lang vest
woensdag 3 oktober 2018 om 14:54
Het is weer zover. Herfst. Ik ben dol op mijn lange vesten (heb er 5, meer mag niet van mezelf), tot boven de knie. Maar ze zijn best dik....dus ik draag ze alleen thuis want ik heb geen jas die eroverheen kan.
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil er eigenlijk ook wel eens één aan als ik naar iemand toe ga.
Een jas tot op de knie staat me trouwens niet. Ik ben maar 1.66 en dan lijk ik net een kabouter.
Bij de lange vesten toont het anders omdat ze open vallen.
Ben heel benieuwd.....
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil er eigenlijk ook wel eens één aan als ik naar iemand toe ga.
Een jas tot op de knie staat me trouwens niet. Ik ben maar 1.66 en dan lijk ik net een kabouter.
Bij de lange vesten toont het anders omdat ze open vallen.
Ben heel benieuwd.....
woensdag 3 oktober 2018 om 14:58
woensdag 3 oktober 2018 om 15:02
Volgens mij gaat het niet om eronder passen, maar of het er een beetje mooi uitziet als zo'n vest nog een meter onder je jas bungelt.
Those who don’t believe in magic will never find it
woensdag 3 oktober 2018 om 15:04
Idd
woensdag 3 oktober 2018 om 15:22
De herfst is pas net begonnen. Het is nog lang niet winter.
Ik herken je 'probleem' TO. Ik heb ook enkele langere vesten en ik vind het er ook altijd een beetje vreemd uitzien als het vest onder mijn jas uitkomt. Soms trek ik het vest uit, maar vaak vind ik dat dan weer te koud. Meestal laat ik het dus maar gewoon hangen.
woensdag 3 oktober 2018 om 15:27
maar in de herfst heb je Of een jas OF een vest, niet beiden
woensdag 3 oktober 2018 om 15:56
Ik heb vandaag ook gewoon een lang vest en een trenchcoat aan hoor. Vind het super koud! Maar onder het vest een t-shirt omdat ik dat het fijnste vind zitten, dat je kan switchen tussen lang en kort.
Maar goed redelijk offtopic.
woensdag 3 oktober 2018 om 15:59
Als ik in de herfst een vest aan heb, draag ik daar meestal een t-shirt onder. Als het behoorlijk waait, draag ik er een jas bij omdat ik alleen een vest dan te fris vindt. T-shirt en jas vind ik dan weer te koud aan mijn armen, vandaar een vest én jas. Dat is dan een dunnere jas, mijn winterjas haal ik pas tevoorschijn als het echt koud wordt.
anoniem_64cfde2573b58 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 16:10
47.05% gewijzigd
woensdag 3 oktober 2018 om 16:12
Natuurlijk niet.dropfruitje schreef: ↑03-10-2018 15:02Volgens mij gaat het niet om eronder passen, maar of het er een beetje mooi uitziet als zo'n vest nog een meter onder je jas bungelt.
Vest even om je taille wikkelen of in je tas meenemen.
woensdag 3 oktober 2018 om 17:21