Mode & Beauty alle pijlers

lash extension op oudere leeftijd

10-03-2022 13:09 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al een beetje. ben mezelf wat aan het pimpen.Nu heb ik vrij korte wimpers en twijfel is over lash extensions. Kan dat nog met 45? Of ben ik dan gewoon 30 jaar te laat? ik ben beetje bang dat het ordinair staat....
Gewoon doen! Je hoeft niet meteen de langste en volste te kiezen. Het kan ook een natuurlijke look geven.
Ik vind lash extensions bij het merendeel van de mensheid ordinair staan, ongeacht leeftijd dus ook bij jonge meiden ;)

Maar zou je het toch doen, dan subtiel en niet zo overdreven lang.
Doei
Nee hoor, kan toch gewoon? Ongeacht je leeftijd..
De Russian Volume is erg opvallend, maar als je een zo'n natuurlijk mogelijke look wil, dan kun je het beste voor de one-by-one lashes gaan. Niks ordinairs aan.

Gewoon doen dus, zou ik zeggen!
Gloriosa schreef:
10-03-2022 13:14
Ik vind lash extensions bij het merendeel van de mensheid ordinair staan, ongeacht leeftijd dus ook bij jonge meiden ;)

Dit vind ik ook.
dubbel
Je bent in mijn ogen nooit te oud. Als je het wil, gewoon doen.
Hou er wel rekening mee dat het maar een paar weken houdbaar is. Bij een vriendin van mij zat het maar twee weken goed, toen zat de eerste extension al los. Een raar gezicht al die uitvallende wimpers, totdat ze weer een volgende sessie deed. Voor twee weken. Zij was er daarna ook wel klaar mee.
Ze zeiden dat het niet kon. Toen kwam er iemand die dat niet wist en die deed het gewoon.
Ik zou overwegen je eigen wimpers te liften. Dat oogt veel natuurlijker maar geeft echt fraai resultaat.
Wat gaaf, ik heb net plaatjes bekeken van wimperextensions.
Doen!
K0koro schreef:
10-03-2022 13:27
Ik zou overwegen je eigen wimpers te liften. Dat oogt veel natuurlijker maar geeft echt fraai resultaat.
ik ga dit eerst proberen. dank dames!
Gloriosa schreef:

Inderdaad! Bij velen zijn ze veel te lang en te dik en dus te zwaar waardoor het lijkt of ze hun ogen niet meer helemaal open krijgen.
Maar subtiel gedaan is het mooier.
amarna schreef:
10-03-2022 14:55
Inderdaad! Bij velen zijn ze veel te lang en te dik en dus te zwaar waardoor het lijkt of ze hun ogen niet meer helemaal open krijgen.
Maar subtiel gedaan is het mooier.
ik denk dat dat net zo is als bv bij fillers. je ziet alleen de lelijke voorbeelden omdat die zo opvallen. de mooie subtiele zie je niet als kunstmatig
Ik heb het ook laten doen en ben 43.
Ik heb gekozen voor one bjj one.
Dat is mooi en natuurlijk.
Wel lieten na 2 weken de haartjes al los.
Na 3 weken moet je dan ook al terug.
Een dure hobby.
Doe het daarom alleen als ik op vakantie ga en laatst met Kerst.
45 is oudere leeftijd? :cry:
Als je het mooi vindt, moet je het gewoon doen, waarom zou je leeftijd een reden zijn om het niet te doen?
Ik zie wimperextentions vrij vaak bij de leeftijdsgroep van ongeveer een jaar of achttien, omdat ik lesgeef aan die categorie. Ik vind het persoonlijk zelden mooi, vaak veel te heftig, van die dikke zwarte rupsen op je ooglid. Wat ik ook minder mooi vind, is dat men deze techniek vaak gebruikt als in: dan hoef ik verder geen make up meer te gebruiken. Maar ik vind het gezicht vaak juist erg uit balans met enorme dikke zwarte wimpers en verder niets. Dan klopt het totaalplaatje wat mij betreft niet.
Ik heb het ook wel eens gezien met wél echt mooi resultaat, dus het kan wel, maar over het algemeen vind ik het niet echt mooi. Het is ook nogal duur en tijdrovend omdat je er maar kort plezier van hebt.
Gloriosa schreef:

Ik denk er net zo over..sterker nog ik vind het afschuwelijk staan.
Men ziet het ook altijd subtiel of niet,net als botox.( Diegene die het hebben zijn zo gewend geraakt dat ze het zelf niet meer zien )
Bij die jonge meiden denk ik nog ok maar dat is meer vanwege het mee doen met de rest.
Maar bij de oudere dames vind ik het een soort van sneu staan.
Sorry :flag:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Misschien eens kijken naar een paar tutorials in wimpers krullen, mascara aanbrengen en zorgen voor verlengend effect. Een goede mascara gebruiken en je zult zien dat je wimpers natuurlijk verlengd zijn.
Ik heb ze zelf gehad. Heel naturel en mooi. Maar mijn eigen wimpers werden heel erg dun. Na een tijdje vond ik het te duur worden en te tijdrovend. Je ligt echt een hele tijd voor one-by-one wimpers.
Dubbel
Ik had ze ook, en ik vond het prachtig. Mijn man vond het niks, hij vond dat ik een suffe blik ervan kreeg. Toen ze eraf waren waren mijn eigen wimpers zowat verdwenen dus ik doe het niet meer.
Jufjoke schreef:
10-03-2022 15:09
45 is oudere leeftijd? :cry:
Nee hoor! Is piepjong!
63 daarentegen is stokoud :cry:
vanlippebiesterveld schreef:
10-03-2022 16:12
Misschien eens kijken naar een paar tutorials in wimpers krullen, mascara aanbrengen en zorgen voor verlengend effect. Een goede mascara gebruiken en je zult zien dat je wimpers natuurlijk verlengd zijn.
Een paar jaar geleden heb ik n.a.v. een tip op dit forum een maand of 2 dat wimpergroeimiddel van Kruidvat gebruikt.
Met super resultaat!
Helaas is het uit de handel genomen...
Een veel duurdere van Douglas deed helaas niets.
noorderlicht76 schreef:
10-03-2022 14:25
ik ga dit eerst proberen. dank dames!
Je zou hier ook een infra lash bij kunnen laten zetten. Een PMU tussen de wimpers. Lijken ze net wat voller en langer door.
amarna schreef:
10-03-2022 17:53
Een paar jaar geleden heb ik n.a.v. een tip op dit forum een maand of 2 dat wimpergroeimiddel van Kruidvat gebruikt.
Met super resultaat!
Helaas is het uit de handel genomen...
Een veel duurdere van Douglas deed helaas niets.
Er zijn er wel een paar die werken, waaronder revitalash en nanolash. Niet goedkoop maar goedkoper dan extensions. En je bent wel 12 weken bezig voordat je echt resultaat ziet, dus volhouden.
Ik zou het niet doen omdat je eigen wimpers dan nog slechter worden. Ook van een wimperlift. Ik zou een goede wimperserum kopen zodat je eigen wimpers langer en voller worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven