Mode & Beauty alle pijlers

lang haartje

28-04-2014 15:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn kin.

Zo een dikke.

Een zwarte.

Heb geen pincet.

Dus ben al uren aan het plukken en trekken op mijn werk.

Resultaat kapot gekrabbeld.

Erg nutteloos dit, maar dat vind ik de in opmars komende zwarte stekel haren op mijn kin ook.

Herkenbaar??
quote:mafalda schreef op 28 april 2014 @ 17:55:

Zo hij is er uit, pffffff het voelde bijna, bijna dan he, als een .......orgasme Haha ja joh kan het me levendig voorstellen (bij mij zitten ze -nog- niet in het gezicht)
Ongelofelijk mosterd, aangezien de haar er al uit is. Maar had je geen verbanddoos in de buurt? (toen ik in een winkel werkte moesten we die eentje in de winkel hebben) Daar zit meestal wel een pincet in.
Volgende keer (o jé) even een mailtje naar je vrouwelijke collega's . Er is er altijd wel één die wèl een pincetje bij zich heeft.
volgende keer iets duns (zoals bijv zijkant van nagelvijl) er vlak tegenaan leggen, aan de andere kant je duim, goed tegen elkaar aanduwen en dan trekken.

volgens mij werkt dat perfect.
Voortaan dan maar standaard een pincet in je handtas.
De ehbo doos daar zit inderdaad een pincet in...waar was jij Blabla vanmiddag

En ik heb nu natuurlijk 1 pincet in mijn tas en 1 jaja in mijn portemonnee gedaan.

Trouwens wat ik net lees dat ze groter dikker en zwarter terug komen is toch zeker net zo een fabel als dat mijn man zegt 1 grijze haar eruit trekken is 2 terug!!!
als dat waar was zou iedere vent met een brede scheiding toch al zn haren uit zun kop trekken.
quote:mafalda schreef op 28 april 2014 @ 17:55:

Zo hij is er uit, pffffff het voelde bijna, bijna dan he, als een .......orgasme

Lekker hè, als je 'm dan eindelijk te pakken hebt en je voelt je huid nog even natintelen... en het voelt dan zo lekker zacht.

Of is dit nu heel erg raar
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Dat ze dikker en zwarter terugkomen is inderdaad een fabel.
Owww herkenbaar

Tijdje geleden een haar ontdekt onder mijn kin, een donkere

En die zat er niet sinds de dag ervoor, want die was minstens 2 cm lang.

En gewoon nooit gezien he

Pasgeleden een haar ontdekt op mijn rechterzij...wat doet 1 haar daar.

Die was trouwens wel 5 cm lang. Ook nooit eerder opgemerkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven