Mode & Beauty alle pijlers

langhoudende lippenstift

19-12-2009 08:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel wat jaren gelden had je van die vreemde kleuren lippenstift.

De witte werd rood op je lippen en de groene oranje. Maar ze bleven echt de hele dag zitten, Ze gaven je lippen echt een mooie kleur. Helaas worden ze niet meer verkocht.

Ik heb nu al een aantal (dure) longlasting lipsticks gepobeerd maar ik vind ze of vreselijk mat en uitdrogend, ze blijven dan wel

redelijk zitten, of ze glanzen (soms d.m.v. zo'n extra witte toplaag) maar die zijn er ook zo weer af, of dat glanslaagje verdwijnt en zit je weer met matte, droge lippen.

Welke gebruiken jullie en zijn jullie wel tevreden over?
Ik gebruik al jaren New York van Chanel, blijft prima zitten en, heel belangrijk, droogt je lippen niet uit.
Kisskiss van Geurlain is langer houdend; drie-vier uur.

Een donkere kleur houdt langer dan een lichte.
ik heb wel die longlasting dingen en smeer er niet teveel van op mijn lippen. Ik laat ze dan goed drogen voor ik er de topcoat op smeer en heb dan geen last van droge lippen.

Als ik het op heb tijdens het uitgaan (af en toe rood) schrik ik me de volgende dag kapot als ik in de spiegel kijk.. de lipstick zit er dan, na 12 uur, nog op en dat icm uitgelopen zwart om je ogen en een bleek gezicht is niet het mooiste beeld

Als ik er meer op doe dan een dunne laag, heb ik ook droge lippen..
Lipfinety. Dat vind ik de beste langhoudende lippenstift die er is. Helaas is mijn favoriete kleur uit de schappen gehaald.

Nu ben ik aan het uitproberen.n De lippenstift van de Etos is ook goed. Zit ook in een klein buisje met goudkleurige dop. Is ook nog eens niet zo duur. Nog geen 5 euro.
met een laagje poeder op je lippen en dan de lippenstift lijft het langer zitten..de mijne is van rimmel,gekocht bij douglas voor 5.95,hij houd 7 tot 8 uur...
quote:Ratteke schreef op 19 december 2009 @ 09:55:

Lipfinety. Dat vind ik de beste langhoudende lippenstift die er is. Helaas is mijn favoriete kleur uit de schappen gehaald.

Nu ben ik aan het uitproberen.n De lippenstift van de Etos is ook goed. Zit ook in een klein buisje met goudkleurige dop. Is ook nog eens niet zo duur. Nog geen 5 euro.de mascara van de etos is ook zo fijn! heb nu maxfactor, maar die doet niet veel anders voor mijn wimpers dan de etos mascara.. gebruik ook een wenkbrauwpotlood van etos
.
Ik heb vanmiddag een lipstick van Rimmel gekocht,

Leek in de winkel op mijn hand een heel mooie kleur maar is helaas op mijn lippen veel te flets.
je moet lipstick, als je hem in de winkel test

op je vingertop smeren, want de kleur van je vingertop komt meer overeen met je normale lipkleur.
Ik heb er een van Mac (wel de matte is het, volgens mij) en die blijft me toch mooi zitten!

Zelfs na uren dineren en daarna uren de kroeg in...zat ie er nog steeds!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven