Mode & Beauty alle pijlers

Lang haar stylen

18-09-2010 09:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gezegend met een bos lang blond haar en ik vroeg me af hoe ik dit het makkelijkst kan stylen.

Het is redelijk dun, heel zacht en ik draag het het liefst los. Ookal steek ik het soms op met een clip als het me in de weg zit.

Nu heb ik er net weer 4 handen mouse in gesmeerd omdat het anders los er wat lijzig bij hangt. Soms spuit ik er gellak fo krullenspray van andrelon in maar geen van alle geven het volumeeffect eigenlijk zoals ik het wil.

De mouse borstel ik vaak deels uit dan geeft het het mooiste effect maar het is wel bewerkelijk.

Ik ben geen vriendjes met mijn fohn dus dat wordt hem niet.

Hebben jullie ideeen voor een leuk kapsel voor mij?

Dank
BGB had gister een hele leuke site, ik zal even zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Staan 8000 kapsels op

http://www.kapsels.net/haarvragen/hv-haarkleuren.htm
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zo zit het dus als ik er alleen lak in doe.

Ik ga nog eens verder op de site neuzen, dank je!
Misschien wat korter laten knippen met meer lagen erin? Los, lang en lijzig klinkt inderdaad een beetje saai. Maar volume-effect met heel lang haar is natuurlijk bijna niet te bewerkstelligen, wat producten ook beweren.

Advies vragen aan je kapper en knippen denk ik
Ik heb ook lang stijl haar en wat voor mij alle verschil van de wereld gemaakt heeft is overstappen naar een sls-vrije shampoo. Het tweede verschil is een goede kapper zoeken die er een mooi kapsel in geknipt heeft. Mijn haar is veel minder slap en lijzig. De puntjes hou ik zelf bij, dooie punten maken haar er ook heel slecht uit zien vind ik.

Ik probeerde vroeger ook altijd volume te creëren enzo maar mijn haar ís gewoon niet zoals dat van Cheryl Cole, en ziet er dus veel beter uit als ik probeer met de structuur mee te werken ipv er tegenin te gaan. Ik realiseerde me dat pas toen ik meiden uren in de weer zag om hun haar stijl te krijgen voor een avondje uit, dat is bij mij dus echt een piece of cake.

Voor de lol draag ik het ook weleens anders, bv. met krullen of golven ofzo, dat doe ik altijd zelf met rollers of met vlechten. Door de weeks draag ik het bijna altijd vast naar mijn werk, en ik doe er echt zoveel dingen mee, invlechten, visgraatvlechten, twists, grace kelly rol, echt vanalles, dat is echt de lol van lang haar vind ik.
welke shampoo gebruik je dan. Ik heb een poos een shampoobar van lush gebruikt en daar knapte mijn haar ook van op zit die sls daar ook niet in?
Volgens mij zit daar wel sls in maar het staat ongetwijfeld op de ingrediënten. Ik gebruik dr. Hauschka en nu sinds een tijdje een shampoo van de Bodyshop, die hebben ook een sls-vrije (en parabeen en silicoonvrije) lijn sinds kort.
Als je nog een fijne nieuwe mouse zoekt dan zou ik die van J beverlyhills pakken die heet lift up die spray je op de aanzet dus je krijgt wel die volume maar niet dat je hard hoeft te trekken aan je haar en voor het stylen zou ik zijden erin doen dat verzorgd je haar echt mijn haar is er ook van opgeknapt. ( biosilk zijde)

En als je het een beetje warrig wilt dragen maar wel dat het stevig zit zou ik ook van j beverlyhills de clearwax gebruiken die is op waterbasis dus die spoel je er gemakkelijk uit hij plakt niet maar heeft dus wel die stevigheid van een gel en geeft lekker glans aan het haar,, ik vind hem echt ideaal!

Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb haha

Groetjes GirlyN
Ow het is misschien wel makkelijk dat je weet waar je het kunt halen,, ik heb het op johnbeerens.com gehaald .. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven