Lenzen kruidvat
dinsdag 22 maart 2016 om 20:47
Kruidvat heeft iets veranderd aan hun assortiment lenzen inderdaad. Ze hebben mijn sterkte ook niet meer. Nou zit ik eigenlijk qua sterkte net ergens tussen in dus heb ik een andere sterkte meegenomen, maar het zijn niet meer dezelfde lenzen. Ze hebben iets veranderd en daar baal ik flink van! Ze zitten niet meer fijn helaas.
dinsdag 22 maart 2016 om 20:58
Ik zou je meer kans geven bij Kruidvat zelf om een verdwaalde oude verpakking te vinden. Het assortiment is recentelijk veranderd. Het wordt eerst nog verkocht op de gewone stellingen, daarna nog via het ''uit assortiment'' schap. Prijsmepper is oud spul wat vaak al enige tijd bij Kruidvat of Trekpleister heeft gestaan. Bespaar je de moeite zou ik zeggen. Trekpleister is grotendeels hetzelfde assortiment alleen met een trekpleister logo dus die zou je ook nog kunnen proberen
dinsdag 22 maart 2016 om 21:28
quote:beeertje schreef op 22 maart 2016 @ 20:56:
Waarom in godsnaam lenzen halen bij een outlet?
Daar hebben ze een opticiën voor uitgevonden.
Het zijn verdorie wel je ogen en daar heb je er maar 2 van (en Ik zou niet zonder kunnen) dus wees er zuinig op!
Idd!
Je kan ook goede lenzen via internet bestellen die ze ook bij de opticien verkopen(andere naam)
Doe ik ook en is goedkoper dan via de opticien
Waarom in godsnaam lenzen halen bij een outlet?
Daar hebben ze een opticiën voor uitgevonden.
Het zijn verdorie wel je ogen en daar heb je er maar 2 van (en Ik zou niet zonder kunnen) dus wees er zuinig op!
Idd!
Je kan ook goede lenzen via internet bestellen die ze ook bij de opticien verkopen(andere naam)
Doe ik ook en is goedkoper dan via de opticien
woensdag 23 maart 2016 om 03:33
woensdag 23 maart 2016 om 10:00
Je kunt tussen de uitverkoopspullen kijken waar de 50% stickers op zitten daar liggen ze tussen.
Ik koop het nooit daar maar zag toevallig mijn sterkte -1 ertussen liggen.
Maar waarom koop je niet online?
Wat kosten ze bij de kruidvat?
Volgens mij zat in dat doosje 1 lens en ik vond dat een hoge prijs voor 1 lens of gebruik je ze echt 3 maanden? Daarom viel mij die lens op in de kruidvat valt me nu in..........
Kijk eens naar de prijzen bij visiondirect of lensway volgens mij goedkoper.
Ik koop het nooit daar maar zag toevallig mijn sterkte -1 ertussen liggen.
Maar waarom koop je niet online?
Wat kosten ze bij de kruidvat?
Volgens mij zat in dat doosje 1 lens en ik vond dat een hoge prijs voor 1 lens of gebruik je ze echt 3 maanden? Daarom viel mij die lens op in de kruidvat valt me nu in..........
Kijk eens naar de prijzen bij visiondirect of lensway volgens mij goedkoper.
donderdag 24 maart 2016 om 14:55
quote:ferdinandje schreef op 23 maart 2016 @ 03:33:
Ik ben een ervaren lenzendrager en geloof me, koop niet die kruidvat/trekpleister troep. Hydrogel lenzen moet je hebben, bij de opticiën te verkrijgen maar online veel goedkoper. Dunner en meer zuurstofdoorlatend.
Dat verschilt dus per persoon.
Ik draag al vanaf mijn 16e lenzen, en vertikte het een bril te dragen.
Verschillende lenzen van verschillende opticiens geprobeerd en kreeg telkens rode geïrriteerde ogen of traanogen, of ze zaten niet meer lekker na een paar uur dragen,het werkte gewoon niet.
Totdat ik per toeval op die van Kruidvat stuitte. Nooit meer last gehad.
Al dik 15 jaar. Tot nu dus. Helaas.
Ik laat mijn ogen nog wel bij de opticien controleren ivm mijn bril, alles prima in orde.
Ik ben een ervaren lenzendrager en geloof me, koop niet die kruidvat/trekpleister troep. Hydrogel lenzen moet je hebben, bij de opticiën te verkrijgen maar online veel goedkoper. Dunner en meer zuurstofdoorlatend.
Dat verschilt dus per persoon.
Ik draag al vanaf mijn 16e lenzen, en vertikte het een bril te dragen.
Verschillende lenzen van verschillende opticiens geprobeerd en kreeg telkens rode geïrriteerde ogen of traanogen, of ze zaten niet meer lekker na een paar uur dragen,het werkte gewoon niet.
Totdat ik per toeval op die van Kruidvat stuitte. Nooit meer last gehad.
Al dik 15 jaar. Tot nu dus. Helaas.
Ik laat mijn ogen nog wel bij de opticien controleren ivm mijn bril, alles prima in orde.
donderdag 24 maart 2016 om 22:52
vrijdag 25 maart 2016 om 12:15
Staat op het doosje niet wie de lenzen geproduceerd heeft bausch en lomb , johnson en johnson , ciba visio of coopervision meer zijn er geloof ik niet , en bestel daar eens een paar lenzen van.
http://lenzen.lensbestel.nl/huismerk-contactlenzen/
Als je goed zoekt moet je het originele merk kunnen vinden succes
http://lenzen.lensbestel.nl/huismerk-contactlenzen/
Als je goed zoekt moet je het originele merk kunnen vinden succes
vrijdag 25 maart 2016 om 13:26
vrijdag 25 maart 2016 om 14:11
vrijdag 25 maart 2016 om 14:24
vrijdag 25 maart 2016 om 15:06
Ik denk aan de verpakking van de lens zelf te zien dat dit het meeste overeenkomt met de testlenzen van de specsavers.
Ik heb zelf al veel geprobeerd , en dit komt het meeste overeen.
Loop daar eens naar binnen en vraag om te testen dat is gratis.
Kijk eens in de bijsluiter of op de verpakking van welk materiaal het gemaakt is dan kun je makkelijker zoeken.
Ik heb zelf al veel geprobeerd , en dit komt het meeste overeen.
Loop daar eens naar binnen en vraag om te testen dat is gratis.
Kijk eens in de bijsluiter of op de verpakking van welk materiaal het gemaakt is dan kun je makkelijker zoeken.