Kwaliteit Sacha laarzen
woensdag 20 februari 2013 om 15:27
Hallo forummers,
Even benieuwd of iemand hezelfde probleem heeft. Ik ben fan van Sacha laarzen en heb 2 paar laarzen waarvan bij beide na slechts een paar keer dragen de voering al kapot ging. Bij 1 paar is het nu vrij lastig om de laarzen aan te doen, lukt uiteindelijk wel. Uiteraard naar winkel teruggeweest maar ik moest brief schrijven, ook gedaan met foto's erbij dus wacht op reactie maar in de tussentijd benieuwd of iemand dit herkent.
Even benieuwd of iemand hezelfde probleem heeft. Ik ben fan van Sacha laarzen en heb 2 paar laarzen waarvan bij beide na slechts een paar keer dragen de voering al kapot ging. Bij 1 paar is het nu vrij lastig om de laarzen aan te doen, lukt uiteindelijk wel. Uiteraard naar winkel teruggeweest maar ik moest brief schrijven, ook gedaan met foto's erbij dus wacht op reactie maar in de tussentijd benieuwd of iemand dit herkent.
woensdag 20 februari 2013 om 15:31
Ik had bij een paar laarzen van Sacha dat de rubberen zool onder het voorvoet gedeelte vrij snel na aankoop bol naar binnen ging staan. Dat liep niet lekker natuurlijk, dus ik terug naar de winkel. Daar kreeg ik te horen dat ik ze dan waarschijnlijk in een te droge ruimte zou bewaren. Ik heb gewoon een schoenenkast en daar staan alle paren in en dit probleem had ik nog nooit gehad. Maar ik kreeg geen geld terug of een tegoedbon. Dat was dus het laatste paar dat ik daar gekocht heb.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
woensdag 20 februari 2013 om 15:32
woensdag 20 februari 2013 om 16:50
Ik heb er één keer een paar laarzen gekocht en ik kom er ook niet meer.
De rechterlaars was na een week al niet meer te dragen; de hak zat los en de zool trok scheef.
Bij Sacha wilden ze me ook wegsturen en me een brief laten schrijven, maar ik ben net zo lang blijven staan in die winkel tot ik mijn geld terugkreeg.
Vreselijk slechte service daar en heel slechte kwaliteit.
De rechterlaars was na een week al niet meer te dragen; de hak zat los en de zool trok scheef.
Bij Sacha wilden ze me ook wegsturen en me een brief laten schrijven, maar ik ben net zo lang blijven staan in die winkel tot ik mijn geld terugkreeg.
Vreselijk slechte service daar en heel slechte kwaliteit.
Your luck's about to change, cher.
woensdag 20 februari 2013 om 17:07
Wat vreemd! Sinds wanneer is dit? Ik heb 5 jaar geleden een paar laarzen gekocht en 3/4 jaar geleden enkellaarsjes. De enkellaarsjes veel gedragen, die waren vorig jaar versleten. De laarzen draag ik weinig en zijn nog steeds prima. Tas 2/3 jaar geleden, fanatiek gebruikt, is nu bijna versleten.
Is het dan de laatste twee jaar slechter geworden?
Is het dan de laatste twee jaar slechter geworden?
woensdag 20 februari 2013 om 23:11
Oh, herkenbaar! Jaaaren geleden de mooiste enkellaarsjes gekocht die ik ooit had gezien... Na twee weken liet de naad helemaal los, bovenop de voet (was soort half stof, half leer). Mee terug gegaan, maar toen 'had ik ze waarschijnlijk te klein gekocht' en het model was niet meer verkrijgbaar in mijn maat...
woensdag 20 februari 2013 om 23:31
quote:akelei91 schreef op 20 februari 2013 @ 16:26:
Ik heb er een leren tas gekocht... rits los, andere stiksels los, ik zou hem wel te vol hebben gepropt, kreeg ook niets terug, Geen service, de kwaliteit van de laarzen laat ook vaak te wensen over...
Een bekend antwoord. Heb hetzelfde gehad met een tas: was een erg grote tas en stopte er alleen spullen in voor dagelijks gebruik: agenda, makeuptas, telefoon, af en toe eens een boek etc.
Vroegen ze of ik hem gebruikt had als boodschappentas, want hij kon alleen stuk gaan als ik er minstens 5 kilo instoptte. Nou nee. Maar geloven ho maar, lag echt aan mij..
Ik heb er een leren tas gekocht... rits los, andere stiksels los, ik zou hem wel te vol hebben gepropt, kreeg ook niets terug, Geen service, de kwaliteit van de laarzen laat ook vaak te wensen over...
Een bekend antwoord. Heb hetzelfde gehad met een tas: was een erg grote tas en stopte er alleen spullen in voor dagelijks gebruik: agenda, makeuptas, telefoon, af en toe eens een boek etc.
Vroegen ze of ik hem gebruikt had als boodschappentas, want hij kon alleen stuk gaan als ik er minstens 5 kilo instoptte. Nou nee. Maar geloven ho maar, lag echt aan mij..
donderdag 21 februari 2013 om 18:35
Een vriendin kocht daar een keer schoenen, na drie weken liet er een stuk lining los. Teruggegaan, zouden ze het maken... kreeg ze ze terug, was het ontzettend slordig vastgeplakt, dikke lijmranden eromheen... Maar meer deden ze niet.
Zaak staat bij wel meer mensen zo slecht bekend, snap niet dat die nog goed verkopen
Zaak staat bij wel meer mensen zo slecht bekend, snap niet dat die nog goed verkopen
may the bridges I burn light the way
donderdag 21 februari 2013 om 21:14