturen en/of omruilen.
Ze sturen altijd een rekening voor verzendkosten, ook als je alles hebt teruggestuurd. Ik heb ook een keer diverse aanmaningen gekregen, terwijl ik zeker wist dat ik alles betaald had. Bellen hielp niet. Ben er ff klaar mee.
zaterdag 21 september 2013 om 13:46
slechte ervaring met Bonprix,ten eerste valt de kwaliteit tegen( wel heel goedkoop dus logisch),Maar de administratie daar is een chaos.Ben laatst 4 maanden !bezig geweest om te bewijzen dat ik wel betaald had,terwijl bonprix beweerde van Niet!
uiteindelijk bleek dat de fout bij hun lag ,maar geen enkel excuus.
ik bestel nooit meer iets bij Bonprix
uiteindelijk bleek dat de fout bij hun lag ,maar geen enkel excuus.
ik bestel nooit meer iets bij Bonprix
Carpe Diem