Mode & Beauty alle pijlers

Kwaliteit Sacha laarzen

20-02-2013 15:27 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

Even benieuwd of iemand hezelfde probleem heeft. Ik ben fan van Sacha laarzen en heb 2 paar laarzen waarvan bij beide na slechts een paar keer dragen de voering al kapot ging. Bij 1 paar is het nu vrij lastig om de laarzen aan te doen, lukt uiteindelijk wel. Uiteraard naar winkel teruggeweest maar ik moest brief schrijven, ook gedaan met foto's erbij dus wacht op reactie maar in de tussentijd benieuwd of iemand dit herkent.
Ik had bij een paar laarzen van Sacha dat de rubberen zool onder het voorvoet gedeelte vrij snel na aankoop bol naar binnen ging staan. Dat liep niet lekker natuurlijk, dus ik terug naar de winkel. Daar kreeg ik te horen dat ik ze dan waarschijnlijk in een te droge ruimte zou bewaren. Ik heb gewoon een schoenenkast en daar staan alle paren in en dit probleem had ik nog nooit gehad. Maar ik kreeg geen geld terug of een tegoedbon. Dat was dus het laatste paar dat ik daar gekocht heb.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Mijn ervaring is dat het niet zulke goede laarzen zijn. Ik koop er af en toe iets, voor erbij. Mijn dagelijkse laarzen en schoenen koop ik bij andere winkels. Die gaan wat langer mee
Vreemd verhaal sweetfirefly, ik vind de modellen leuk maar ik koop er nu niets meer, vond de service ook beneden peil. Ik had aankoopbon waarop duidelijk datum zichtbaar was en de beschadiging aan de laarzen (beide meegenomen) en ik moest maar een brief schrijven?
Ik heb een paar laarzen van ze en die heb ik al een jaar of 4 en nooit geen problemen mee gehad.
Laatst in de winkel een paar laarzen daar niet gekocht omdat de buitenkant Vam de zool voorvoet helemaal bol stond waardoor je dus wiebelde. Ik heb er verder nog nooit iets gekocht ofzo d
Denk ook niet dat ik dat snel ga doen na deze verhalen want slechte service zit niemand op de wachten. Wel vond ik de verkopers heel aardig maar ik was dan ook geen klachten klant.
Ik heb er een leren tas gekocht... rits los, andere stiksels los, ik zou hem wel te vol hebben gepropt, kreeg ook niets terug, Geen service, de kwaliteit van de laarzen laat ook vaak te wensen over...
1 keer laarzen daar gekocht die na twee weken stuk waren. Vooral door de vreselijke service en slechte vergoeding/reparatie kom ik daar nooit meer
Blijkbaar meer klachten over de kwaliteit, bedankt allemaal. Heb brief + foto's 2 weken terug verstuurd dus ga morgen maar eens bellen en informeren naar de status.
Meerdere keren poging gewaagd schoenen daar te kopen, vielen allemaal binnen relatief korte tijd uit elkaar. Voor mij dus ook geen Sacha meer.
Ik heb er één keer een paar laarzen gekocht en ik kom er ook niet meer.

De rechterlaars was na een week al niet meer te dragen; de hak zat los en de zool trok scheef.

Bij Sacha wilden ze me ook wegsturen en me een brief laten schrijven, maar ik ben net zo lang blijven staan in die winkel tot ik mijn geld terugkreeg.

Vreselijk slechte service daar en heel slechte kwaliteit.
Your luck's about to change, cher.
Wat vreemd! Sinds wanneer is dit? Ik heb 5 jaar geleden een paar laarzen gekocht en 3/4 jaar geleden enkellaarsjes. De enkellaarsjes veel gedragen, die waren vorig jaar versleten. De laarzen draag ik weinig en zijn nog steeds prima. Tas 2/3 jaar geleden, fanatiek gebruikt, is nu bijna versleten.

Is het dan de laatste twee jaar slechter geworden?
Overigens vond en vind ik dat je wel teveel geld moet betalen voor de kwaliteit die je krijgt. Het is goedkope Chinameuk in nepleer, waar je de prijs voor betaald voor echt leer.
mijn ervaring is ook prima met laarzen van Sacha.

Ik heb 5 paar laarzen van dit merk. 1 paar zwarte leren laarzen, draag ik echt heel veel(want ze lopen als pantoffeltjes) en ze blijven perfect gelukkig.
Jaren geleden schoenen gekocht die binnen drie weken stuk waren. Personeel reageerde onvriendelijk. Sindsdien nooit meer geweest.

Maar goe, wel lang geleden dus.
Voor mij ook geen schoenen van de Sacha dus.

Nog nooit schoenen gekocht overigens.
Voor mij geen Sacha er staan daar best wel leuke laarzen tussen ,maar de kwaliteit is belabberd.
Oh, herkenbaar! Jaaaren geleden de mooiste enkellaarsjes gekocht die ik ooit had gezien... Na twee weken liet de naad helemaal los, bovenop de voet (was soort half stof, half leer). Mee terug gegaan, maar toen 'had ik ze waarschijnlijk te klein gekocht' en het model was niet meer verkrijgbaar in mijn maat...
quote:akelei91 schreef op 20 februari 2013 @ 16:26:

Ik heb er een leren tas gekocht... rits los, andere stiksels los, ik zou hem wel te vol hebben gepropt, kreeg ook niets terug, Geen service, de kwaliteit van de laarzen laat ook vaak te wensen over...

Een bekend antwoord. Heb hetzelfde gehad met een tas: was een erg grote tas en stopte er alleen spullen in voor dagelijks gebruik: agenda, makeuptas, telefoon, af en toe eens een boek etc.

Vroegen ze of ik hem gebruikt had als boodschappentas, want hij kon alleen stuk gaan als ik er minstens 5 kilo instoptte. Nou nee. Maar geloven ho maar, lag echt aan mij..
Een vriendin kocht daar een keer schoenen, na drie weken liet er een stuk lining los. Teruggegaan, zouden ze het maken... kreeg ze ze terug, was het ontzettend slordig vastgeplakt, dikke lijmranden eromheen... Maar meer deden ze niet.

Zaak staat bij wel meer mensen zo slecht bekend, snap niet dat die nog goed verkopen
may the bridges I burn light the way
Sacha is rukkwaliteit. Ik kan het niet anders zeggen. Ik heb er enkele paren van gehad en ze waren allemaal heel snel stuk. Ik ga er nooit meer heen in elk geval. Ik herken ook de kalcht over de voering, die ging bij mij ook snel scheuren en werd niks mee gedaan toen ik terugging.
Bedankt allemaal, erg jammer want ik vind de laarzen vaak erg leuk qua model maar ik koop er niets meer
Oja, en ik wilde een keer iets terugbrengen en mijn geld terug, maar dat kon niet want ze hadden geen cash in de kassa. Ik heb toen weken op mijn geld moeten moeten wachten tot ze het een keer overgemaakt hadden.
Ik heb meerdere laarzen van sacha, 1 paar draag ik al heel lang en blijven goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven