Mode & Beauty alle pijlers

lang vest

03-10-2018 14:54 34 berichten
Het is weer zover. Herfst. Ik ben dol op mijn lange vesten (heb er 5, meer mag niet van mezelf), tot boven de knie. Maar ze zijn best dik....dus ik draag ze alleen thuis want ik heb geen jas die eroverheen kan.
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil er eigenlijk ook wel eens één aan als ik naar iemand toe ga.
Een jas tot op de knie staat me trouwens niet. Ik ben maar 1.66 en dan lijk ik net een kabouter.
Bij de lange vesten toont het anders omdat ze open vallen.
Ben heel benieuwd.....
Alle reacties Link kopieren
Die van Vila zijn niet zo dik toch, daar heb ik er een lading van? En anders moet je je winterjas een maat groter kopen zodat er truien en vesten onder passen.
Vest in tas, jas aan.
ninanoname schreef:
03-10-2018 14:57
Vest in tas, jas aan.
:-D Dat is wel een goeie ja.
Nu kun je toch prima een vest dragen met een sjaal buiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dannas schreef:
03-10-2018 14:56
Die van Vila zijn niet zo dik toch, daar heb ik er een lading van? En anders moet je je winterjas een maat groter kopen zodat er truien en vesten onder passen.
Volgens mij gaat het niet om eronder passen, maar of het er een beetje mooi uitziet als zo'n vest nog een meter onder je jas bungelt.
Those who don’t believe in magic will never find it
viva-amber schreef:
03-10-2018 15:02
Nu kun je toch prima een vest dragen met een sjaal buiten.
Idd
Het is heerlijk weer voor een vest, daar hoef je toch geen jas overheen.

Je jassen niet te strak kopen. Maatje meer dus.
Dat heb ik ook altijd! Super leuk en fijn zo'n lang vest, maar het ziet er zo gek uit onder een jas. Ik doe hem onderweg ook in een tas.
Niet vanwege dat het vest te dik is wil ik het niet onder een jas dragen maar omdat het geen gezicht is als een vest nog een stuk onder mijn jas uitsteekt. Dus nu gewoon wat dikkers onder het vest aantrekken en geen jas erover.
Ik vind het er helemaal niet zo raar uitzien? En warmte en comfort gaat voor dus gewoon lekker aantrekken.
of je er niks van aantrekken, hoe het eruit ziet
Tis winter, iedereen loopt voor gek
Nietes Lilalinda, in de winter is de mode juist veel mooier!

Ik heb een jas precies op de lengte van mijn vesten. Of ik doe juist een korte jas aan die echt in mijn middel zit. Dan vind ik het nog wel kunnen, zo'n vest eronder uit.
lilalinda schreef:
03-10-2018 15:16
of je er niks van aantrekken, hoe het eruit ziet
Tis winter, iedereen loopt voor gek

De herfst is pas net begonnen. Het is nog lang niet winter.

Ik herken je 'probleem' TO. Ik heb ook enkele langere vesten en ik vind het er ook altijd een beetje vreemd uitzien als het vest onder mijn jas uitkomt. Soms trek ik het vest uit, maar vaak vind ik dat dan weer te koud. Meestal laat ik het dus maar gewoon hangen. ;-D
Nectarinepit schreef:
03-10-2018 15:22
De herfst is pas net begonnen. Het is nog lang niet winter.

maar in de herfst heb je Of een jas OF een vest, niet beiden
lilalinda schreef:
03-10-2018 15:27

Ik wel hoor. En ik zal vast niet de enige zijn.
Ik draag ze ook alleen in huis. Of als ik ergens met de auto heen ga en daar ook binnen ga zitten.

Vind namelijk echt geen pan als een vest of trui onder de jas uitkomt. Zeker bij zulke echte lange vesten.
lilalinda schreef:
03-10-2018 15:27
Ik heb vandaag ook gewoon een lang vest en een trenchcoat aan hoor. Vind het super koud! Maar onder het vest een t-shirt omdat ik dat het fijnste vind zitten, dat je kan switchen tussen lang en kort.

Maar goed redelijk offtopic.
Als ik in de herfst een vest aan heb, draag ik daar meestal een t-shirt onder. Als het behoorlijk waait, draag ik er een jas bij omdat ik alleen een vest dan te fris vindt. T-shirt en jas vind ik dan weer te koud aan mijn armen, vandaar een vest én jas. Dat is dan een dunnere jas, mijn winterjas haal ik pas tevoorschijn als het echt koud wordt.
anoniem_64cfde2573b58 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 16:10
47.05% gewijzigd
Hier een langere en wat ruimere winterjas gekocht waarmee ik het probleem ondervang
Vest uit
Jas aan
Jas uit
Vest aan
dropfruitje schreef:
03-10-2018 15:02
Volgens mij gaat het niet om eronder passen, maar of het er een beetje mooi uitziet als zo'n vest nog een meter onder je jas bungelt.
Natuurlijk niet.

Vest even om je taille wikkelen of in je tas meenemen.
Bij mij komt het vest er altijd onderuit en ik heb tot dit topic nooit gedacht dat dat raar is. Dankjewel.
Ik wikkel mijn lange vesten altijd om mijn taille en stop de uiteinden in mijn broek, blijft altijd goed zitten.
Zijn wel dunne vesten.
.
Tamago schreef:
03-10-2018 17:17
Bij mij komt het vest er altijd onderuit en ik heb tot dit topic nooit gedacht dat dat raar is. Dankjewel.

Ach, dat is een kwestie van smaak en of je er iets om geeft of niet. Het is niet het einde van de wereld als je vest onder je jas uitkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven