ladyshave
maandag 21 juni 2010 om 21:56
Ik heb een hele goede ladyshave gehad van Philips, die na zo'n 7 jaar trouwe dienst, de geest heeft gegeven. Ik wil eigenlijk dezelfde, maar die bestaat natuurlijk niet meer. Hij moet oplaadbaar zijn en waterdicht. Nu keek ik net op een vergelijkingssite, maar lees daar in een review over ladyshave-types waarbij hele happen huid worden weggenomen. Met een bloedbad als resultaat. Over over ladyshaves waarbij je uren bezig bent. Kortom, weinig om vrolijk van te worden.
Maar voordat mijn vriend terugkomt van vakantie moet er wel een nieuwe ladyshave komen
Wie heeft een goede tip? En dan graag met typenummer. De prijs maakt me niet zoveel uit, want als het goed is gaat het weer jaren mee.
Maar voordat mijn vriend terugkomt van vakantie moet er wel een nieuwe ladyshave komen
Wie heeft een goede tip? En dan graag met typenummer. De prijs maakt me niet zoveel uit, want als het goed is gaat het weer jaren mee.
dinsdag 22 juni 2010 om 08:42
Voor een tientje bij Blokker: Principal ladyshave! Ik had ook een Philips die "af" was. De nieuwe heb ik nu pas een paar weken in gebruik (dus weet nog niet hoe-ie het op lange termijn doet), maar scheert echt supergoed en zonder kleerscheuren. Is oplaadbaar en waterdicht. Hoef 'm ook maar heel weinig op te laden en ik vind 'm erg stil.
http://www.blokker.nl/web ... ngId=-104&productId=15816
http://www.blokker.nl/web ... ngId=-104&productId=15816
donderdag 24 juni 2010 om 17:00
Bij een mesje krijg ik bultjes ed als ik mijn bikinilijn scheer. Benen doe ik wel met een mesje.
Ik heb uiteindelijk bij Blokker voor 20 euro meer toch de Braun gekozen, die was als beste getest door de consumentengids. Eerst dacht ik dat het ook ellende was, maar het bleek dat het apparaat niet goed in elkaar zat Ik begon al te hyperventileren, haha. Maar eenmaal in elkaar gaat het goed, maar niet zo goed als mijn oude Philips...
Ik heb uiteindelijk bij Blokker voor 20 euro meer toch de Braun gekozen, die was als beste getest door de consumentengids. Eerst dacht ik dat het ook ellende was, maar het bleek dat het apparaat niet goed in elkaar zat Ik begon al te hyperventileren, haha. Maar eenmaal in elkaar gaat het goed, maar niet zo goed als mijn oude Philips...
donderdag 24 juni 2010 om 22:53