Mode & Beauty alle pijlers

ladyshave

21-06-2010 21:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele goede ladyshave gehad van Philips, die na zo'n 7 jaar trouwe dienst, de geest heeft gegeven. Ik wil eigenlijk dezelfde, maar die bestaat natuurlijk niet meer. Hij moet oplaadbaar zijn en waterdicht. Nu keek ik net op een vergelijkingssite, maar lees daar in een review over ladyshave-types waarbij hele happen huid worden weggenomen. Met een bloedbad als resultaat. Over over ladyshaves waarbij je uren bezig bent. Kortom, weinig om vrolijk van te worden.

Maar voordat mijn vriend terugkomt van vakantie moet er wel een nieuwe ladyshave komen

Wie heeft een goede tip? En dan graag met typenummer. De prijs maakt me niet zoveel uit, want als het goed is gaat het weer jaren mee.
Voor een tientje bij Blokker: Principal ladyshave! Ik had ook een Philips die "af" was. De nieuwe heb ik nu pas een paar weken in gebruik (dus weet nog niet hoe-ie het op lange termijn doet), maar scheert echt supergoed en zonder kleerscheuren. Is oplaadbaar en waterdicht. Hoef 'm ook maar heel weinig op te laden en ik vind 'm erg stil.

http://www.blokker.nl/web ... ngId=-104&productId=15816
maar scheert dat dan wel glad? Ik heb 2 ladyshaves van braun gehad, maar dat gaat en traag, je moet vaak over de huid heen om het een beetje glad te krijgen, maar een mesje scheert veel gladder bij mij en kost veel minder tijd.
Voor zover een ladyshave glad kan scheren vind ik 'm heel goed. Niet zo superglad als een mesje, maar dat kan volgens mij met geen enkele ladyshave.
maar waarom kies je dan voor een ladyshave ipv een mesje?

Ik heb nl donkere haren en als ik piepkleine stoppeltjes op mijn benen hou dan zie je dat gewoon, maar ja, wel stuk goedkoper denk ik dan die dure mesjes..
Bij een mesje krijg ik bultjes ed als ik mijn bikinilijn scheer. Benen doe ik wel met een mesje.

Ik heb uiteindelijk bij Blokker voor 20 euro meer toch de Braun gekozen, die was als beste getest door de consumentengids. Eerst dacht ik dat het ook ellende was, maar het bleek dat het apparaat niet goed in elkaar zat Ik begon al te hyperventileren, haha. Maar eenmaal in elkaar gaat het goed, maar niet zo goed als mijn oude Philips...
Bij mij helpt babyzalf wel goed tegen bultjes. braun vind ik ookzo ontzettend slecht, ik heb 2 van braun, denk ja, de ene zal toch beter moeten wezen dan de andere, maar ik krijg het niet goed voor mekaar met dat ding, dus blijf verlopig aan de dure mesjes denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven