Mode & Beauty alle pijlers

lekkere mannengeur

26-03-2010 13:37 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Misschien vinden jullie het raar dat ik op dit forum zit, maar ik zou graag iets willen vragen. Ik ben 25 en op zoek naar een nieuw geurtje.. Welke geur vinden jullie lekker en kunnen jullie mij aanraden?

Uiteindelijk wil ik toch een geurtje dat vrouwen lekker vinden.

Alvast bedankt voor de reactie en nog een fijne dag.
Mijn vriend gebruikt Davidoff Adventure, zo lekker! En heel subtiel, je ruikt het alleen als je dicht bij hem staat, het is niet zo'n walm.
Bieb, we hebben dezelfde voorliefde voor mannengeurtjes, en god zij dank heb je je normale kleur weer!

En het is dat Xan al bezet is anders was ik per omgaande in katzwijm voor je gevallen...Allure...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mij kan je wegdragen bij Joop alsook bij A-men by Thierry Mugler!

quote:Summerdance schreef op 26 maart 2010 @ 15:07:

Bieb, we hebben dezelfde voorliefde voor mannengeurtjes, en god zij dank heb je je normale kleur weer! en
desire van dunhill (de rode verpakking). Is geloof ik alleen nog verkrijgbaar via internet.
Armani code en Dior Homme sport

*is een sucker wat betreft mannen met een lekker luchtje*
Bleu d'Issey van Issey Miyake. Daar word ik instant wild van.
Enne, ik ben zelf een parfum addict hahahahaahah!!

Dus vind het belangrijk dat mannen lekker ruiken, doe ik ook namelijk
quote:Christiane04 schreef op 26 maart 2010 @ 17:57:

Bleu d'Issey van Issey Miyake. Daar word ik instant wild van.*wilt dat best zien :-P*
Deze gebruik ik regelmatig..

Kiton:.. lekkere geur, kom je niet vaak tegen..

Kenneth Cole - Black: ook een apart geurtje.

D&G:.. ook lekker maar bekend geurtje..

Van Gils: Oud geurtje al, maar blijft lekker..

Ooh ja die oude VanGils Between Sheets... Heerlijk!!
quote:biebelie schreef op 26 maart 2010 @ 18:03:

Ooh ja die oude VanGils Between Sheets... Heerlijk!!Dan laat ik je wel een keer snuffelen dan..
quote:boogje schreef op 26 maart 2010 @ 18:34:

[...]

Dan laat ik je wel een keer snuffelen dan.. Hmm,lijkt me een goede reden om naar de volgende meet te gaan
Mag ik ook
Nou - ik ben ook geen dame hier, dus vreemd is het niet - wel gezellig.

Nu lijkt het dat je veel meningen heb gekregen. De vraag is - wat heb je hier aan - weet je al wat voor geur je zoekt? Naast al die mooie adviezen kan ik je de volgende aanraden:

1. Kies een geur, die jij lekker vindt en die je het gevoel kan geven - oke, zo zou een onweerstaanbare (zelfverzekerde/charmante/...) ik kunnen ruiken.

2. Als het om een bepaald persoon gaat - probeer te ontdekken wat ze lekker vindt.

3. In de parfumerie vraag het gewoon aan de verkoopster - welke mannengeur wordt het meest gekocht door de vrouwen (en of het voor haarzelf of voor een man - dat maakt niet uit). Doe het bij meerdere parfumerieën.

4. Als je het een beetje weet - vraag het gewoon aan de dames, die op dit moment in de winkels zijn - wat zeggen ze?

Ik hoop, dat je het snel vindt!
quote:Bindi schreef op 26 maart 2010 @ 17:32:

Mij kan je wegdragen bij Joop alsook bij A-men by Thierry Mugler!

[afbeelding]

[afbeelding]Een vriend van mij heeft die "Joop" als toiletverfrisser gebruikt. Hij vond het zonde om het weg te gooien.
quote:kiki_twee schreef op 27 maart 2010 @ 01:21:

[...]

Een vriend van mij heeft die "Joop" als toiletverfrisser gebruikt. Hij vond het zonde om het weg te gooien.Whahaha, ik vind hem zelfs daar eigenlijk nog te vies voor ruiken. Doet me wel denken aan mijn vader, die zweerde vroeger bij Joop. Mag je ook nog raden hoe mijn vader heet. Juist ja.......
quote:Tmaar schreef op 01 april 2010 @ 11:05:

[...]

Whahaha, ik vind hem zelfs daar eigenlijk nog te vies voor ruiken. Doet me wel denken aan mijn vader, die zweerde vroeger bij Joop. Mag je ook nog raden hoe mijn vader heet. Juist ja.......Dus waarschijnlijk waren die vriend en jouw vader naamgenoten!
Hugo boss!
[quote]lichtpuntjes schreef op 26 maart 2010 @ 14:24:

Jean Paul Gautier - Le male

Zonder meer de lekkerste mannengeur ;-)[afbeelding][/quoteen.

Hier ook favoriet.
Crave van Calvin Klein

Wit met oranje flesje....

Gegarandeerd succes haha!
Jean Paul Gaultier is echt het meest populaire geurtje bij mannen denk ik, ook mijn vriend gebruikt hem dagelijks en hij ruikt echt heerlijk! Terwij die van vrouwen niet echt lekker ruikt bij mij. Ook vind ik ik pacco rabbana 1 million erg lekker ruiken..
hier staan er nog wat tussen http://www.parfum-online-bestellen.nl/w ... -lekkerst/
Jean Paul Gaultier is echt het meest populaire geurtje bij mannen denk ik, ook mijn vriend gebruikt hem dagelijks en hij ruikt echt heerlijk! Terwij die van vrouwen niet echt lekker ruikt bij mij. Ook vind ik ik pacco rabbana 1 million erg lekker ruiken..
hier staan er nog wat tussen http://www.parfum-online-bestellen.nl/w ... -lekkerst/
Ik kwam onlangs iemand tegen en vroeg wat hij op had.

Chanel Blue, wat een heerlijk geurtje is dat.
Dit is mijn motto
Klopt die ruikt ook heerlijk...mmm misschien goed idee om kado te doen aan me vriend:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven