lash extension op oudere leeftijd
donderdag 10 maart 2022 om 13:19
donderdag 10 maart 2022 om 13:26
Je bent in mijn ogen nooit te oud. Als je het wil, gewoon doen.
Hou er wel rekening mee dat het maar een paar weken houdbaar is. Bij een vriendin van mij zat het maar twee weken goed, toen zat de eerste extension al los. Een raar gezicht al die uitvallende wimpers, totdat ze weer een volgende sessie deed. Voor twee weken. Zij was er daarna ook wel klaar mee.
Hou er wel rekening mee dat het maar een paar weken houdbaar is. Bij een vriendin van mij zat het maar twee weken goed, toen zat de eerste extension al los. Een raar gezicht al die uitvallende wimpers, totdat ze weer een volgende sessie deed. Voor twee weken. Zij was er daarna ook wel klaar mee.
Ze zeiden dat het niet kon. Toen kwam er iemand die dat niet wist en die deed het gewoon.
donderdag 10 maart 2022 om 14:55
Inderdaad! Bij velen zijn ze veel te lang en te dik en dus te zwaar waardoor het lijkt of ze hun ogen niet meer helemaal open krijgen.
Maar subtiel gedaan is het mooier.
donderdag 10 maart 2022 om 14:57
ik denk dat dat net zo is als bv bij fillers. je ziet alleen de lelijke voorbeelden omdat die zo opvallen. de mooie subtiele zie je niet als kunstmatig
donderdag 10 maart 2022 om 15:00
donderdag 10 maart 2022 om 15:21
Als je het mooi vindt, moet je het gewoon doen, waarom zou je leeftijd een reden zijn om het niet te doen?
Ik zie wimperextentions vrij vaak bij de leeftijdsgroep van ongeveer een jaar of achttien, omdat ik lesgeef aan die categorie. Ik vind het persoonlijk zelden mooi, vaak veel te heftig, van die dikke zwarte rupsen op je ooglid. Wat ik ook minder mooi vind, is dat men deze techniek vaak gebruikt als in: dan hoef ik verder geen make up meer te gebruiken. Maar ik vind het gezicht vaak juist erg uit balans met enorme dikke zwarte wimpers en verder niets. Dan klopt het totaalplaatje wat mij betreft niet.
Ik heb het ook wel eens gezien met wél echt mooi resultaat, dus het kan wel, maar over het algemeen vind ik het niet echt mooi. Het is ook nogal duur en tijdrovend omdat je er maar kort plezier van hebt.
Ik zie wimperextentions vrij vaak bij de leeftijdsgroep van ongeveer een jaar of achttien, omdat ik lesgeef aan die categorie. Ik vind het persoonlijk zelden mooi, vaak veel te heftig, van die dikke zwarte rupsen op je ooglid. Wat ik ook minder mooi vind, is dat men deze techniek vaak gebruikt als in: dan hoef ik verder geen make up meer te gebruiken. Maar ik vind het gezicht vaak juist erg uit balans met enorme dikke zwarte wimpers en verder niets. Dan klopt het totaalplaatje wat mij betreft niet.
Ik heb het ook wel eens gezien met wél echt mooi resultaat, dus het kan wel, maar over het algemeen vind ik het niet echt mooi. Het is ook nogal duur en tijdrovend omdat je er maar kort plezier van hebt.
donderdag 10 maart 2022 om 16:05
Ik denk er net zo over..sterker nog ik vind het afschuwelijk staan.
Men ziet het ook altijd subtiel of niet,net als botox.( Diegene die het hebben zijn zo gewend geraakt dat ze het zelf niet meer zien )
Bij die jonge meiden denk ik nog ok maar dat is meer vanwege het mee doen met de rest.
Maar bij de oudere dames vind ik het een soort van sneu staan.
Sorry
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
donderdag 10 maart 2022 om 17:53
Een paar jaar geleden heb ik n.a.v. een tip op dit forum een maand of 2 dat wimpergroeimiddel van Kruidvat gebruikt.vanlippebiesterveld schreef: ↑10-03-2022 16:12Misschien eens kijken naar een paar tutorials in wimpers krullen, mascara aanbrengen en zorgen voor verlengend effect. Een goede mascara gebruiken en je zult zien dat je wimpers natuurlijk verlengd zijn.
Met super resultaat!
Helaas is het uit de handel genomen...
Een veel duurdere van Douglas deed helaas niets.
zaterdag 12 maart 2022 om 13:32
Je zou hier ook een infra lash bij kunnen laten zetten. Een PMU tussen de wimpers. Lijken ze net wat voller en langer door.
dinsdag 15 maart 2022 om 06:41
Er zijn er wel een paar die werken, waaronder revitalash en nanolash. Niet goedkoop maar goedkoper dan extensions. En je bent wel 12 weken bezig voordat je echt resultaat ziet, dus volhouden.