Mode & Beauty alle pijlers

lang haartje

28-04-2014 15:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn kin.

Zo een dikke.

Een zwarte.

Heb geen pincet.

Dus ben al uren aan het plukken en trekken op mijn werk.

Resultaat kapot gekrabbeld.

Erg nutteloos dit, maar dat vind ik de in opmars komende zwarte stekel haren op mijn kin ook.

Herkenbaar??
Zit er geen Hema in de buurt ofzo waar je met een smoes "even wat lekkers voor bij de thee halen" ook een pincet kan kopen?

Als ik wat voel dan moèt het er uit!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Nee kan niet weg..sta alleen in een winkel.

Heb een aansteker gevonden
Een brandblaar op je kin staat gekker dan een haartje.
Gewoon even wachten tot vanavond, die haar zat er gisteren ook al...
heb je geen schaar of scheermesje? en daarna een pincet kopen.

Zo lastig hoeft het niet te zijn he ;)

En ja die haren zijn irritant!!
Met een touwtje?
quote:mafalda schreef op 28 april 2014 @ 15:55:

Nee kan niet weg..sta alleen in een winkel.

Heb een aansteker gevonden Nee gek geen aansteker!
.
neeee die aansteker gaat hem niet worden...

Zit potverdorrie bijna verkleefd aan mijn pincet de laatste tijd.

Echt irritant dat het er steeds meer worden die haartjes.

Denk dat er niets anders op zit dan maar te wachten tot ik thuis ben...
Oja en dan als zo'n haartje net op komt zetten de hele tijd met je vinger een rondje draaien ermee. Vreselijk.
Dat is het precies Moni1973!
Haha! We worden oud
ja dat is het hoor.....

Als 73 jouw geboorte jaar is ben ik net zo jong!
Yep, 41 jaar it is!

Gelukkig blijft het bij mij beperkt tot 1 haartje maar tot irritant aan toe aan pielen......... en zijn er wel meer ongemakken waar je vroeger over hoorde en die nu werkelijkheid zijn terwijl ik zelf denk dat ik nog steeds een jonge godin ben......
Groeien die haren bij jou zo snel dat ze er meteen uit moeten? Als je dat niet doet, ben je dan aan het eind van de dag de vrouw met de baard?
Love is the meaning of life
Een draadje, werkt echt prima. Heb je echt geen garen in de buurt?
Ik tref ze bij mij vooral aan achter op mijn been boven de knieholte. Ook zwaar irritant. Nu scheer ik dat deel maar standaard mee.
Tussen duim en middelvinger pakken en trékken!
Potdomme, ik herken je woede. Heb laatst tijdens een vergadering uren zitten klootviolen. Voel hem overigens nu weer zitten. Ben pas 24.

Bovenbenen heb ik ze trouwens ook. Iedereen is altijd jaloers op mijn lange dikke haar en volle wenkbrauwen, maar vergeten gemakshalve dat dat haar zich niet tot de gewenste locaties beperkt. Word er wel eens gek van.
hahaha vrouw met de baard!

Heb wel het idee dat ze er binnen een dag zitten.

Het draadje gaat hem niet meer worden, haartje is afgebroken, dus ik krijg hem niet meer te pakken..

Ach de ouderdom, mijn moeder zegt altijd als ik dement ben vergeet je niet mijn snor te harsen he
quote:felice71 schreef op 28 april 2014 @ 15:54:

Als ik wat voel dan moèt het er uit!+1
Zo hij is er uit, pffffff het voelde bijna, bijna dan he, als een .......orgasme
Hoe meer je verwijderd hoe meer, hoe sneller en hoe dikker en zwarter ze terugkomen.
Standaard extra pincetje in je handtas?

Of nee wacht, lijm 'm aan je oorbel. Draag een pincet als kettinghanger. Dan heb je nooit meer die krabplekken én kun je iedereen ontdoen van foute haartjes.

Laatst ik bij een oudere studiegenoot van me, in de zon op het terras. Die ene wenkbrauwhaar van hem blééf me maar aankijken. Na anderhalf uur kletsen en 2 wijntjes heb ik hem het maar gezegd en voor hij het doorhad, die haar er uit getrokken, zo, in Eén keer. hij was er blij mee (vrijgezel, niemand die er iets van zegt blijkbaar)
quote:mafalda schreef op 28 april 2014 @ 17:55:

Zo hij is er uit, pffffff het voelde bijna, bijna dan he, als een .......orgasme Dit was nou informatie die ik niet wilde ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven