Mode & Beauty alle pijlers

Lang vest, welke jas

30-12-2016 14:49 20 berichten
Leuk al die lange vesten enz maar welke jas trek je aan? Model zo rond de heup geen kijk maar ook de jassen tot boven de knieën komt het eronder uit. Hoe doen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
Een jas die even lang/langer dan je vest is..
live and let live
Een jas draag je meestal buiten, dus maakt dat echt uit? Ik draag gewoon een winterjas. Die gaat toch uit zodra ik op mijn werk ben.
Een lang vest onder een korte jas is geen gezicht. Optie 1: koop een nieuwe jas (er is nu sale!!) Optie 2: doe iets anders aan. Wil je het vest ergens dragen (feestje, werk o.i.d.) dan neem je hem mee in een tasje en trekt hem aan als je je jas weg hangt.
Vest mee in je tas en als je je jas uit doet je vest aandoen.
Als we met de auto gaan doe ik er een omslagdoek overheen. Anders gewoon geen lang veat aan als je jas te kort is.
"Nee", zei ons Diedeltje, "laat mij maar lopen. Buiten is 't goed en de hemel staat open".
Ik knoop het vest met de onderpunten vast om m'n middel als ik naar buiten ga. Werkt net zo goed.
Daarom draag ik geen lange vesten

Maar als ik dat wel zou doen dan zou ik het vest meenemen en later aan doen als jas uit gaat.

Lang vest met korte jas is geen porem
quote:Phaedra_ schreef op 30 december 2016 @ 15:03:

Vest mee in je tas en als je je jas uit doet je vest aandoen.Dit zou ik ook doen
Ik krul het een beetje op in en stop het in mijn broek maar het komt nog wel een beetje onder mijn jas vandaan, jammer dan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 30 december 2016 @ 16:53:

Ik krul het een beetje op in en stop het in mijn broek maar het komt nog wel een beetje onder mijn jas vandaan, jammer dan Dat zit toch niet lekker? En je broek gaat er denk ik een beetje van uitrekken
quote:aife schreef op 30 december 2016 @ 16:56:

[...]

Dat zit toch niet lekker? En je broek gaat er denk ik een beetje van uitrekkenHet zijn geen heel dikke vesten daar gaat mijn jeans echt niet van uitrekken. Echt lekker zit het niet nee maar op de plaats van bestemming is het weer over. Vaak laat ik het vest ook gewoon hangen hoor. Daarbij ben ik ook een beetje uitgekeken op die lange vesten dus draag ze ook niet zoveel meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn 2 lange dikke wollen vesten passen niet in mijn broek of dubbel onder mijn jas. Ik trek ze alleen aan als ik heel snel mijn jas weer uit kan doen. Of het met een omslagdoek af kan.

Ik ga niet winkelen met zo'n vest en mijn net te korte jas.
Wat een verademing. Ik dacht dat ik altijd heel erg begaan was met mijn uiterlijk, maar nu blijk ik een epic fashion fail te begaan omdat ik een lang vest onder mijn jas uit laat komen. Waar kan een mens zich druk om maken
quote:lilguinea schreef op 30 december 2016 @ 17:21:

Wat een verademing. Ik dacht dat ik altijd heel erg begaan was met mijn uiterlijk, maar nu blijk ik een epic fashion fail te begaan omdat ik een lang vest onder mijn jas uit laat komen. Waar kan een mens zich druk om maken Blijkbaar maak je je druk genoeg om er een berichtje in te tikken.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 december 2016 @ 17:23:

[...]

Blijkbaar maak je je druk genoeg om er een berichtje in te tikken. Kerstvakantie en keelontsteking. Je moet wat om de dag door te komen
Bedankt voor de reacties. Was benieuwd hoe anderen dit oplossen. M'n wollen vesten kan ik niet missen nu het weer kouder is;)
Een lange trenchcoat.

Als het vest langer is dan je jas, kan een kort leer jack soms best stoer staan.
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
quote:Nouschi schreef op 30 december 2016 @ 17:11:

[...]

Het zijn geen heel dikke vesten daar gaat mijn jeans echt niet van uitrekken. Echt lekker zit het niet nee maar op de plaats van bestemming is het weer over. Vaak laat ik het vest ook gewoon hangen hoor. Daarbij ben ik ook een beetje uitgekeken op die lange vesten dus draag ze ook niet zoveel meer.Als het vest niet zo dik is dan kan het idd wel.
quote:MsWhiskers schreef op 30 december 2016 @ 15:32:

Ik knoop het vest met de onderpunten vast om m'n middel als ik naar buiten ga. Werkt net zo goed.Hahaha doe ik ook altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven